AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Hei. Er helt i krisesituasjon nå Er i kr.sans med to barn, og må reise til Oslo i morgen. Er ingen tog herfra nå, buss er umulig med mine barn. Så jeg lurer på om min man kan komme inn til ankomst for å hjelpe meg med å hente vogn og bagasje ? Kommer ikke til å klare meg alene med en mnd gammelt barn og 3 åring. + jeg har pass med meg, men ikke barna. Er vel lov innenlands ? Anonymkode: f9ea3...bb0
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Han får nok ikke komme inn. Jeg har vært i den situasjonen flere ganger. Du må be om hjelp fra andre. Anonymkode: 142bb...236
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Nei, han får ikke komme inn. Det er strenge regler om hvem som får tilgang til rød sone på flyplasser, det er i utgangspunktet kun sikkerhetsklarert personell med tjenstlig behov og de som er på reise som kommer inn. Jeg jobber på rød sone på Oslo lufthavn, men i en bedrift lokalisert utenfor terminalen, så jeg har ikke tilgang til rød sone i terminalen. Forsøkte å få lov til å følge min gamle bestemor til gaten rett etter at jeg startet i jobben, trodde det var greit siden jeg er sikkerhetsklarert og har ID-kort fra Avinor, men jeg fikk ikke lov pga at jeg ikke har tilgang til den delen av flyplassen, det har jeg ikke tjenstlig behov for. Du trenger ikke pass på innlandsreiser. Anonymkode: 7827e...b7c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 Det er nok sikkert noen andre som kan hjelpe deg, det er jo mange som reiser alene med barn og bagasje. Og det er jo bare noen få meter fra du henter bagasjen til du er utenfor og mannen din kan møte deg. Anonymkode: 7a706...2a0 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 Du får lempe bagasjen på en trallevogn som pleier å være nok av i ankomsten (på Gardermoen i hvert fall..). Mulig du må gå to ganger, og få 3-åringen til å møte far ved ankomsten så går du tilbake og henter vognen. ville hatt baby i sjal. Anonymkode: 89c3c...e1a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Du får lempe bagasjen på en trallevogn som pleier å være nok av i ankomsten (på Gardermoen i hvert fall..). Mulig du må gå to ganger, og få 3-åringen til å møte far ved ankomsten så går du tilbake og henter vognen. ville hatt baby i sjal. Anonymkode: 89c3c...e1a Da må hun levere barnet over de sperringene, for man slipper ikke inn igjen når man går utenfor. Anonymkode: 7a706...2a0
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 Da ber du de ansatte om hjelp. Verre er det ikke Anonymkode: c17dc...868 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå