AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Vil gjerne ha deres tanker rundt dette. Har vært igjennom to tøffe år med mannen min. Vi har vært på familievernkontoret og der har måten mannen min behandler meg på i mange sammenhenger blitt kalt psykisk vold. Han har i ettertid forsøkt å ikke bli så sint og ikke kalle/si stygge ting. Han har imidlertid ikke vist noen særlig tegn til å møte meg på de tingene som er viktige for meg. Det er fortsatt helt håpløst å prate med han. Det ender alltid med at han stiller meg nye spørsmål hvor formålet er å ta meg på noe jeg har gjort galt. Hvis jeg feks sier at jeg ble lei meg i går når jeg prøver å være nær deg og du bare går, svarer han «men hvorfor var ikke du mer nær meg når vi var hos foreldrene dine sist?». Han viser som oftes lite empati og er om dagen sur fordi jeg ikke har like mye krefter etter en operasjon i benet. Men holde rundt meg om natten, det gjør han. Det hele føles veldig rart for meg og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det. Det gjør meg usikker og litt uvel da jeg får så ulike signaler. tanker? Anonymkode: 1eef3...ba0
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Problemet er vel heller at du vet godt om hans oppførsel gjør deg trygg og glad. Anonymkode: 4a564...3a7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Hadde ikke orket å bli holdt rundt av en sånn fyr, verken på dagen eller natta. Anonymkode: 6642e...e96 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Problemet er vel heller at du vet godt om hans oppførsel gjør deg trygg og glad. Anonymkode: 4a564...3a7 Akkurat. Du sitter på svaret selv, trådstarter, men du vil ikke lytte til det. Du kan spørre tusen mennesker, men det vil aldri gjøre mannen din bedre. Han behandler deg dårlig. Hvorfor velger du å bli værende? Anonymkode: 6ac8a...472
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 TS her; ja, innerst inne vet jeg det nok. Det er bare så vanskelig etter 14 år sammen at han ikke ønsker meg/oss godt. Vi har tre barn sammen også. Har nok også litt problemer med å forstå hvordan hans oppførsel påvirker meg. Har hatt det sånn så lenge. Anonymkode: 1eef3...ba0
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vi har tre barn sammen også. Da må du i alle fall gå! Ellers lærer jo ungene dine også at den oppførselen er grei. At menn kan holde på som de vil, og at kvinner skal bare ta i mot uten å mukke. Anonymkode: 6ac8a...472 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 Samboeren min er også veldig kald/varm helt uten at jeg klarer å forutse hvorfor. Grusomt stressende å leve i. Det har resultert i at jeg ikke ønsker åvære nær han lengre og kontakten andre menn tar virker mer og mer fristende. Anonymkode: a8612...d29 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da må du i alle fall gå! Ellers lærer jo ungene dine også at den oppførselen er grei. At menn kan holde på som de vil, og at kvinner skal bare ta i mot uten å mukke. Anonymkode: 6ac8a...472 Amen! Anonymkode: a8612...d29 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå