Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til nå har vi bare lagt han i senga si også har han funnet søvnen selv. Siste uka har det blir mer og mer klaging ved leggetid, og i går måtte jeg bare gi opp og stå opp igjen. Var så happy over enkel sovebaby, men så måtte det såklart snu 😆 Hva er deres beste tips til legging av små babyer? 

Anonymkode: 565bb...377

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ammer til babyen har sovnet 😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som den berømte 4 month sleep regression. 

Anonymkode: 05b24...0f5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres ut som den berømte 4 month sleep regression. 

Anonymkode: 05b24...0f5

Hva innebærer det? 😰😵

AnonymBruker
Skrevet

4 month sleep regression var høyst aktuell her i huset. Tror jeg sov 1.5 time i døgnet i snitt i en 5-6 uker. Er i alle fall det notatene mine sier. Husker ikke en dritt av den perioden sjøl 🙈😆

Anonymkode: 9847e...ab9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

4 month sleep regression var høyst aktuell her i huset. Tror jeg sov 1.5 time i døgnet i snitt i en 5-6 uker. Er i alle fall det notatene mine sier. Husker ikke en dritt av den perioden sjøl 🙈😆

Ææææ hjelpes!!! Visste ikke at det var en greie! Er flere oppvåkninger på nettene nå også😣 håper det ikke blir verre! 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Tror du bør lese deg opp på vekstperioder. Finnes en app, så kan du holde track

Anonymkode: 58df2...e32

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ææææ hjelpes!!! Visste ikke at det var en greie! Er flere oppvåkninger på nettene nå også😣 håper det ikke blir verre! 🙈

Min var helt håpløs i den perioden i alle fall. Han kunne sove i vogn dersom den kjørte i tilstrekkelig hastighet på tilstrekkelig skumpete underlag, i bæresele så lenge jeg gikk eller tok knebøy eller med pumpen i munnen så lenge underlaget var perfekt og stillingen min ukomfortabel nok 😖😖😖 Burde selvsagt lukta lunta da han ladet opp med å sove 3 timers dupper på dagtid og 12 timers netter i ett par dager, men naiv som jeg var tenkte jeg at livet var blitt bedre 🤪🤯

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min var helt håpløs i den perioden i alle fall. Han kunne sove i vogn dersom den kjørte i tilstrekkelig hastighet på tilstrekkelig skumpete underlag, i bæresele så lenge jeg gikk eller tok knebøy eller med pumpen i munnen så lenge underlaget var perfekt og stillingen min ukomfortabel nok 😖😖😖 Burde selvsagt lukta lunta da han ladet opp med å sove 3 timers dupper på dagtid og 12 timers netter i ett par dager, men naiv som jeg var tenkte jeg at livet var blitt bedre 🤪🤯

Og pumpen er selvsagt puppen. Ble visst sensurert av autocorrect 

AnonymBruker
Skrevet

Mi ble plutselig et mareritt på kvelden hun også, og på dagtid forsåvidt. 

Gikk heldigvis over i løpet av 14 dager, da fikk vi tilbake sovebabyen vår!

Anonymkode: 79d58...c3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mi ble plutselig et mareritt på kvelden hun også, og på dagtid forsåvidt. 

Gikk heldigvis over i løpet av 14 dager, da fikk vi tilbake sovebabyen vår!

Anonymkode: 79d58...c3e

Håper det samme gjelder her 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Haha, høres ekstremt slitsomt ut!! Håper dette ikke bare er oppløpet til samme trøbbel som hos dere 😵🤯

AnonymBruker
Skrevet

Men ja, hva gjør man?  Er vel dumt å vende babyen til å bli bysset i søvn også? Ts

AnonymBruker
Skrevet

For oss hjalp det med temperaturregulering og lyden av en vifte faktisk. 

Anonymkode: 90f00...0b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...