AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Til nå har vi bare lagt han i senga si også har han funnet søvnen selv. Siste uka har det blir mer og mer klaging ved leggetid, og i går måtte jeg bare gi opp og stå opp igjen. Var så happy over enkel sovebaby, men så måtte det såklart snu 😆 Hva er deres beste tips til legging av små babyer? Anonymkode: 565bb...377
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Høres ut som den berømte 4 month sleep regression. Anonymkode: 05b24...0f5 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres ut som den berømte 4 month sleep regression. Anonymkode: 05b24...0f5 Hva innebærer det? 😰😵 Anonymkode: 565bb...377
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 4 month sleep regression var høyst aktuell her i huset. Tror jeg sov 1.5 time i døgnet i snitt i en 5-6 uker. Er i alle fall det notatene mine sier. Husker ikke en dritt av den perioden sjøl 🙈😆 Anonymkode: 9847e...ab9 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 4 month sleep regression var høyst aktuell her i huset. Tror jeg sov 1.5 time i døgnet i snitt i en 5-6 uker. Er i alle fall det notatene mine sier. Husker ikke en dritt av den perioden sjøl 🙈😆 Anonymkode: 9847e...ab9 Ææææ hjelpes!!! Visste ikke at det var en greie! Er flere oppvåkninger på nettene nå også😣 håper det ikke blir verre! 🙈 Anonymkode: 565bb...377
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 Tror du bør lese deg opp på vekstperioder. Finnes en app, så kan du holde track Anonymkode: 58df2...e32
morning_sun Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 Du kan lese om 4 month sleep regression her: https://www.babysleepscience.com/single-post/2014/03/12/the-four-month-sleep-regression-what-is-it-and-what-can-be-done-about-it Masse lykke til 💗👶🏼😴 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ææææ hjelpes!!! Visste ikke at det var en greie! Er flere oppvåkninger på nettene nå også😣 håper det ikke blir verre! 🙈 Anonymkode: 565bb...377 Min var helt håpløs i den perioden i alle fall. Han kunne sove i vogn dersom den kjørte i tilstrekkelig hastighet på tilstrekkelig skumpete underlag, i bæresele så lenge jeg gikk eller tok knebøy eller med pumpen i munnen så lenge underlaget var perfekt og stillingen min ukomfortabel nok 😖😖😖 Burde selvsagt lukta lunta da han ladet opp med å sove 3 timers dupper på dagtid og 12 timers netter i ett par dager, men naiv som jeg var tenkte jeg at livet var blitt bedre 🤪🤯 Anonymkode: 9847e...ab9 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #10 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min var helt håpløs i den perioden i alle fall. Han kunne sove i vogn dersom den kjørte i tilstrekkelig hastighet på tilstrekkelig skumpete underlag, i bæresele så lenge jeg gikk eller tok knebøy eller med pumpen i munnen så lenge underlaget var perfekt og stillingen min ukomfortabel nok 😖😖😖 Burde selvsagt lukta lunta da han ladet opp med å sove 3 timers dupper på dagtid og 12 timers netter i ett par dager, men naiv som jeg var tenkte jeg at livet var blitt bedre 🤪🤯 Anonymkode: 9847e...ab9 Og pumpen er selvsagt puppen. Ble visst sensurert av autocorrect Anonymkode: 9847e...ab9
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #11 Skrevet 4. juli 2021 Mi ble plutselig et mareritt på kvelden hun også, og på dagtid forsåvidt. Gikk heldigvis over i løpet av 14 dager, da fikk vi tilbake sovebabyen vår! Anonymkode: 79d58...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #12 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mi ble plutselig et mareritt på kvelden hun også, og på dagtid forsåvidt. Gikk heldigvis over i løpet av 14 dager, da fikk vi tilbake sovebabyen vår! Anonymkode: 79d58...c3e Håper det samme gjelder her 😅 Anonymkode: 565bb...377
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #13 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Min var helt håpløs i den perioden i alle fall. Han kunne sove i vogn dersom den kjørte i tilstrekkelig hastighet på tilstrekkelig skumpete underlag, i bæresele så lenge jeg gikk eller tok knebøy eller med pumpen i munnen så lenge underlaget var perfekt og stillingen min ukomfortabel nok 😖😖😖 Burde selvsagt lukta lunta da han ladet opp med å sove 3 timers dupper på dagtid og 12 timers netter i ett par dager, men naiv som jeg var tenkte jeg at livet var blitt bedre 🤪🤯 Anonymkode: 9847e...ab9 Haha, høres ekstremt slitsomt ut!! Håper dette ikke bare er oppløpet til samme trøbbel som hos dere 😵🤯 Anonymkode: 565bb...377
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #14 Skrevet 4. juli 2021 Men ja, hva gjør man? Er vel dumt å vende babyen til å bli bysset i søvn også? Ts Anonymkode: 565bb...377
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #15 Skrevet 4. juli 2021 For oss hjalp det med temperaturregulering og lyden av en vifte faktisk. Anonymkode: 90f00...0b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå