Gå til innhold

Hva har vært de beste kvalitetene til de dere har vært med før?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og som dere gjerne ønsker å finne i en ny?

De aller beste for meg var en som var veldig lite drama og veldig stabil i humøret (bare et behagelig forhold der man kunne være helt seg selv), og en annen som fikk meg til å føle meg utrolig spesiell. 

Trofasthet, at de er snille og sånt er en selvfølge. 

Anonymkode: ccef5...ee7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare vært i ett langvarig forhold,  og jeg blir dessverre svar skyldig på spørsmålet ditt. Jeg ønsker nesten å treffe en eller flere i dette livet, som gir litt forskjellige opplevelser, og kontraster. Hun var trofast ja, men etter 23 år uten at hun kikket på noen,  eller at noen kikket på henne, så føler jeg at litt mer spenning kunne vært på sin plass. 

Anonymkode: 0dbab...f04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen fikk meg alltid til å føle at han digget meg og var skikkelig stolt av å være sammen med meg. Bygde opp selvtilliten min på en veldig god måte.

Dessverre rev han alt ned igjen ved å innlede et forhold til en annen bak ryggen min imens jeg fortsatt følte meg trygg og elsket – så det eneste jeg føler jeg har lært er at man aldri, aldri kan stole på noen.

Hans beste kvalitet var vel at han var god til å lyve, da.

Anonymkode: e8ab5...407

• Liker 2
Skrevet

Stabilt humør og humor. Hun lo alltid av meg når jeg var morsom. Og hun støttet meg alltid. Hun kunne også være morsom. noe bare yderst få damer er  Dette er viktige egenskaper som booster oss menna og får oss til å forelske oss dypt og ikke tenke på andre damer. 

Dessverre gjaldt ikke det i retur, og hun for med Trond i 3A etter julebordet til G-sport. Det ryktes vist at tanta hans som bare var ett år yngre og venninne med min ex hadde satt det hele opp.

Jaja. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...