Gå til innhold

Klikker på min storesøster som kommer hjem hos meg med sin datter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så irritert akkurat nå. Min storesøster og barnet på 10 år kom hos meg og mamma i går og lå over til i dag. I hele dag har min søster latet seg rundt, og et barn som bråker jævlig mye. Min søster har nå sovet i stua på sofaen fra kl 14:00. Jeg kan ikke slappe av, bråke; ingenting fordi hun er her og sover. Jeg føler jeg mister en dag i livet mitt fordi hun er her og gjør meg så sint og jeg føler meg fengslet i mitt eget hjem. 

alt i huset føles skittent ut, jeg klarer ikke å ha noe indre ro før begge har dratt. Faen altså. Har jeg rett til å være så jævlig sint? Jeg hadde tenkt å ha en koselig søndag, med alt ryddet rundt meg, vaske alt, dusje, lage meg noe sunt og se Serier og slappe av. Men fanken heller, det fikk jeg ikke. 

Anonymkode: 7b80c...397

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, stakkars deg. En hel dag ødelagt. I stedet for å bitche på kg får du heller gjøre noe med det. Få droget opp fra sofaen og be dem dra hjem

Anonymkode: 05b70...032

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, stakkars deg. En hel dag ødelagt. I stedet for å bitche på kg får du heller gjøre noe med det. Få droget opp fra sofaen og be dem dra hjem

Det kan jeg ikke gjøre. Det er ikke bare mitt hus, men mamma sitt og. Det er frekt i vår familie å be familie om å dra hjem, så jeg må bare vente til hun drar hjem på eget int.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det kan jeg ikke gjøre. Det er ikke bare mitt hus, men mamma sitt og. Det er frekt i vår familie å be familie om å dra hjem, så jeg må bare vente til hun drar hjem på eget int.

Da har du ingenting å klage på. Det er ikke som hun blir der i evigheten. Om du "mister" en dag for deg selv fordi søsteren din kom synes jeg synd på livet ditt

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Sånn mtp at du fremdeles bor i din mor sitt hus.

Anonymkode: 336a3...416

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor kom hun? Har det skjedd noe? Var det avtalt?

Og du bor hjemme enda, hos din mor?

Anonymkode: 11e66...a62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får få deg ditt eget hjem da! 

Anonymkode: 25fea...5ae

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Kontekst? Bor du hos moren din?

Anonymkode: 4fb81...ed7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og du er hvor gammel? 

Anonymkode: e4345...556

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eier du huset?

Anonymkode: 4fb81...ed7

• Liker 4
Skrevet

Så du bor sammen med din mor? Men hennes andre datter får ikke komme til sin mor med hennes til og med barnebarn. Du virker bare utrolig rar. En sånn type person som bor med sin mor, og når mor går bort sitter du igjen med masse katter og ingen andre.

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke jodel, ts.

Anonymkode: f8115...142

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Min søster har nå sovet i stua på sofaen fra kl 14:00. Jeg kan ikke slappe av, bråke; ingenting fordi hun er her og sover. Jeg føler jeg mister en dag i livet mitt fordi hun er her og gjør meg så sint og jeg føler meg fengslet i mitt eget hjem. 

En hel dag av livet rett i dass der altså. Hvis dette gjør deg «jævla sint» så bør du gå i deg selv, eventuelt flytte hjemmefra.

Anonymkode: 7dd9a...5ad

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Er du 13 år? Oppførselen din minner meg om en tenåring 

Anonymkode: 835c3...bf2

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
TinaChristina skrev (Akkurat nå):

Så du bor sammen med din mor? Men hennes andre datter får ikke komme til sin mor med hennes til og med barnebarn. Du virker bare utrolig rar. En sånn type person som bor med sin mor, og når mor går bort sitter du igjen med masse katter og ingen andre.

Hahah wtf, dere må virkelig chille. For en gjeng med sære damer her inne. Kom for å rante, så kommer det masse spekulasjoner om meg😂 jeg er 18 år, søstra 30, og barnet 10 år. Det er jævlig irriterende å ha de i hus. Kan de ikke bare dra snart? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gå deg en tur.

Anonymkode: 94b52...a18

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hahah wtf, dere må virkelig chille. For en gjeng med sære damer her inne. Kom for å rante, så kommer det masse spekulasjoner om meg😂 jeg er 18 år, søstra 30, og barnet 10 år. Det er jævlig irriterende å ha de i hus. Kan de ikke bare dra snart? 

Du er altså 18 år og myndig. På tide å dra seg ut fra huset til mamma og bo for deg selv. Ikke komme på kg og bitche

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Foreslår at du følger ditt eget råd og chillern litt selv

Anonymkode: 7dd9a...5ad

• Liker 20
Skrevet

Bortskjemt drittunge du

Din søster er like velkommen i barndomshjemmet som du ! Du og din søster er like: dere er begge din mors barn. Og 10 åringen din mors barnebarn!  Om du er så prinsesse at eu ikke tåler litt rot eller lyd får du rydde sjøl eller låse deg på rommet/ gå ned headset

Verden sirkulerer ikke rundt deg

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Du er altså 18 år og myndig. På tide å dra seg ut fra huset til mamma og bo for deg selv. Ikke komme på kg og bitche

Hva i alle dager. Er det Normalt at alle dere er så frekke og sinte?😅🥲 hejdå! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...