AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Datet en fyr i 2 måneder nå, som jeg har kjent gjennom et halvt år. Han er snill og gjør de rette tingene. Som å gi oppmerksomhet, bekreftelse, flørter, ringer daglig og tar initiativ til å møtes - uten at det er love bombing. Har møtt hans venner og søsken. Han ønsker vi skal være kjærester og at jeg skal møte familien. Jeg liker han godt og er klar for forhold. Så kommer MEN'et. Det er noe i magefølelsen min som skurrer. Jeg er usikker på om det er fordi jeg har brent meg før på at menn har 'spillet' interessert, men ikke riktig vært det, eller om jeg har grunn til å være usikker på han. Grunnen til usikkerheten er at det har gått veldig raskt mellom oss, og jeg tenker om han virkelig er så klar for oss allerede. Jeg ønsker ikke å ta det opp i frykt for å ødelegge relasjonen. Vet det er et vanskelig spørsmål, men er det noen som har råd til hvordan jeg kan bli mer sikker på om det er mine dårligere erfaringer som påvirker magefølelsen, eller om han virkelig er så interessert? Anonymkode: 15a2b...2e2
indigob Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Datet en fyr i 2 måneder nå, som jeg har kjent gjennom et halvt år. Han er snill og gjør de rette tingene. Som å gi oppmerksomhet, bekreftelse, flørter, ringer daglig og tar initiativ til å møtes - uten at det er love bombing. Har møtt hans venner og søsken. Han ønsker vi skal være kjærester og at jeg skal møte familien. Jeg liker han godt og er klar for forhold. Så kommer MEN'et. Det er noe i magefølelsen min som skurrer. Jeg er usikker på om det er fordi jeg har brent meg før på at menn har 'spillet' interessert, men ikke riktig vært det, eller om jeg har grunn til å være usikker på han. Grunnen til usikkerheten er at det har gått veldig raskt mellom oss, og jeg tenker om han virkelig er så klar for oss allerede. Jeg ønsker ikke å ta det opp i frykt for å ødelegge relasjonen. Vet det er et vanskelig spørsmål, men er det noen som har råd til hvordan jeg kan bli mer sikker på om det er mine dårligere erfaringer som påvirker magefølelsen, eller om han virkelig er så interessert? Anonymkode: 15a2b...2e2 Stol ALLTID på magefølelsen. Hvis du føler at noe ikke stemmer, så er det noe som ikke stemmer. 8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 1 minutt siden, indigob said: Stol ALLTID på magefølelsen. Hvis du føler at noe ikke stemmer, så er det noe som ikke stemmer. Takk for svar. Om jeg tar den tilgangen, tenker jeg om jeg skal gi det opp nå eller fortsette det med han. Anonymkode: 15a2b...2e2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 Jeg vsr ekstremt skeptisk (uten grunn) da jeg møtte min nåverende pga stort svik fra eks. Jeg var nok litt skadet, men jeg ga det tid og er i det beste, tryggeste forholdet jeg noen gang har opplevd. Jeg var ærlig om min vonde erfaring, ville snakket med han om din erfaring, magefølelsen skal man i utgangspunktet lytte til ja, men etter vond erfaringer fra før, kan den lure oss, så tenk nøye etter og vær våken som jeg var❤️ Anonymkode: 09b02...e71 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vsr ekstremt skeptisk (uten grunn) da jeg møtte min nåverende pga stort svik fra eks. Jeg var nok litt skadet, men jeg ga det tid og er i det beste, tryggeste forholdet jeg noen gang har opplevd. Jeg var ærlig om min vonde erfaring, ville snakket med han om din erfaring, magefølelsen skal man i utgangspunktet lytte til ja, men etter vond erfaringer fra før, kan den lure oss, så tenk nøye etter og vær våken som jeg var❤️ Anonymkode: 09b02...e71 Tusen takk for du deler dette. Er nettopp bekymret over min egen dømmekraft. Jeg har hatt en skepsis hele tiden mens vi har datet, men relasjonen rykker jo fremover. Min skepsis har flere ganger nesten ødelagt for oss, da han føler seg under konstant vurdering og at jeg er skeptisk. Men han sier han ikke gir opp på meg, så han har vært fin på den måten Anonymkode: 15a2b...2e2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 Tror magefølelsen ikke stemmer når han har vist seg å være en solid kar over lengre tid. Han har jo ingen interesse av å fake at han er interessert i deg? Hvorfor skulle han det? Anonymkode: 5a38a...2ce
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Tror magefølelsen ikke stemmer når han har vist seg å være en solid kar over lengre tid. Han har jo ingen interesse av å fake at han er interessert i deg? Hvorfor skulle han det? Anonymkode: 5a38a...2ce Takk for kommentar. Nei, ser ikke en grunn til at han skulle fake. Han tilbringer mye tid med meg, er respektfull og ikke en som bare kommer forbi for å få seg noe, for så å dra hjem. Så mulig meg som bare må jobbe med meg selv. Tiden må nesten vise Anonymkode: 15a2b...2e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå