AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Har forstått at ledsager ikke går gratis på tog slik som det er på buss. Så lurer da på om jeg velger honnør for oss begge to? Jeg forsto det sånn på det jeg leste, men greit å være helt sikker. Anonymkode: 15a7c...e49
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Er du ledsager for en person med nedsatt funksjonsevne så kan du velge honnørbilett, ellers må du ha honnørbevis. Barnet kan kun velge honørbilett dersom barnet er uføretrygdet (har honnørbevis), ellers skal barnet naturlig nok ha barnebilett gitt at alder på barnet er lavt nok ... Anonymkode: 019ea...3b0
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Ja, jeg gjør det når jeg reiser med sønnen min på 17 år. Altså honnør på oss begge. Er barnet lite kan du velge å reise som voksen og barnet gratis. Prisen blir uansett lik. Dvs. 2 personer for prisen av en. Anonymkode: 5841f...9f8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 Hopper meg på denne tråden. Gjelder dette med buss over hele landet (for alle busselskaper)? Anonymkode: 96202...fad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå