Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette bare tull og lurer folk? Hvilke erfaringer har dere andre med margic circle? Og andre tjenester? 

Anonymkode: 20c1a...39a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er dette bare tull og lurer folk? Hvilke erfaringer har dere andre med margic circle? Og andre tjenester? 

Det er bare tull og lureri. Du vil ikke få noe ut av det.. Hvis du vil snakke med en ekte klarsynt eller healer så anbefaler jeg deg Andre kirsebom eller Lily bendriss. Jeg har møtt begge flere ganger og følte at jeg fikk mye ut av det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare tull! 😄 Jeg jobbet på teletorget der jeg het "oreon" og la tarot, men det var bare for å hale ut tiden. Da kostet det 24 kr min. Aldri møtt noen som kan det 😊 Mange av kundene mine ville ha trøst fordi de hadde vanskelige liv, oppmuntring på at ting skulle bli bedre, men de fleste lurer på om en fyr liker dem.

Anonymkode: 0b696...9ba

• Liker 2
Gjest Lawyam
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare tull! 😄 Jeg jobbet på teletorget der jeg het "oreon" og la tarot, men det var bare for å hale ut tiden. Da kostet det 24 kr min. Aldri møtt noen som kan det 😊 Mange av kundene mine ville ha trøst fordi de hadde vanskelige liv, oppmuntring på at ting skulle bli bedre, men de fleste lurer på om en fyr liker dem.

Anonymkode: 

Hvis du er Oreon bør du skamme deg og hvis du ikke var Oreon må du også skamme deg. 'Du' la tarot for å hale ut tiden eller du beskylder Oreon for det! Det betyr ikke at andre gjør samme. Jeg husker navnet og håper 'han' ser dette.

Endret av Lawyam
Gjest Lawyam
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er noen som lurer folk og det er noen som er seriøse. Hvem som er hvem kan være vanskelig å vite. 

AnonymBruker
Skrevet

Flere?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som ser noen ting der. Svindel. 

Anonymkode: 91a1e...5e1

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er ren svindel.

Det er en bransje som er tuftet på folk som er desperate, sørgende, ensomme eller rett og slett mindre intelligente

Det er da ingen av oss som vet noe om fremtiden til fremmede mennesker….

Endret av MapleSirup
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2021 den 18.40):

Om det er tull å spå en telefon? Ja, det  høres rart ut. For hva slags telefon vil egentlig ha glede av å bli spådd...?

Anonymkode: df5df...607

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...