AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Satt på cafe med venninna mi og typen hennes. Jeg satt i kort skjørt og topp uten bh. Fikk stive nipler ( aner ikke hvorfor )... med mine naturlige 75 J ble det ganske synlig....... merket at han fikk den harde pølsa i buksa og han ble skjelven. Klarer dere ikke styre dere menn? 😅 Anonymkode: 3537b...be3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Satt på cafe med venninna mi og typen hennes. Jeg satt i kort skjørt og topp uten bh. Fikk stive nipler ( aner ikke hvorfor )... med mine naturlige 75 J ble det ganske synlig....... merket at han fikk den harde pølsa i buksa og han ble skjelven. Klarer dere ikke styre dere menn? 😅 Anonymkode: 3537b...be3 Troll.. Anonymkode: d6e3c...a4f 4
AllahBallah Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 Selvfølgelig er det mulig å få ståpikk av ei kvinne med flotte bryst og synlige omriss av brystvorter. Antar at du vil forstå deg mer på dette med mer erfaring 🙂🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå