Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg havnet i senga med en fyr i fylla for noen uker siden. Jeg husker det ikke en gang.

Fyren kjenner jeg fra da jeg var yngre. Jeg er 26, og han er 32.

Det ble sendt litt tekstmeldinger og sånn etterpå, bare kjekt det :)

Og det hender han ringer.

I dag var jeg på besøk hos en kompis, og han fant ut det. Han ble rett og slett sjalu! :overrasket: Tror han vi er sammen eller? Jeg liker han og sånn, men vi treffes så og si aldri, og jeg vil ikke si vi er det. Har jo heller ikke snakket om det.

Blir man automatisk sammen om man har sex i fylla, og sender vanlige tekstmeldinger etterpå? Det er jo sånt som skjer når man er fjortis...

Skjønner ingenting jeg, og vet ikke hva jeg skal gjøre... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor dette er et problem?

Du hadde en ons og litt kontakt etterpå, noe du synes er hyggelig.

Kompisen din blander seg.

Du opplyser ham om at han tar feil vedrørende innholdet i din kontakt med ons'en og ber ham passe sine egne saker.

Ferdig.

Scenario to er jo at du faktisk er litt hypp på å følge opp ons'en, og at kompisen skjønner dette.

Da hopper du rett til trinn to i ovenfornevnte prosess, og ber kompisen passe sine egne saker mens du passer dine.

Ferdig.

Scenario tre er jo at du egentlig er litt begeistret for kompisen, og ser ons'en som en god anledning til å sjekke om han reagerer på at du øyensynlig er interessert i andre. Du får den bekreftelsen du ønsker hos kompisen, og velger eventuelt å benytte sjansen til å legge inn en aksje hos kompisen ved å erklære at du selvsagt vil bryte alle bånd til ons'en dersom det betyr så mye for kompisen.

Ferdig.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)

Jeg skjønte det sånn at hun hadde hatt en ons med en fyr (ikke kompisen), og at denne fyren ble sjalu da hun var på besøk hos en kompis?

Om dette er et problem kommer ann på hvordan han reagerte.. Hvis han kjeftet og ble sint er det selvfølgelig et problem.. Hvis ikke ville jeg bare tatt det som et hint om at han liker deg :)

Endret av *MissA*
Gjest Hovedinnlegger
Skrevet
Jeg skjønte det sånn at hun hadde hatt en ons med en fyr (ikke kompisen), og at denne fyren ble sjalu da hun var på besøk hos en kompis?

Om dette er et problem kommer ann på hvordan han reagerte.. Hvis han kjeftet og ble sint er det selvfølgelig et problem.. Hvis ikke ville jeg bare tatt det som et hint om at han liker deg :)

Ja, det var han fyren som ble sjalu fordi jeg var hos en kompis.

Han kjeftet ikke og sånn, men kryssforhørte meg nesten. han tror vi er sammen, men jeg er ikke sånn interessert i han!. Ikke enda hvertfall. Kan kanskje bli en gang

Skrevet

Skjønnte det sånn jeg også. Typen min driver sånn med ei nå :ler:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Skjønnte det sånn jeg også. Typen min driver sånn med ei nå :ler:

Typen din driver sånn med ei nå? :overrasket:

Har han hatt ons med ei og er sjalu når hu er på besøk hos en kamerat? :overrasket:

Håper ikke det var det du mente!

Skrevet

Aha, nå forstår jeg! Beklager beklager.

Jaja, ons'en er vel interessert i deg da. Er du med eller ikke?!

Gjest Hovedinnlegger
Skrevet
Aha, nå forstår jeg! Beklager beklager.

Jaja, ons'en er vel interessert i deg da. Er du med eller ikke?!

Flott fyr, er vel interessert, men stusset litt over oppførselen. Det virker som han tar dette som et seriøst forhold...

Jeg vil ikke gå så fort fram, vil evt. bli kjent med han først. Har brent meg et par ganger før da jeg gikk for fort fra, :roll:

Hva i all verden gjør jeg!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...