AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Hei igår var vi ute for å bade. Sønnen på 3 år badet med pappa mens babyen på 7 uker lå i bagdelen. Det var masse folk der så vognen parkerte vi noen meter unna. Vi tok av bagdelen og la den på gresset der jeg satt. Babyen lå og sov oppi bagdelen. Etter ca halvtime begynte hun å gråte. Er jo veldig vanlig at hun ikke sover så dypt på dagtida. Ga henne smokk prøvde å trøste henne uten at hun ble stille. Jeg tok henne ut av bagdelen for å bære henne. Plutselig ser jeg en kakerlakk oppi bagdelen. Ufffffa meggggg jeg ble livredd!!!! Hvor i all verden kom den fra??😭😭😭. Greit at det finnes kakerlakker men hvorfor så jeg den akkurat der bayen min lå😭 ble veldig redd. Er takknemlig for at babyen hadde det fint og oppførte som normalt. Er det vanlig at kakerlakker går rundt omkring på gresset? Eller var den oppi bagdelen fra før? Vognen er kjøpt ny mens bagdelen kjøpte vi fra finn for 3 mnd siden. Bagdelen har ligget 1 mnd i rommet vårt. Hadde det vært kakerlakker oppi den så skulle det ha spredd i huset vårt også. Eller hva mener dere?? Anonymkode: 5822d...a7b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Vi har ikke kakerlakker i Norge.... Var nok bare en bille. Du behøver ikke være hysterisk. Insekter har vi i Norge, og ingen farlige Anonymkode: 11d6b...415 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi har ikke kakerlakker i Norge.... Var nok bare en bille. Du behøver ikke være hysterisk. Insekter har vi i Norge, og ingen farlige Anonymkode: 11d6b...415 Joda, vi har 6 kakerlakk arter i Norge . Anonymkode: d4b1d...bbb 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 Jo det finnes kakerlakker i Norge. Vet om en venninne de fikk kakerlakker i kjøkkenet sitt for 3-4 år tilbake. Ts Anonymkode: 5822d...a7b 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo det finnes kakerlakker i Norge. Vet om en venninne de fikk kakerlakker i kjøkkenet sitt for 3-4 år tilbake. Ts Anonymkode: 5822d...a7b Kanskje det er den kommer fra? Anonymkode: 6ca92...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå