stan Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Det er så trivelig med alle de flotte vannscooterene som suser rundt på fjorden uten annen mål og mening enn å skape litt ekstra sommerstemning. Den beste måten å komme seg ut av midtlivskrisa på. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Typisk Frp seier, samme med økte rettigheter på snøscooter og de elektriske sparkesyklene. Blir vel utdelt noen Darwin awards i sommer også, dvs. dødsfall. Forhåpentligvis av førere. Anonymkode: 89df6...8dc
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 Er dette en samlingsstund for bitre venstrevridde kg-brukere? Er det bedre om vi alle sammen padler på en planke, for å ikke vekke misunnelse? Anonymkode: b4080...559 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Typisk Frp seier, samme med økte rettigheter på snøscooter og de elektriske sparkesyklene. Blir vel utdelt noen Darwin awards i sommer også, dvs. dødsfall. Forhåpentligvis av førere. Anonymkode: 89df6...8dc Du fikk jo dødsønsket ditt oppfylt med Vibeke Skofterud på vannscooter, og nå ønsker du at flere skal følge etter?? Anonymkode: 1bd4e...cda
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #6 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du fikk jo dødsønsket ditt oppfylt med Vibeke Skofterud på vannscooter, og nå ønsker du at flere skal følge etter?? Anonymkode: 1bd4e...cda Det jeg sier er at det kommer flere dødsulykker grunnet disse "liberaliseringene", og når disse skjer så håper jeg det ikke rammer uskyldige. Det hadde etter min mening vært mye verre hvis Skofterud hadde kjørt i hjel noen som badet f.eks. Anonymkode: 89df6...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå