Gå til innhold

Jeg mister fullstendig lysten av påtvungen sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt sammen med en fyr som vil ha sex med meg hele tiden, gjerne 5-10 ganger per dag.

Jeg har vært veldig forelsket og kåt og har vært like lysten på sex som han,  men etter 8 mnd sammen begynner jeg å gå lei, for det har blitt et mas om sex.

Han mener vi skal ha morgensex, ettermiddagen, når vi legger oss om kvelden, gjerne om natten hvis vi tilfeldigvis våkner, og i helgene skal det være puling 24/7.

I går fikk orgasme 5-6 ganger, jeg er nå sår i underlivet og stiv og støl.

I dag har jeg ikke lyst på sex fordi jeg har tømt systemet for kåthet.

I går like etter at vi hadde spist middag, begynte han å tafse på meg og jeg tolket det som om han ville ha en hyrdestund, så jeg sa at jeg var stappmett og ikke orket sex.

Da ble han sur og sa at sånn måtte jeg ikke reagere for jeg hørtes ut som ei kjerring, dessuten tenkte han ikke at vi skulle ha sex.

Jeg sa jeg tolket det som om han ville ha sex, siden han alltid tar på meg når han vil ha seg et nummer.

I natt da jeg skulle legge meg og var trøtt og sliten, kom han og ville ha seg et nummer.

Han var full og fikk ikke stå, men styrte på likevel. Da ba jeg han slutte, og han ble sur og gikk ut i stuen.

I dag sov jeg til klokken var 12 og da jeg våknet hadde jeg bare lyst å stå opp med en gang, ta meg en dusj og spise frokost for å få mest mulig ut av dagen.

Da kom han ut på kjøkkenet og sa at han/vi  måtte få seg morgenkos, etter frokosten.

Jeg tok på meg et smil og ble med inn på soverommet, var litt sår og tørr i underlivet og faket en orgasme slik at han kom fort.

Ofte bruker han lang tid på å komme og lar meg komme først for så å avslutte samleiet og si at han skal spare seg til senere på dagen.

Jeg har sagt at han må lære seg å slutte å holde seg, for jeg synes det er slitsomt med lang sex, men da sier han at han ikke kan noe for det og at det bare har blitt sånn..

Etter morgensex går jeg ut og han sender meg en melding og sier at om ikke lenge er det klart for ettermiddagskos, så da må jeg komme hjem.

Jeg sier at jeg skal møte en venninne (noe som er løgn) og sier jeg vet ikke når jeg er hjemme.

Jeg elsker å ha sex med han, men sex for meg er når to stykker ønsker det samtidig, og slik det er nå så kommer han meg i forkjøpet hele tiden.

Jeg tror ikke han er kåt hele tiden, men han bruker sex som tidsfordriv, når han er lei seg, når han er sulten og trøtt.

Jeg har prøvd å fortelle han på en fin måte at han kan ikke pule hver gange det rykker i pikken og at jeg må få lov til å kjenne på kåtheten og ønske det selv, hvis ikke så har jeg på en måte sex mot min vilje og jeg blir sår og tørr i underlivet.

Men han blir sur og fornærmet.

Har ikke lyst til å slå opp for jeg elsker mannen, men jeg orker ikke ha det sånn som nå.

Jeg har høy sexlyst og i tidligere forhold har det vært jeg som har hatt den største sexdriften, men jeg har aldri presset meg på mine kjærester liksom ian gjør med meg nå.

Anonymkode: bd1ff...b9f

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Wow. Jeg anser meg som veldig glad i sex, men det der hadde drept lysten min for lenge siden. Virker ikke som at dere matcher sexuellt, det kan bli problematisk senere. Han føler seg avvist fordi han har lyst mer enn deg, du føler at det blir for mye og mister lysten. 

Anonymkode: 42417...1bd

• Liker 13
Gjest 24/7SylviaPlath
Skrevet

Høres ut som et mareritt av en mann, for å være ærlig. Damer kan jo ikke holde på sånn i lengden - anatomien tillater det ikke. Hadde kastet han på dør og sagt lykke til …

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Wow. Jeg anser meg som veldig glad i sex, men det der hadde drept lysten min for lenge siden. Virker ikke som at dere matcher sexuellt, det kan bli problematisk senere. Han føler seg avvist fordi han har lyst mer enn deg, du føler at det blir for mye og mister lysten. 

Anonymkode: 42417...1bd

Problemet her er at han bruker sex som tidsfordriv, fordi han er langt ifra kåt alle gangen han vil ha meg i sengen.

Han klarer jo ikke å komme alle gangene engang

Ts

• Liker 6
Skrevet

Jeg skjønner at det blir for mye. Det hadde blitt for mye for de aller fleste. Mulig han er hyperseksuell eller sexavhengig? Kan du ikke sende han for å runke? Han har ingen rett til å bli sur i alle fall. Du har rett til å hevde dine grenser. Respekterer han ikke det er han ikke verdt tiden din, uansett hvor glad du er i han. Respekt skal gå begge veier.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner at det blir for mye. Det hadde blitt for mye for de aller fleste. Mulig han er hyperseksuell eller sexavhengig? Kan du ikke sende han for å runke? Han har ingen rett til å bli sur i alle fall. Du har rett til å hevde dine grenser. Respekterer han ikke det er han ikke verdt tiden din, uansett hvor glad du er i han. Respekt skal gå begge veier.

Nei han gidder ikke å runke de få gangene jeg sier nei til sex, og grunnen til at han bruker så lang tid er runke teknikken hans tror jeg.

Han liker litt røff sex med fiking i ansiktet, Kvelertak og lugging i håret, men det orker jeg ikke å være med på lengre for jeg har blitt skadet et par ganger når han har vært for voldsom.

Når han runker holder han tommelen veldig hardt mot pikkhodet, og jeg klarer aldri å få han til å komme når jeg suger eller drar han, så det har jeg faktisk sluttet med.

En gang endte jeg opp med senebetennelse i skulderen for jeg runket han i timesvis, og enda klarte han ikke å komme.

Ts

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Han må virkelig slutte å holde tilbake. Kanskje han blir kåt så ofte også av den grunn. Mange menn blir jo mettet etter en orgasme. 

Du har uønsket sex. Fortell ham at det fine sexlivet deres kommer til å dø ut, kanskje også forholdet, om han ikke kan være mer tålmodig med deg. 

Anonymkode: a1919...52c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han må virkelig slutte å holde tilbake. Kanskje han blir kåt så ofte også av den grunn. Mange menn blir jo mettet etter en orgasme. 

Du har uønsket sex. Fortell ham at det fine sexlivet deres kommer til å dø ut, kanskje også forholdet, om han ikke kan være mer tålmodig med deg. 

Anonymkode: a1919...52c

Hvordan skal han klare å slutte å holde tilbake da?

Han sier han lærte seg å holde igjen i et tidligere forhold, Og etter det har han ikke klart å slutte med det.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

hvor er gamle er dere? 18 år???

Anonymkode: bb283...680

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

hvor er gamle er dere? 18 år???

Anonymkode: bb283...680

49 og 52 år

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Problemet her er at han bruker sex som tidsfordriv, fordi han er langt ifra kåt alle gangen han vil ha meg i sengen.

Han klarer jo ikke å komme alle gangene engang

Ts

Så det at han ikke kommer hver gang betyr at mannen ikke er kåt? Det er ikke bare menn som ikke vet hvordan kvinner funker. Det finnes også damer som ikke vet hvordan menn funker. Beklager å måtte fortelle deg det, men du er en av dem. 

Det kan være en like god opplevelse selv om man ikke kommer hver gang når man har sex. Samspillet og innlevelsen også fra damens side innvirker på dette. Ei dame som tydelig liker og har sex med mannen for at hun liker han i tillegg selv liker det er veldig bra for oss menn. Å se og føle hun når toppen sin i nytelse og virkelig setter pris på det jeg som mann gir henne gir ihvertfall meg som mann den bekreftelsen jeg trenger. Da trenger jeg nødvendigvis ikke noe mere den gangen. 

Desverre er det et fåtall av damer som oppfatter dette selv om det blir fortalt dem det verbalt. 

Mitt tips er å la ham gå slik at han kansje kan treffe ei som liker ham.

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

49 og 52 år

Ts

Wow!! Blir ikke han sår av all aktiviteten?

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (29 minutter siden):

Så det at han ikke kommer hver gang betyr at mannen ikke er kåt? Det er ikke bare menn som ikke vet hvordan kvinner funker. Det finnes også damer som ikke vet hvordan menn funker. Beklager å måtte fortelle deg det, men du er en av dem. 

Det kan være en like god opplevelse selv om man ikke kommer hver gang når man har sex. Samspillet og innlevelsen også fra damens side innvirker på dette. Ei dame som tydelig liker og har sex med mannen for at hun liker han i tillegg selv liker det er veldig bra for oss menn. Å se og føle hun når toppen sin i nytelse og virkelig setter pris på det jeg som mann gir henne gir ihvertfall meg som mann den bekreftelsen jeg trenger. Da trenger jeg nødvendigvis ikke noe mere den gangen. 

Desverre er det et fåtall av damer som oppfatter dette selv om det blir fortalt dem det verbalt. 

Mitt tips er å la ham gå slik at han kansje kan treffe ei som liker ham.

Er du seriøs??😂 Jeg trodde jeg var rå...men 5-10 ggr. dagen som 52åring er jo sjukt! Mannen må jo ha hormonnivåer som en kloning av en 2tonns okse og en Finsk tømmerhugger på steroider....?🤣🤣

Skrevet

Virker ekstremt og usunt.

(Er du sikker på at han ikke tar steroider, amfetamin eller noe?)

• Liker 10
Skrevet
ABM skrev (1 minutt siden):

Er du seriøs??😂 Jeg trodde jeg var rå...men 5-10 ggr. dagen som 52åring er jo sjukt! Mannen må jo ha hormonnivåer som en kloning av en 2tonns okse og en Finsk tømmerhugger på steroider....?🤣🤣

Jeg kjenner flere i treningsmiljøet mitt som er slik. De er rundt den alderen. Jeg har en stund igjen til jeg er 52 så kan ikke svare for annet enn der jeg er, men ser ingen grunn til at dette er en fin normal om så skjer. 

Dog skal sies jeg har lite tro på akkurat det. 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (13 minutter siden):

Wow!! Blir ikke han sår av all aktiviteten?

Nei, men jeg blir det.

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MuffinStud skrev (7 minutter siden):

Virker ekstremt og usunt.

(Er du sikker på at han ikke tar steroider, amfetamin eller noe?)

Det gjør han ikke.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Jeg kjenner flere i treningsmiljøet mitt som er slik. De er rundt den alderen. Jeg har en stund igjen til jeg er 52 så kan ikke svare for annet enn der jeg er, men ser ingen grunn til at dette er en fin normal om så skjer. 

Dog skal sies jeg har lite tro på akkurat det. 😂

Du finner jo ingen kvinner som er med på dette over tid, så det er nødt til å bli problematisk for en heteroseksuell mann, som ikke har et harem.

Anonymkode: e8529...a95

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Hvordan skal jeg få kjæresten min til å skjønne at denne sex besettelsen hans ikke er normal?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du finner jo ingen kvinner som er med på dette over tid, så det er nødt til å bli problematisk for en heteroseksuell mann, som ikke har et harem.

Anonymkode: e8529...a95

Akkurat det vet jeg. Jeg som mann kan tilpasse meg en del fordi jeg ikke ønsker å være noen byrde for dama, men problemet er  at damer vet også at lysta mi er stor og med det skaper et ofte forvrengt syn på ting inni hodet sitt og heller avstår fra sex istedet for å møtes på halvveien der jeg har halvert mitt behov og kan møt hennes uten noen form for press. Hun ser på det som et press selv om jeg ikke sier eller gjør noe. Om hun fersker meg med pikken i hånda for en runk er også det en dealbreaker. Nå mister hun helt lysta. 

I voksen alder har jeg lært meg triks for å unngå mere tull når dette skjer. Det hadde jeg ikke gjort før og ble med det veldig såret. Det er jo omtrent dødssynd å inneha en seksualitet utenfor hennes boble når du er i et forhold og drama er i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...