AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 De gjør det jo bare verre når de skal bli sinte på meg, det er jo ikke mot valg. Alle vennene mine er på hyttene sine eller reiser, og uansett har jeg mest lyst til å slappe av alene og se på serier, lese osv. Nå blir jeg bare stressa over at de kan storme inn sinte på rommet mitt når som helst, vet ikke hva jeg skal gjøre…. Ååååh dette er til og med siste ukene jeg bor hjemme Anonymkode: 5d64c...47a 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Ikke bry deg. Man er forskjellig. Noen liker å være veldig sosial, mens andre liker å være for seg selv. Du trenger å få slappe av også. Her må du sone dem ut og hels forklare dem hvordan du føler det. Anonymkode: b522d...2ff 18
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Varme tanker til deg. Kan du sette deg ned med en eller begge av foreldrene dine og forklare det du skriver her? Noen ganger trenger vi foreldre en liten oppvekker om hva vår oppførsel gjør med barna våre. Er foreldrene dine bekymret for deg på noen måte tror du? Anonymkode: 575c5...8d4 16
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 Kan du ikke ta med deg en bok ut i sola noen timer? Anonymkode: cc554...8d3 24
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Varme tanker til deg. Kan du sette deg ned med en eller begge av foreldrene dine og forklare det du skriver her? Noen ganger trenger vi foreldre en liten oppvekker om hva vår oppførsel gjør med barna våre. Er foreldrene dine bekymret for deg på noen måte tror du? Anonymkode: 575c5...8d4 De er vel bekymret for at jeg er asosial og venneløs, noe jeg ikke er🤔 Og om jeg var det, så skjønner jeg ikke hvorfor det ville gjort det noe bedre å få meg til å føle meg verre Anonymkode: 5d64c...47a 28
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du ikke ta med deg en bok ut i sola noen timer? Anonymkode: cc554...8d3 De sitter alltid på verandaen, og jeg har ikke lyst til å snakke med dem hehe… Og det er 30 grader ute🥵 Anonymkode: 5d64c...47a 5
Raven.Writingdesk Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De er vel bekymret for at jeg er asosial og venneløs, noe jeg ikke er🤔 Og om jeg var det, så skjønner jeg ikke hvorfor det ville gjort det noe bedre å få meg til å føle meg verre Anonymkode: 5d64c...47a Hvis jeg hadde en 19 åring som bare «lå inne og dasset» hadde jeg vært frustrert, redd og stressa jeg også. Ha deg ut, verre er det ikke. Spør dem om du kan hjelpe til med noe, sikkert noe hagearbeid som trengs å gjøres! 28
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De er vel bekymret for at jeg er asosial og venneløs, noe jeg ikke er🤔 Og om jeg var det, så skjønner jeg ikke hvorfor det ville gjort det noe bedre å få meg til å føle meg verre Anonymkode: 5d64c...47a Du er inne på noe. Sinne er et utrykk for redsel,så det er riktig å tenke hva de er bekymret for Anonymkode: 28584...00e 6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 Raven.Writingdesk skrev (Akkurat nå): Hvis jeg hadde en 19 åring som bare «lå inne og dasset» hadde jeg vært frustrert, redd og stressa jeg også. Ha deg ut, verre er det ikke. Spør dem om du kan hjelpe til med noe, sikkert noe hagearbeid som trengs å gjøres! Skal jeg bare gå en tur rundt i byen alene da? Bor i leilighet, har ikke hage Anonymkode: 5d64c...47a 6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #10 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De sitter alltid på verandaen, og jeg har ikke lyst til å snakke med dem hehe… Og det er 30 grader ute🥵 Anonymkode: 5d64c...47a Dra et annet sted for å lese? En park, eller ut i skogen/naturen Anonymkode: cc554...8d3 9
Gjest ABM Skrevet 4. juli 2021 #11 Skrevet 4. juli 2021 Foreldrene dine vil deg alt godt de..bare det at barna blir fortere voksen enn foreldrene får med seg:) Spør de om foreldrene deres maste på de som 19åringer? ( Den pleier virke på meg )
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #12 Skrevet 4. juli 2021 I går var jeg ute og trente, men de spurte ikke, så jeg sa ikke noe… Anonymkode: 5d64c...47a 1
Live88 Skrevet 4. juli 2021 #13 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal jeg bare gå en tur rundt i byen alene da? Bor i leilighet, har ikke hage Anonymkode: 5d64c...47a Ja, selvfølgelig kan du det😊 Kjøp en is og sett deg på en benk i skyggen og kos deg🍦 18
indigob Skrevet 4. juli 2021 #14 Skrevet 4. juli 2021 Jeg hadde Aldri akseptert at min sønn bare lå på rommet sitt hele dagen. Tror jeg hadde dratt han med til både lege og psykolog. 13
Hippogriff Skrevet 4. juli 2021 #15 Skrevet 4. juli 2021 Mine ungdommer får heller ikke tilbringe hele dagen alle dager på rommet. En dag innimellom innendørs ja, men ikke hele tiden. Det er ikke sunt. Så da «tvinges» de med på ting av mor. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal jeg bare gå en tur rundt i byen alene da? Bor i leilighet, har ikke hage Anonymkode: 5d64c...47a Ja, det var en god ide å gå seg en tur 16
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #16 Skrevet 4. juli 2021 indigob skrev (1 minutt siden): Jeg hadde Aldri akseptert at min sønn bare lå på rommet sitt hele dagen. Tror jeg hadde dratt han med til både lege og psykolog. 😳😳 Anonymkode: 5d64c...47a 25
Raven.Writingdesk Skrevet 4. juli 2021 #17 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal jeg bare gå en tur rundt i byen alene da? Bor i leilighet, har ikke hage Anonymkode: 5d64c...47a Ja, du kan faktisk gå en tur alene du bor i Norge, ikke Kosovo på 2000 tallet. gå til butikken å kjøp noen jordbær? Pakk sekken, ta med et lite teppe, drikke og boka di og gå til parken/stranda/en hyggelig benk og sett deg der med boka di? 16
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #18 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De er vel bekymret for at jeg er asosial og venneløs, noe jeg ikke er🤔 Og om jeg var det, så skjønner jeg ikke hvorfor det ville gjort det noe bedre å få meg til å føle meg verre Anonymkode: 5d64c...47a Trenger ikke være så gjennomtenkt som det altså. Sol og sommervarme har det med å utløse et slags ‘foreldreinstinkt’ - ALLE MÅ OG NYTE SOLA!!! Og de kan bli skikkelig stressa av at noen egentlig har mest lyst til å være inne og unngå 30 graders varme. Uten å ha noen særlig rasjonell grunn ut over - DET ER SOL UTE!!! Voksne kan være ganske rare Har du mulighet, hva med å stikke på biblioteket noen timer? Dit pleide jeg å rømme ta med litt mat/frukt og kald drikke, og kos deg ei stund. Anonymkode: e625f...1de 31
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #19 Skrevet 4. juli 2021 Du er 19 år og voksen. Da burde det være litt mere engasjert for å sysselsette deg om dagene . Hva med sommerjobb hvis du studerer ? Bidrar du med noe hjemme ? Anonymkode: 63c6d...34c 12
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #20 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er 19 år og voksen. Da burde det være litt mere engasjert for å sysselsette deg om dagene . Hva med sommerjobb hvis du studerer ? Bidrar du med noe hjemme ? Anonymkode: 63c6d...34c Jeg gjør omtrent alt av husarbeidet hver dag, har ikke sommerjobb fordi jeg ikke har funnet noe her i Oslo og jeg vil faktisk ha ferie før jeg skal begynne å studere Anonymkode: 5d64c...47a 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå