Gå til innhold

Langtidsforhold D/s. Partnerskap eller bare sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er interessert i å høre fra dere som er eller har vært i langvarige partnerskap /ekteskap/kjæresteforhold hvor D/s har vært et sentralt element. 

Er jeg urealistisk som søker etter en kjæreste/partner og ønsker å ha denne konstellasjonen? Har ikke noe klart mål om at det skal være 24/7 men ønsker en mann som er naturlig dominant og ikke bare "leker" på soverommet. 

Frem til nå opplever jeg at dennjeg jar møtt enten bare "skuespiller" på soverommet og at jeg har mest styringa ellers eller at den dominante mannen ikke ønsker å definere seg som kjærestepar, kun treffes for sessions og litt samvær i forbindelse med dette 🙄 

Søker ikke en som liksom skal ta ansvar for alt mulig og ta styring på den måten - er da et voksent menneske - men altså en som er naturlig dominant og kan finne på å bringe inn denne siden i hverdagen generelt og ikke blir helt annerledes utenfor soverommet... Urealistisk?

K33/s

Anonymkode: 54d5f...e3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke urealistisk, men kan være vanskelig å finne den rette. Jeg er i er slikt forhold nå, men har tidligere møtt dominante menn for sessions og mer lekepartner-forhold. Det er mye bedre å ha en dominant som også er kjæreste. Alt blir mer nært, ekte og intenst.

Våre sessions kan være lange, men alt er trygt fordi jeg vet at vi er kjærester og elsker hverandre.

Han er naturlig dominant og tar de fleste avgjørelser i vårt forhold, han spiller ikke skuespill på rommet - han liker å ha kontrollen. 

Vi møttes via fetlife, men det finnes sikkert andre datingsider for å finne bdsm-partner også.

Anonymkode: 0fa40...74d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det fungerer å leke om man ikke enten er kjærester eller litt seriøse fwb/ lekepartnere, for man må ha mye trygghet, tillit og kunnskap om hverandre for å virkelig leke.

Jeg er i et 2 år langt kjærlighetsforhold der jeg har styringa og mannen er slaven min. Har tidligere vært i et langt kjærlighetsforhold der jeg var sub. Jeg er switch og liker oppriktig begge deler. Jeg møtte forrige partner via venner og nåværende traff jeg på Fetlife. Vi har lange sessions med flørt først og kos etterpå, og gjør også andre ting som å lage mat, drive med sport, være med kjæledyr, snakke om livene våre, planlegge jobb/økonomi mm. Jeg har tidligere fått høre at jeg er veldig sjefete, og prøvd å ikke være det for mye, og det er deilig å være i et forhold der det faktisk er ønska og forventa :)

Anonymkode: ac29e...0dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vil ha det dere har ❤️

Hadde et forhold som kunne blitt mer fra min side. Tilliten var absolutt til stede og mye passet ved siden av selve sessionet også. Hadde håp om at det kom til å vare men gjorde ikke det 💔

Virker helt umulig å finne en slik mann igjen. Kanskje jeg skal gi Fetlife en ny sjanse men vil ikke ha en som "bare" er Dom denne gang. Vil nok ha en partner. 

Takk for svar. 

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke opprette ny tråd selv om litt nytt tema: jeg meldte meg altså på Fetlife igjen. Men er det feil app? Fetlifer står det på denne. Uansett... Jeg ser sånn cirka 60 norske profiler og etter det kommer det bare en haug fra rundt om i hele verden. Den som het Fetlife var det ennå færre profiler på. Når jeg søker på mitt område kommer der ikke opp noen og man MÅ angi både land, fylke og sted... Uansett virker ikke den funskjonen.. De 60 profilene som er der er ikke i aldersklassen jeg har angitt, bare alle mulige - de eneste i Norge som er på appen?! Tror jeg er feil sted, eller hva??? Jeg er visst teknisk utfordret. 

Gjest Middelmådig
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Vil ikke opprette ny tråd selv om litt nytt tema: jeg meldte meg altså på Fetlife igjen. Men er det feil app? Fetlifer står det på denne. Uansett... Jeg ser sånn cirka 60 norske profiler og etter det kommer det bare en haug fra rundt om i hele verden. Den som het Fetlife var det ennå færre profiler på. Når jeg søker på mitt område kommer der ikke opp noen og man MÅ angi både land, fylke og sted... Uansett virker ikke den funskjonen.. De 60 profilene som er der er ikke i aldersklassen jeg har angitt, bare alle mulige - de eneste i Norge som er på appen?! Tror jeg er feil sted, eller hva??? Jeg er visst teknisk utfordret. 

Fetlife har ingen app. Du må gå på nettsiden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...