AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Prøver menn/kvinner noe nytt etter lengre forhold med ei dame/mann? Har de ikke faste preferanser da? Over 12 år langt forhold med ei også velge det helt motsatte. Hun har former, lyst halvlangt hår. Jeg har dårlig med former, langt mørkt hår. Er redd han velger feil ut fra hva han egentlig liker? Anonymkode: 61538...f76
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Jeg er kvinne, men smaken min har endret seg opp igjennom. Tror også en del liker mye forskjellig i utgangspunktet, altså at de ikke har 1 "type" bare Anonymkode: 4f2b3...077 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Tror folk flest vet best selv hva de liker Selv bryr jeg meg lite om hårfarge, øyefarge, det er hele personen som tiltrekker meg Anonymkode: b0b9b...11b 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 Altså, akkurat hårfarge på kvinner kan jo endre seg dramatisk på 12 år. 😃 Kroppsfasong også for så vidt.. Anonymkode: 76396...bde
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 Eksen la på seg veldig mye i løpet av forholdet. Det var ikke grunnen for bruddet, men uansett har jeg lyst til å møte en helslank og sprek dame, med en god personlighet, denne gangen. Preferanser ellers på høy, lav, lys, eller mørk, har jeg ikke. Spennende med variasjon. Anonymkode: 476ca...c39 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 Jeg har alltid vært tiltrukket av høye og mørke menn. Nå mot slutten av 40-årene blir det vel heller høy og grå – men det er minst like stilig 😊. Man kan sikkert si det er rart, men det er overhodet ikke med vilje. (Det skal nevnes at jeg stort sett har vært sammen med ganske lave - mørke - menn, da ;)). Anonymkode: 5eb99...5e4
Engel Skrevet 5. juli 2021 #7 Skrevet 5. juli 2021 Preferansene har endret seg, men det går på personlighet og verdier, ikke utseendet. Jeg velger bort egenskaper jeg nå vet jeg ikke vil ha i en partner, og leter bevisst etter en som er mer lik meg selv når det gjelder interesser. Utseendet er mindre vesentlig uansett, og jeg har vært sammen med flere som ikke var helt innenfor det utseendet jeg foretrekker mest, fordi de har hatt andre egenskaper som har tiltrukket meg. Men bortsett fra at jeg nå tiltrekkes av eldre menn (eller jeg tiltrekkes alltid av menn på min egen alder rettere sagt) er det fortsatt mye av det samme jeg ser etter. Jeg har blitt mer glad i skjegg med årene da, så lenge det er kort og velstelt.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #8 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Eksen la på seg veldig mye i løpet av forholdet. Det var ikke grunnen for bruddet, men uansett har jeg lyst til å møte en helslank og sprek dame, med en god personlighet, denne gangen. Preferanser ellers på høy, lav, lys, eller mørk, har jeg ikke. Spennende med variasjon. Anonymkode: 476ca...c39 Men hun kan jo og legge på seg 😎 Anonymkode: 1e645...b03
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #9 Skrevet 5. juli 2021 Ting endrer seg med alderen. Husk at det ikke er naturlig for et menneske å være i et langvarig forhold, vi trenger nye impulser og variasjon i livet. Anonymkode: be85b...6d3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #10 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): redd han velger feil ut fra hva han egentlig liker? Litt rart at du kun baserer det på utseendet. Anonymkode: 358aa...38f 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #11 Skrevet 5. juli 2021 Jeg har ingen faste preferanser i utseendesjiktet. Min eks og min nåværende partner ligner overhodet ikke på hverandre fysisk (men har en hel del personlighetstrekk felles). Anonymkode: 83503...519
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #12 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt rart at du kun baserer det på utseendet. Anonymkode: 358aa...38f Nei, det gjør jeg ikke. Jeg og hun er ganske vidt forskjellige personer på alle måter. Anonymkode: 61538...f76
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #13 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hun kan jo og legge på seg 😎 Anonymkode: 1e645...b03 Selvsagt kan hun det. Men min gammelmannserfaring tilsier at de de damene som er slanke i en alder av 45-50, vil fortsette å holde seg slik. De har landet en sunn livsstil, og har genetikken på sin side. Anonymkode: 476ca...c39 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #14 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, det gjør jeg ikke. Jeg og hun er ganske vidt forskjellige personer på alle måter. Anonymkode: 61538...f76 Men det skriver du ingenting om... Anonymkode: 358aa...38f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #15 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men det skriver du ingenting om... Anonymkode: 358aa...38f Men nå vet du det. Anonymkode: 61538...f76
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #16 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 4.7.2021 den 15.17): Prøver menn/kvinner noe nytt etter lengre forhold med ei dame/mann? Har de ikke faste preferanser da? Over 12 år langt forhold med ei også velge det helt motsatte. Hun har former, lyst halvlangt hår. Jeg har dårlig med former, langt mørkt hår. Er redd han velger feil ut fra hva han egentlig liker? Anonymkode: 61538...f76 Det handler om type personlighet for meg, ikke utseende. Anonymkode: a5f65...b7b 1
Trolltunge Skrevet 5. juli 2021 #17 Skrevet 5. juli 2021 Jeg har noen preferanser som har vært viktig for meg hele livet. Det går imidlertid ikke på utseende. Mer personlighet og verdier. Menn jeg har falt for har ikke vært like av utseende.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #18 Skrevet 5. juli 2021 Jeg velger annerledes nå som jeg er ferdig med barn. Nå går jeg etter de pene, de unge, de sjarmerende. Stabilitet, trofasthet og pappa-materiale spiller mindre rolle. Har ellers hatt både slanke, mørke kjærester med fransk utseende og høye, lyse vikinger før. Har nok valgt personlighet som ligner min far, men nå har jeg tilfeldigvis dumpet over en mer stabil type. Anonymkode: 13545...8e1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #19 Skrevet 5. juli 2021 Ja har hatt mye forskjellige. En var for needy, da valgte jeg en som var litt for lite needy. Så var en for bad, så valgte jeg en som var for myk igjen , og sånn går nå dagene. Anonymkode: f009d...3ba
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #20 Skrevet 5. juli 2021 Jeg har to lengre forhold bak meg nå, begge var tragedier. De to mennene var i bunn og grunn veldig like, og begge var fullendte narsissister. La oss med en gang konkludere at min dømmekraft rundt menn ikke er sånn veldig god. Jeg er nå egentlig veldig usikker på hva jeg tiltrekkes av, samtidig som jeg har negative reaksjoner når jeg merker at jeg finner tiltrekning hos en mann. Har brukt mye tid på å tenke over hva det er jeg tiltrekkes av og hvorfor, men jeg har ikke noe godt svar fordi det ender opp i negative minner. Men det jeg vet: jeg liker at motparten er høyere enn meg. Jeg er rett over 170, så det er sjeldent noe problem. Jeg liker ikke overtrente eller skinny menn. En ikke overdrevet "bamsekropp" passer meg faktisk bedre, og dette er rake motsetning til hva jeg har tilbragt tid med før. Jeg antar jeg ser etter det voksne og trygge? Mer rundt det fysiske kan jeg ikke si særlig mer om, jeg vet rett og slett ike. Personlighet er den jeg lettest kan si noe på. Jeg tiltrekkes veldig fort av rolige personer med en slags plan med dagen. Jeg takler ikke stress eller uforutsigbarheter, til det er jeg for stresset selv. Liker ikke å være for lenge med menn som snakker mye, spesielt ikke om seg selv eller for den saks skyld om meg. Jeg er veldig allergisk mot overdrevne mengder komplimenter og chatup. Ønsker jeg meg noe, så er det altså en rolig mann uten for ekstreme mål annet enn å ha det fint med farger på et A4-formet liv. Så er det likegyldig hvor mye hår han har oppå hodet eller om han bruker større nummer i bukser enn da han var 20. La meg heller finne en fyr som kan forklare meg ting jeg ikke er så god på, og i samme vending aksepterer at jeg kan mye om annet. Og som vil lære mer? Stabilitet og kjærlighet trumfer egentlig alt? Anonymkode: 64f20...2b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå