AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #81 Skrevet 5. juli 2021 Skal jeg i kontakt med en mann som er nervøs må JEG ta kontakt, og når jeg vimser rundt fra før og ikke alltid har fokus på å finne meg en kjæreste da blir den nervøse mannen usynlig. Og jeg tror ikke at jeg er alene om denne følelsen. selv om man er nervøs må man nesten manne seg opp, si hei og bare få ut at man er nervøs fordi dama er så pen. Da gir du et kompliment og hun føler at du har gått over fjell for å bli kjent med henne. som i gamle dager! Anonymkode: d65f8...a0d 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #82 Skrevet 5. juli 2021 On 7/4/2021 at 2:57 PM, AnonymBruker said: Kvinners nerver påvirker ikke mulighetene deres. Hvorfor skjedde denne endringen? Anonymkode: 8e8e0...c76 Greien som mann er at man er helt avhengig av å ta initiativ for å kunne lykkes med det motsatte kjønn. Er man nervøs, har lite selvtillit osv tar man ikke initiativ og suksessen uteblir. Kvinnene du er interessert i trenger ikke å ta initiativ til menn fordi menn tar initiativ til dem. Mennene som er passive blir taperne. Anonymkode: 2783d...eaa
herzeleid Skrevet 5. juli 2021 #83 Skrevet 5. juli 2021 Det handler kanskje om at det er mer akseptert å hyppig bytte partner slik at en del kvinner blir vant til relativt selvsikre menn som tar initiativ. Videre ser en at kvinner ofte heller vil ha en mer attraktiv "brukt" mann enn en mindre attraktiv barnløs mann, og disse momentene gjør kanskje at nervøse menn blir noe mer fortrengt. Der det før kanskje ikke var like nødvendig å være så "frempå" og der mer attraktive menn gjerne var mer "bundet" opp, er kanskje nervøsiteten et større handicap i dag og konkurransen fra mer attraktive menn som er ute på markedet igjen større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå