AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Jeg har høy utdanning, en god jobb og god oppførsel. Men jeg sliter med to ting, utseende er ikke topp, men det verste er nervøsiteten. Det er ikke slik at nervøsiteten hindrer meg særlig i dagliglivet, eller at det er veldig tydelig. Men det er nok til at kvinner ikke liker meg. Det er gjort forskning på at menn som ikke får en partner, i økende grad er menn med nervøse tendenser. I motsetning til før, da disse oftere fikk partner. Kvinners nerver påvirker ikke mulighetene deres. Hvorfor skjedde denne endringen? Anonymkode: 8e8e0...c76
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Herregud. Det er vel likt for oss kvinner? Mange menn skygger unna kvinner som er nervevrak. Uansett så er dette en tåpelig påstand. Du får skylde på evolusjonen da. Hvis kvinnen skal velge mellom en nervøs mann eller en trygg mann (til å få barn med, bli beskyttet av, og til å passe barna) så velger hun selvfølgelig den trygge. Anonymkode: 5274f...fcc 29
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Nervøse damer står vel ikke høyest på lista til mannfolk heller. Personlig er jeg nervøs nok fra før. Jeg trenger en mann som er motsatt av meg, hvis ikke blir det for mye 😅 Anonymkode: b52d3...6a5 14
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 At nervøse menn noensinne har vært populære tviler jeg veldig sterkt på. Nervøse kvinner har da heller aldri vært populære. Anonymkode: 0e675...1a4 22
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 Nervøsitet er for slitsomt å forholde seg til Anonymkode: 30024...634 9
Gjest SomeDude32 Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 (endret) De ønsker menn som har selvtillit, emosjonell og sosial intelligens. De bør også se bra ut. Det at du har jobb og høy utdanning kommer sekundært. Det er din jobb å jobbe med deg selv til du blir bra nok. Nervøsitet signaliserer ikke trygghet. Eller så kan du bare prøve deg i utlandet og oppnå suksess. Men da må du leve med at du blir stemplet som mindre bra og konekjøper fordi du hentet deg en dame. Endret 4. juli 2021 av SomeDude32
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 Som nervøs kvinne kan jeg ikke akkurat si at jeg er så veldig ettertraktet jeg heller Anonymkode: a209e...6d9 11
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 Mannen min sliter med angst grunnet traumer i barndommen, særlig sosial angst og når han er på kjøpesentre, selskaper , offe ntlig transport og lignende. Det er jo tøft å være sammen med noen som sliter så det er nok ikke for alle. Faren min forlot min mor etter hun ble utsatt for overfallsvoldtekt som gav henne angst, så det er ikke alle som takler det eller ønsker å ha det I livet sitt. Anonymkode: 82061...1f9 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 Hvilken forskning er dette? Link? Anonymkode: f0ef2...46e 3
Den Sagnomsuste Skrevet 5. juli 2021 #10 Skrevet 5. juli 2021 SomeDude32 skrev (12 timer siden): De ønsker menn som har selvtillit, emosjonell og sosial intelligens. De bør også se bra ut. Det at du har jobb og høy utdanning kommer sekundært. Det er din jobb å jobbe med deg selv til du blir bra nok. Nervøsitet signaliserer ikke trygghet. Eller så kan du bare prøve deg i utlandet og oppnå suksess. Men da må du leve med at du blir stemplet som mindre bra og konekjøper fordi du hentet deg en dame. I motsetning til norske kvinner som finner "ekte" kjærlighet i Afrikanske land etc. Er det ikke fint at likestillingen også innebefatter oss gutta...? 🤔 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #11 Skrevet 5. juli 2021 Den Sagnsomsuste skrev (31 minutter siden): I motsetning til norske kvinner som finner "ekte" kjærlighet i Afrikanske land etc. Er det ikke fint at likestillingen også innebefatter oss gutta...? 🤔 Nei, ingen likestilling der og norske damer som er despo er like upopulære. Ofte er de Erna Solberg feite og despo etter young black ****. Apropos Solberg så var hu jaggu sammen med en fra Gambia 🤣 Anonymkode: efa4d...26f
CorvusCorax Skrevet 5. juli 2021 #12 Skrevet 5. juli 2021 Ustabile mennesker har vel aldri vært populært? 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #13 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har høy utdanning, en god jobb og god oppførsel. Men jeg sliter med to ting, utseende er ikke topp, men det verste er nervøsiteten. Det er ikke slik at nervøsiteten hindrer meg særlig i dagliglivet, eller at det er veldig tydelig. Men det er nok til at kvinner ikke liker meg. Det er gjort forskning på at menn som ikke får en partner, i økende grad er menn med nervøse tendenser. I motsetning til før, da disse oftere fikk partner. Kvinners nerver påvirker ikke mulighetene deres. Hvorfor skjedde denne endringen? Anonymkode: 8e8e0...c76 Tipper det heller er utseendet ditt som kommer i veien. Er du lav? Anonymkode: 8fd20...3f5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #14 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): At nervøse menn noensinne har vært populære tviler jeg veldig sterkt på. Nervøse kvinner har da heller aldri vært populære. Anonymkode: 0e675...1a4 Jeg er nervøs kvinne, og jeg har alltid vært populær. Tenker det går mye på utseendet når det gjelder kvinner. Anonymkode: 84ff1...56d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #15 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er nervøs kvinne, og jeg har alltid vært populær. Tenker det går mye på utseendet når det gjelder kvinner. Anonymkode: 84ff1...56d Jepp. De fleste menn er visuelle av seg. Vi tenner på det vi sanser. Er du liten, søt og lukter blomstereng så bruser blodet i årene våre. Litt søt dialekt på kjøpet og vi er helt solgt! Flertallet av kvinner later til å være noe mer reflekterte og fokuserer på andre aspekter enn sanseapparatet alene. Forskning viser dessuten at menns interesse ofte stammer fra forplantning alene. Vi ønsker utfra naturen å formere oss mest mulig og gjerne med flest mulig. Genene skal videre! Kvinner er mer sårbare når de blir foreldre. Dette medfører at mange kvinner bevisst eller ubevisst leter etter stabile menn som kan bidra til å skape trygge rammer for dem selv og barna de eventuelt får. Dette er årsaken til at nervøse, men relativt tiltrekkende kvinner kan oppleve å gå unna som "varmt hvetebrød", mens tilsvarende menn opplever avvisning. Trygghet er som oftest viktigere for kvinner enn for menn.. Anonymkode: 93fb7...41b 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #16 Skrevet 5. juli 2021 Grøss. Usikre mennesker er de verste. De gjør så mye rart for å føle seg bedre med seg selv, ofrer andre mennesker og greier bare for å føle seg litt bra. Dessuten tenker de så kortsiktig og egoistisk. Som regel at verden skylder dem noe. Anonymkode: b30e5...3b9 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #17 Skrevet 5. juli 2021 20 hours ago, AnonymBruker said: Som nervøs kvinne kan jeg ikke akkurat si at jeg er så veldig ettertraktet jeg heller Anonymkode: a209e...6d9 Samme her, utseende er inngangsbilletten, men når de merker jeg er en nervøs type og ikke en selvsikker babe skygger de raskt banen 🤣 syns det er litt komisk jeg da, velger å se selvironi og ikke bli deppa av det Anonymkode: 74441...b36 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #18 Skrevet 5. juli 2021 Fordi jenter vil ha Chad. Anonymkode: 57bf3...6b0 1
Zooey Skrevet 5. juli 2021 #19 Skrevet 5. juli 2021 Hvor gammel er du TS? Jeg tenker at alle har en eller annen form for "bagasje", altså noe ved de som krever litt ekstra å forholde seg til. Men det er nok ikke like synlig hos alle. Det at et menneske er så overfladisk at man avskriver noen for å være nervøse hadde vært en deal breaker for meg. Personlig synes jeg det er mere interessant å gå i dybden på mennesker og forstå hvorfor de er som de er, derfor er det uattraktivt at noen har en så simpel oppfatning av andre mennesker og avskriver de så lett. 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #20 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi jenter vil ha Chad. Anonymkode: 57bf3...6b0 Vil du ha Lorte-Line da? Anonymkode: b30e5...3b9 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå