AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 HVA hjelper for å få fortgang på fødsel? For å få i gang rier? Jeg er 39 uker og er så sliten og utmattet at jeg vet snart ikke opp ned på meg selv. Har du noen gode kjerringråd jeg kunne prøvd ut?😂 Har en god del mensmurringer og harde kynnere, babyen ligger godt ned i bekkenet. Forutenom det, nada tegn til fødsel 😟 Anonymkode: 6a61d...799 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Sex, altså han må komme inni deg da det er spermen som setter igang Anonymkode: b8e0b...847 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Gni pupper! Fikk så sinnsykt med etterrier da jeg pumpa meg og amma, så har absolutt troa på en sanmenheng mellom bryststimuli ogg rier! Mannen hjelper nok gladelig til 😁 Lykke til med alt som kommer 🥰 Anonymkode: f6879...923 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 Stimuler brystvorter eller gi deg selv en orgasme. Anonymkode: 7b839...f02 1
indigob Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 Det eneste som er vitenskapelig bevist at fungerer er sex. Partner må komme inni deg, det er noe med sæden som starter fødsel. jeg vet ikke om det var tilfeldig men jeg hadde sex 3 ganger på en dag i uke 39 dagen etter startet fødsel. Et annet tips er å bare slappe helt av og ikke fokusere på fødsel. Den dytter ofte når du ikke stresser med at den må starte. Lykke til ☺️ 1
Gjest DramaTheLama Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 Masere brystvorter og sex. Sove, slappe av, hvile, spise og drikke.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 3 minutter siden, indigob said: Det eneste som er vitenskapelig bevist at fungerer er sex. Partner må komme inni deg, det er noe med sæden som starter fødsel. jeg vet ikke om det var tilfeldig men jeg hadde sex 3 ganger på en dag i uke 39 dagen etter startet fødsel. Et annet tips er å bare slappe helt av og ikke fokusere på fødsel. Den dytter ofte når du ikke stresser med at den må starte. Lykke til ☺️ Dette noe i sæden er prostaglandin og kan sette i gang fødsel når livmoren er moden for fødsel, Prostaglandin brukes også medisinsk for å sette i gang fødsel om det er nødvendig, men naturmetoden er verd å prøve. Funket bra for meg i hvert fall. Anonymkode: 1f852...e4f 3
indigob Skrevet 4. juli 2021 #10 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette noe i sæden er prostaglandin og kan sette i gang fødsel når livmoren er moden for fødsel, Prostaglandin brukes også medisinsk for å sette i gang fødsel om det er nødvendig, men naturmetoden er verd å prøve. Funket bra for meg i hvert fall. Anonymkode: 1f852...e4f Ja, det var sånn det var ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #11 Skrevet 4. juli 2021 Men hjelper sex (sæd) kun hvis man er veldig moden fra før av? Aner ikke om jeg er det 😂 TS Anonymkode: 6a61d...799 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #12 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Men hjelper sex (sæd) kun hvis man er veldig moden fra før av? Aner ikke om jeg er det 😂 TS Anonymkode: 6a61d...799 Ja, eller så hadde man jo ikke kunnet ha sex i svangerskapet. Man må være litt moden, da kan sæden fremskynde fødselen. Anonymkode: 19941...612 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #13 Skrevet 4. juli 2021 52 minutter siden, AnonymBruker said: Men hjelper sex (sæd) kun hvis man er veldig moden fra før av? Aner ikke om jeg er det 😂 TS Anonymkode: 6a61d...799 Nei, altså, om du ikke er veldig moden fra før så hjelper dessverre ingenting. Kroppen vil ikke føde før den er klar for det. Sorry 🤷♀️ Anonymkode: 1a7a7...8e1 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #14 Skrevet 4. juli 2021 Slappe av best mulig Anonymkode: 1aa27...317
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #15 Skrevet 4. juli 2021 Hoppet i høyet tidligere i ettermiddag, og gikk en tur etterpå, har hatt hyppigere kynnere etterpå og føler nesten magen er konstant hard😄 krysser fingrene😎 TS Anonymkode: 6a61d...799 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #16 Skrevet 4. juli 2021 Huff, jeg føler med deg! 😂 Jeg var i samme situasjon for noen få måneder siden. Var så sliten og lei at jeg gråt flere ganger om dagen i frustrasjon! Jeg tok modningsakupunktur, slappet av konstant, ble strippet, hadde sex, fikk orgasme, drakk modningste.. altså.. eneste jeg ikke gadd var sterk mat og løping i trapper. Men ungen kom ikke ut før jeg ble igangsatt etter termin 😂 Kan le av det nå, men fy søren så jævlig det var de ukene der.. alt var bare dritt og vondt! Når det er sagt, så vil jeg bare råde deg til å hvile deg og «kose deg» mest mulig altså.. drit i alle de andre kjerringrådene, det er ikke verdt bryet. Ligg i senga, prøv å finne behagelige stillinger og spis masse is og godteri. For hver dag kommer du iallefall nærmere. Mager trøst, men sant ☺️❤️ Anonymkode: f0e0f...464 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #17 Skrevet 4. juli 2021 Hjelper å spise svisker. Anonymkode: ad91d...b29
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #18 Skrevet 4. juli 2021 Aromaterapi med bestemte oljer Anonymkode: 505b5...ac2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #19 Skrevet 5. juli 2021 Jeg gikk 12 dager over termin med første og ønsket å unngå det med nr 2. Gikk til refleksolog 8 dager før termin. Vannet gikk da jeg reiste meg fra behandlingsbenken og baby ble født kort tid etterpå i en rask og ukomplisert fødsel. Anonymkode: 15d08...d5f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #20 Skrevet 5. juli 2021 Er i samme situasjon. Har tatt 4 modnings akupunktur timer uten noen tegn til kommende fødsel. Er så sliten og utmattet og bare sitter/ligger i sofaen og sover mye på dagtid. Har blitt satt opp til overtids kontroll på sykehuset men krysser alt jeg har for at han vil komme ut naturlig før det. Men ventingen er helt forferdelig og dagene er så lange. Ønsker deg lykke til 🤗 Anonymkode: d420b...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå