Gå til innhold

Hvordan får jeg løsnet disse boltene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller mutterne eller skruene eller hva det nå kalles 😅 Har prøvd med ulike hoder på skrujern, funker ikke. Sitter bom fast. De er festet på stangen til et sånt gammeldags roterende underskap til gryter og panner ol. Og det er for stort til å ta det gjennom døren uten å demontere.. Noen som har vært borti disse før? 

A608DA29-E057-4A74-9B38-AD1D0A3D9493.jpeg

1E377D9D-BEDB-4337-8C76-AB032E7E051A.jpeg

04BDA7D2-36A3-45CB-9EC7-2C6D62D958B6.jpeg

Anonymkode: fe840...e95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umbraco-nøkkel...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke mulig med noe annet? Har selvfølgelig ikke unbraconøkkel tilgjengelig i dag

AnonymBruker
Skrevet

Umbraco ja

Anonymkode: 0d543...136

Skrevet

Ville ventet til du har unbraco tilgjengelig. Ellers risikerer du å ødelegge boltene og de blir enda vanskeligere å få ut.

• Liker 4
Skrevet

uNbrako eller vannpumpetang.

• Liker 4
Skrevet

Bahco universalrørtang 142 1 1/2" til 599,00,- fra Megaflis |  Allebyggpriser.no

Prøv å få løsnet den fra utsiden med en slik hvis du har litt styrke i fingrene og klarer å få grep rundt "bolten/skruen". Her er det bare å klemme til.

Har funket for meg flere ganger og du slipper å ødelegge hullet om umbrako ender opp å bli løsningen :))

AnonymBruker
Skrevet
loveli skrev (8 minutter siden):

Takk! Har noen av disse, bare ikke like mange som de du linker til, men ingen av de passer. Får bli unbraco i morgen 😄 takk for raske svar alle 

AnonymBruker
Skrevet
Kayo skrev (5 minutter siden):

Bahco universalrørtang 142 1 1/2" til 599,00,- fra Megaflis |  Allebyggpriser.no

Prøv å få løsnet den fra utsiden med en slik hvis du har litt styrke i fingrene og klarer å få grep rundt "bolten/skruen". Her er det bare å klemme til.

Har funket for meg flere ganger og du slipper å ødelegge hullet om umbrako ender opp å bli løsningen :))

Har bare en liten tang. Prøvde litt men den satt bom fast.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...