AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Jeg skulle finne frem til et hus i et nabolag. Jeg hadde på gps og stoppet opp mellom flere hus for å se nærmere på gps en for hvilket hus det var. Jeg fant ikke ut av det også kjørte jeg vidre og tok en ny runde, og da når jeg kom tilbake på samme plassen jeg hadde sett på gpsen, så banket det en mann på ruta mi og sa "jeg håper ikke du blir sur på meg nå, men dette er er et nabolag med små barn som leker og jeg så at du tittet ned på telefonen din når du kjørte her ista. Så sa jeg "jeg stod stille da jeg så på telefonen min" og jeg ble faktisk litt sur, at han gidder og det er ikke sant engang. så kjørte jeg bare vidre imens han snakket vidre... så parkerte jeg litt bortenfor for å gå ut av bilen å gå rundt for å se hvilket av husene det var, og imellomtiden hadde han satt seg i bilen også så jeg på avstand at han kjørte I FART imens han tok bilde av bilen min som stod parkert det med døra oppe og motoren på som et tegn på at jeg er 3 meter unna hvis noen skulle reagert, fordi det var ikke en parkeringsplass, så visste ikke om jeg kunne stå der. Hva kan han gjøre med det bildet av bilen min? Jeg kan ikke få bot eller noe for det når de ikke har bevis på noe og det itillegg faktisk ikke skjedde at jeg kjørte imens jeg så på telefonen, sånne ting er jeg faktisk nøye med og det var veldig trangt der, så jeg ville aldri sett bort fra veien i fart, spesielt ikke på et sånt sted. Kan det skje noe? Anonymkode: ac9a4...f9a
Realverdien Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Han kan vel anmelde deg. Du må i såfall nekte for at du har brukt mobil. Da slipper'u denne nisselandsboten. 1
Gjest Villfisker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 Hahaha. Han kjører og tar bilder med telefonen sin, samtidig som han selv bruker telefonen mens han kjører? 🤣 Rart hvordan han ser andres feil, men ikke sine egne. Tror ikke han har noen sak for å si det sånn. Blir bare påstand mot påstand, og politiet ville ledd av ham.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 Realverdien skrev (Akkurat nå): Han kan vel anmelde deg. Du må i såfall nekte for at du har brukt mobil. Da slipper'u denne nisselandsboten. Ja, selvfølgelig nekter jeg. Jeg brukte jo ikke mobil imens jeg kjørte. Jeg stod helt stille og det er lov å se på telefonen sin når man står bom stille vel... Anonymkode: ac9a4...f9a 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 Villfisker skrev (Akkurat nå): Hahaha. Han kjører og tar bilder med telefonen sin, samtidig som han selv bruker telefonen mens han kjører? 🤣 Rart hvordan han ser andres feil, men ikke sine egne. Tror ikke han har noen sak for å si det sånn. Blir bare påstand mot påstand, og politiet ville ledd av ham. Ja! Det er der mest latterlige jeg har sett. Han kjørte I normal "borettslagsfart" imens han tok bilde av min bil.... og jeg stod faktisk stille da jeg studerte gpsen min. Anonymkode: ac9a4...f9a 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, selvfølgelig nekter jeg. Jeg brukte jo ikke mobil imens jeg kjørte. Jeg stod helt stille og det er lov å se på telefonen sin når man står bom stille vel... Anonymkode: ac9a4...f9a Spørs hvor du står bom stille. I et lyskryss er det ikke lov 😛 Anonymkode: 2a7c8...341 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spørs hvor du står bom stille. I et lyskryss er det ikke lov 😛 Anonymkode: 2a7c8...341 Nei dette var jo som sagt i et boligfelt Anonymkode: ac9a4...f9a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 Han kan jo gjerne ta bilde av bilen din men det beviser ikke at du brukte mobil under kjøring.. Han kommer ingen vei med det. Morsomt at han valgte å ta bilde i fart 🐒 Anonymkode: 5c61f...9cb 3
Realverdien Skrevet 4. juli 2021 #10 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, selvfølgelig nekter jeg. Jeg brukte jo ikke mobil imens jeg kjørte. Jeg stod helt stille og det er lov å se på telefonen sin når man står bom stille vel... Anonymkode: ac9a4...f9a Nja. Det ble vel bare avklart helt nylig om jeg husker rett. Kvinne frikjent for å bruke mobil i bilkø | Biladvokaten.no - Forsikringen dekker advokatutgiftene Litt avhengig av hva man mener med "stå stille". Man får vel bot bare for å holde mobilen om bilen er i bevegelse, så mulig han borettslagmannen så deg gjøre noe slikt.
Gjest Saph Skrevet 4. juli 2021 #11 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spørs hvor du står bom stille. I et lyskryss er det ikke lov 😛 Anonymkode: 2a7c8...341 Eller på jernbaneovergang. Eller fergerampe. Får ikke lov til noe i detta nisselandet!! 😄
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #12 Skrevet 4. juli 2021 Tipper han oppfattet det som mistenkelig adferd og tok bilde i tilfelle noe skjer i nabolaget, som innbrudd e.l. Anonymkode: 17717...76c 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #13 Skrevet 4. juli 2021 Realverdien skrev (Akkurat nå): Nja. Det ble vel bare avklart helt nylig om jeg husker rett. Kvinne frikjent for å bruke mobil i bilkø | Biladvokaten.no - Forsikringen dekker advokatutgiftene Litt avhengig av hva man mener med "stå stille". Man får vel bot bare for å holde mobilen om bilen er i bevegelse, så mulig han borettslagmannen så deg gjøre noe slikt. Nei. Jeg stod stillestille, som parkert. Men motoren var på selvsagt, da jeg skulle kjøre vidre så fort jeg fant ut av hbor jeg skulle kjøre. Anonymkode: ac9a4...f9a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #14 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tipper han oppfattet det som mistenkelig adferd og tok bilde i tilfelle noe skjer i nabolaget, som innbrudd e.l. Anonymkode: 17717...76c 😂 jeg er en norsk jente med sommerkjole som kjørte en ganske fin bil alene ved 12 tiden... da er han paranoid. Anonymkode: ac9a4...f9a 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #15 Skrevet 4. juli 2021 ^ 12 tiden på dagen, altså for to timer siden. Anonymkode: ac9a4...f9a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #16 Skrevet 4. juli 2021 5 minutter siden, Saph said: Eller på jernbaneovergang. Eller fergerampe. Får ikke lov til noe i detta nisselandet!! 😄 Det er enda flere steder, helt utrolig hvor overregulert og umyndiggjort vi er i dette landet. Får ikke lov til omtrent noe som helst! Anonymkode: 1e798...d99
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #17 Skrevet 4. juli 2021 Tviler på at han kommer langt med den 😅 Ikke vær bekymret. Ringer politiet deg for å høre, så sier du bare som det var: du lette etter et hus, og du stoppet og satte bilen i park for å se på gps'en. Anonymkode: 33917...ad1 1
Mezzosoprena Skrevet 4. juli 2021 #18 Skrevet 4. juli 2021 Lang innlegg og enda flere svar for et enkelt NEI, der altså...
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #19 Skrevet 4. juli 2021 Teatrica skrev (2 minutter siden): Lang innlegg og enda flere svar for et enkelt NEI, der altså... Hæ? Hva mente du ? Anonymkode: ac9a4...f9a 1
Gjest Tamsi Skrevet 4. juli 2021 #20 Skrevet 4. juli 2021 Ta bilde av hans bil tilbake, hvis du fortsatt er der. For en hykler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå