Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dusjer dere på morgenen eller kvelden? Jeg dusjer alltid om morgenen, men jeg bruker så veldig lang tid så har vurdert å prøve å begynne å dusje om kvelden for å slippe alt styret om morgenen. Tar så lang tid før jeg kommer meg av gårde om morgenen 🤣🙈 Men er redd for om jeg da vil lukte vondt om morgenen? Har lest noen gamle forum om dette og noen snakker om sovelukt så er litt redd for det😳 

- jente 25 

Anonymkode: 4f707...e3f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dusjer om kvelden nettopp av samme grunn. Elsker å ta meg god tid i dusjen, shave og legge ansiktsmaske samtidig.

Anonymkode: 71c9e...6ba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var en tråd jeg leste åså og ser ut som folk ikke dusjer daglig her gitt... 😄 Jeg har langt går og jeg vasker det på kvelden, tar en rask dusj med dusjhette på morgenen og føler at alt hår styret er det som tar tid :) 

Anonymkode: 1ca46...18c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dusjer morgen og da vasker jeg hår i tillegg. Bruker vel en halvtime fra jeg står opp til jeg er klar. Syns ikke det er så lenge. Hvor lang tid bruker du?

Anonymkode: 250e0...419

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Morgen og kveld, bruker bsre såpe om kvelden. 

Anonymkode: cf92b...461

• Liker 1
Skrevet

Morgenen 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusjer på morningen, blir alltid så varm om natten. Håret vaskes også samt barbering av legger, tar ca 20 min. Uten hår og legger ca 5 minutter. Hva bruker du tiden på? Kan du ta sånn skikkelig dusj på kvelden innimellom, men en rask på morningen? 

Anonymkode: c2141...3b7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tar raske dusjer om morgenen (ikke hårvask). Lange dusjer om kvelden. Om jeg har dusjet om kvelden, så dusjer jeg ikke om morgenen med mindre det er noe spesielt. F.eks om det er tropenatt og jeg føler meg klam når jeg står opp, så tar jeg en lynrask dusj selv om jeg dusjet kvelden før.

Anonymkode: 62b25...64a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dusjer på kvelden. Er ikke alltid jeg dusjer hver dag heller 😎

Anonymkode: 9a344...922

• Liker 1
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Var en tråd jeg leste åså og ser ut som folk ikke dusjer daglig her gitt... 😄 Jeg har langt går og jeg vasker det på kvelden, tar en rask dusj med dusjhette på morgenen og føler at alt hår styret er det som tar tid :) 

Anonymkode: 1ca46...18c

Daglig? Nei, ikke absolutt.  I perioder hvor jeg bare har daffet hjemme og ikke truffet folk, så kan jeg finne på å hoppe over en dag.  Ellers dusjer jeg og vasker hår om morgenen.  Fort gjort.  Jeg er ikke noe flink til å føne og style håret, så det er enkelt. Skal jeg gjøre noe ekstra, som skikkelig fotstell og kroppspleie-diverse, så tar jeg det i helgen.  Selvfølgelig ansikt og tannbørsting og evt. en klut her og der, selv om jeg dropper dusjen.

Hvis jeg har vært ute i hagen og jobbet meg svett og skitten, så går jeg selvfølgelig rett i dusjen når jeg er ferdig.

Endret av Hvemsomhelst
Skrevet

Kvelden. Vil ha så ren seng som mulig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg dusjer på morningen, blir alltid så varm om natten. Håret vaskes også samt barbering av legger, tar ca 20 min. Uten hår og legger ca 5 minutter. Hva bruker du tiden på? Kan du ta sånn skikkelig dusj på kvelden innimellom, men en rask på morningen? 

Anonymkode: c2141...3b7

Jeg har tynt og nordisk hår så det blir fort fett. Må vaske det hver dag for at det skal være fresht. Har prøvd tørrsjampo, men det nytter veldig lite på mitt hår har jeg funnet ut🙈 jeg bruker vel ca 30 min i dusjen, men så skal håret tørke og alt sånn. Etter jeg lysna håret hos frisøren for ikke så lenge siden så ser jeg ut som et fuglereir ette hårvask 😂🙈 så tar lang tid før jeg er helt ferdig. Må vente på at håret tørker helt før jeg grer det, så tilsammen bruker jeg lang tid. Setter av 2 timer på morgenen for å bli ferdig i tide🙈 Så derfor ville jeg ha prøvd å dusje om kvelden så jeg ikke må bruke så lang tid. Og nå på sommeren så hadde det vært deilig å bare kunne dra på stranda tidlig osv😊 men blir ikke det når jeg bruker 100 år på å gjøre meg klar på morgenen 😅

-TS

Anonymkode: 4f707...e3f

AnonymBruker
Skrevet

Dusjer om kvelden og vasker meg med klut om morgenen.

Anonymkode: 8eb00...2d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stort sett bare hjemme, og skal sjeldent noe om morgenen. Dusjer så og si hver kveld, skal jeg noe en dag (mer enn bare på butikken), dusjer jeg som regel om morgenen. 

Anonymkode: c7397...62d

AnonymBruker
Skrevet

Varierer veldig. Skal jeg noe den dagen dusjer jeg om morgenen. Har jeg feks jobbet mye i hagen dusjer jeg om kvelden. 

Anonymkode: b347d...189

Skrevet (endret)

Helst på kvelden og før jeg skal noe... men kan også hoppe over en dag hvis det er kun å sitte hjemme og ingenting skjer... 

Blir jeg svett i løpet av en dag så dusjer jeg så klart etter trim eller noe sånt. 

Endret av Bente1234
  • Liker 1
Skrevet

Dusjer vanligvis om kvelden. Har jeg kveldsvakt så hender det seg at jeg dusjer når jeg står opp, for da har jeg god tid. 

• Liker 1
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Alt sammen høres normalt ut.  Ikke mye svettestank her på kg 🤣😂

Skrevet

Dusjer som regel om kvelden :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...