AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Del Skrevet 4. juli 2021 Har et barn som blir 3 år i november. Tenkte å reise til Hunderfossen, men ble tipset om at Lilleputthammer kanskje passer bedre, fordi det er så mange høydebegrensninger på ting i Hunderfossen.. Dette rådet fra noen som hadde småbarn for 15 år siden. Barnet er 103 cm. Regner med det er endel å finne på i Hunderfossen? Eller? Ser for meg at Lilleputthammer er gøyest for mindre barn? Anonymkode: ef3cb...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Del Skrevet 4. juli 2021 Ja hadde nok trodd lilleputthammer faller mer i smak Anonymkode: bfc83...70d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Del Skrevet 4. juli 2021 Lilleputthammer i den alderen Anonymkode: 46e91...2ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Del Skrevet 4. juli 2021 Vi var på begge i fjor sommer, og begge ungene kjedet seg i Lilleputthammer. 😅 De var 3 og 4 år. Anonymkode: a2a57...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vi var på begge i fjor sommer, og begge ungene kjedet seg i Lilleputthammer. 😅 De var 3 og 4 år. Anonymkode: a2a57...832 Nærmere 3 enn 2 år nå, så jeg tenker også det kan være litt kjedelig i Lilleputthammer. Hvor høye var dine barn da ca? Leste et sted at om man er over 90 cm er det mye å være med på i hunderfossen. Vi skal ikke til begge steder, veldig dyre billetter synes jeg. Anonymkode: ef3cb...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vi var på begge i fjor sommer, og begge ungene kjedet seg i Lilleputthammer. 😅 De var 3 og 4 år. Anonymkode: a2a57...832 er det mye en så liten unge kan gjøre i hunderfossen da? Ser fint ut men jeg synes det ser så "mye" ut. Anonymkode: bfc83...70d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Del Skrevet 4. juli 2021 Så lenge barnet er over 90 cm er Hunderfossen ok, men en del av attraksjonene har høydebegrensning som er høyere enn 100 cm også :). men tipper Lilleputthammer er litt for kjedelig for en tre åring, min to åring derimot koser seg veldig der (hun er også veldig lav så hun ekke 90 cm ennå og dermed drar vi ikke på Hunderfossen denne sommeren) Anonymkode: f7985...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 4. juli 2021 #8 Del Skrevet 4. juli 2021 Vi har akkurat vore i begge parkane, har ungar mellom 2 og 8 år. Kan absolutt anbefale Lilleputthammer! Der var mindre kø og høgdebegrensingar, og generelt roligare enn Hunderfossen. 8-åringen suste rundt mykje sjølv og 2-åringen fekk ta fleire karusellar og elska det - kan anbefalast! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så lenge barnet er over 90 cm er Hunderfossen ok, men en del av attraksjonene har høydebegrensning som er høyere enn 100 cm også :). men tipper Lilleputthammer er litt for kjedelig for en tre åring, min to åring derimot koser seg veldig der Barnet er 103 cm. Litt dilemma.. Det er ikke noe miniområde på hunderfossen? Alt er spredt? Noen menet at man kan være i hunderfossen i en hel dag, mens lilleputthammer er gøy i et par timer. Skal se litt på nettstedene deres. De små husene jeg husker fra da jeg var lita, er ikke i hunderfossen eller? Anonymkode: ef3cb...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #10 Del Skrevet 4. juli 2021 Lilleputthammer ser supert ut på instagram. Men stas å se trollet og slottet i hunderfossen, tenker jeg. Har dere noe overnattingssted å anbefale forresten? Anonymkode: ef3cb...474 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #11 Del Skrevet 4. juli 2021 Lilleputthammer vil jeg anbefale til alle med barn under 5/6 år. Der kan de gjøre alt, det er oversiktlig og trygt. Stor variasjon og gøy for de minste. Hunderfossen er også fint, men ville ikke tatt med de minste dit da det fort blir mye de ikke kan gjøre. Vi har vært der hvert år nå med fire barn. De har vært fra 1-7 år. Alle har storkost seg. Nå i år tenker vi å dele oss ettersom de to eldste på 6 og 8 har mer glede av Hunderfossen. Anonymkode: 43864...de3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #12 Del Skrevet 4. juli 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Barnet er 103 cm. Litt dilemma.. Det er ikke noe miniområde på hunderfossen? Alt er spredt? Noen menet at man kan være i hunderfossen i en hel dag, mens lilleputthammer er gøy i et par timer. Skal se litt på nettstedene deres. De små husene jeg husker fra da jeg var lita, er ikke i hunderfossen eller? Anonymkode: ef3cb...474 Joda, det er et lite område med attraksjoner for små barn, like i nærheten av inngangen. Men det er også biler man kan kjøre litt lenger inn i parken. Husker ikke minimumshøyde for dem, men det er maks 140 cm i alle fall. Om det er kjipt eller ikke at det er en del de ikke kan gjøre kommer jo an på hvordan de er. Min gutt hadde ikke turt de tingene han var for liten til uansett, så det var liksom ikke noe tap. Og det er nok å gjøre likevel, i alle fall for én dag, om man også legger inn matpauser og litt bading. Anbefaler også et par timer på barnas gård, det syntes mitt barn var stas helt opp til 10 års alder. Men det forutsetter jo at de liker dyr og ikke har så mye tilgang på dem ellers, ellers er det jo ikke så spennende. Han syntes det var kjempegøy at man kunne mate de fleste dyrene og gå inn til noen av dem. Anonymkode: 0e5ac...255 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #13 Del Skrevet 4. juli 2021 Forresten, hvis dere skal bade på Hunderfossen bør dere ta det litt tidlig på dagen. Det er satt et maks antall der nå, og mot slutten av dagen var det laaang kø for å komme inn på badeområdet da vi var der i forrige uke. Vi gikk og badet ca kl 13, og da slapp vi rett inn. Anonymkode: 0e5ac...255 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #14 Del Skrevet 4. juli 2021 (Tidligere denne uken mente jeg. Jeg er på neste uke i hodet allerede, men det er visst søndag i dag. ) Anonymkode: 0e5ac...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 4. juli 2021 #15 Del Skrevet 4. juli 2021 Vi kom fra hunderfossen i går med en på 6 og ei på snart 4. veldig lite 4 åringen kunne ta. Personlig synes vi hunderfossen var veldig overpriset i forhold til ting å gjøre. Jeg som voksen kjedet meg etter ett par timer. Hadde mye heller valgt dyreparken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T. S Skrevet 4. juli 2021 #16 Del Skrevet 4. juli 2021 En 2 1/2 år gammel unge er helt klart ikke for "gammel" for lilleputhammer 🤪 og etter å vært maaaange ganger på begge plasser, så vil jeg helt klart anbefale lilleputhammer for en så liten unge👍 mindre park, mer å gjøre for småbarn osv. Dyrt da, men det er jo alt sånt🥴 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #17 Del Skrevet 4. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Har et barn som blir 3 år i november. Tenkte å reise til Hunderfossen, men ble tipset om at Lilleputthammer kanskje passer bedre, fordi det er så mange høydebegrensninger på ting i Hunderfossen.. Dette rådet fra noen som hadde småbarn for 15 år siden. Barnet er 103 cm. Regner med det er endel å finne på i Hunderfossen? Eller? Ser for meg at Lilleputthammer er gøyest for mindre barn? Anonymkode: ef3cb...474 En treåring er ikke for stor for lilleputthammer. Vi dro til Lilleputhammer da vår var på samme alder. Tror ikke hunderfossen hadde blitt like bra for en som er såpass liten. Anonymkode: d9e85...6f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #18 Del Skrevet 4. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Lilleputthammer ser supert ut på instagram. Men stas å se trollet og slottet i hunderfossen, tenker jeg. Har dere noe overnattingssted å anbefale forresten? Anonymkode: ef3cb...474 Vi leide leilighet i Hafjell i gangavstand til Lilleputhammer. Anbefales. Om det blir veldig varmt, såville jeg dratt opp på fjellet. Vi leide kano med 2-åring i Åsta for et par år siden. Det var midt i blinken (husk egen redningsvest til barna). Anonymkode: d9e85...6f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #19 Del Skrevet 4. juli 2021 Er Lilleputthammer for barn like spennende som for voksne å gå rundt på Lillehammer? Isåfall ville jeg valgt Hunderfossen 😄 Anonymkode: 5cd1d...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #20 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Joda, det er et lite område med attraksjoner for små barn, like i nærheten av inngangen. Men det er også biler man kan kjøre litt lenger inn i parken. Husker ikke minimumshøyde for dem, men det er maks 140 cm i alle fall. Om det er kjipt eller ikke at det er en del de ikke kan gjøre kommer jo an på hvordan de er. Min gutt hadde ikke turt de tingene han var for liten til uansett, så det var liksom ikke noe tap. Og det er nok å gjøre likevel, i alle fall for én dag, om man også legger inn matpauser og litt bading. Anbefaler også et par timer på barnas gård, det syntes mitt barn var stas helt opp til 10 års alder. Men det forutsetter jo at de liker dyr og ikke har så mye tilgang på dem ellers, ellers er det jo ikke så spennende. Han syntes det var kjempegøy at man kunne mate de fleste dyrene og gå inn til noen av dem. Anonymkode: 0e5ac...255 Den gården er med i billetten på hunderfossen? Barnet elsker dyr, og er nok mer opptatt av alt det kan være med på, enn hva det ikke kan være med på😄 Regner med det er nok å gjøre ja. Kjekt du minnet på om at man kan bade og! Man kan gå inn og ut som man vil den/de dagen(e) man har billetter? Har en baby på 4 mnd og, som ikke trenger å være med hele dagen på det som eldste barn og pappan gjør. Lilleputthammer frister iom at det er roligere der, men det er jo restriksjoner i hunderfossen og nå Anonymkode: ef3cb...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå