AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Fikk sendt søknad i vår men har ikke hatt tid til å sjekke det ut pga svært mye jobbing, barn og familie. Har B i snitt så tror jeg kommer inn ca 30 søkere, 20 plasser. Kan man bytte om i rekkefølgen på emner? Må man søke om deltid eller er det bare å gi beskjed? Var min foreleser og studieansvarlig som sa jeg måtte bli med videre og at alt kunne tilpasses. Noen som har gjort noe lignende? Tenkte ta mastergrad da masteroppgaven er på 45 stp og jeg kan skrive basert på det vi gjør i prosjekt på jobb, de andre emnene er enkle (tok 2 i løpet av bacheloren). Anonymkode: bcb47...86e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Fikk sendt søknad i vår men har ikke hatt tid til å sjekke det ut pga svært mye jobbing, barn og familie. Har B i snitt så tror jeg kommer inn ca 30 søkere, 20 plasser. Kan man bytte om i rekkefølgen på emner? Må man søke om deltid eller er det bare å gi beskjed? Var min foreleser og studieansvarlig som sa jeg måtte bli med videre og at alt kunne tilpasses. Noen som har gjort noe lignende? Tenkte ta mastergrad da masteroppgaven er på 45 stp og jeg kan skrive basert på det vi gjør i prosjekt på jobb, de andre emnene er enkle (tok 2 i løpet av bacheloren). Anonymkode: bcb47...86e hvilken master gjelder det? dette er så ulikt fra skole til skole at det beste er å sjekke skolesidene og å kontakte skolen selv Anonymkode: 35429...e48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå