AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Er dame, har tinder gold. Hva skjer med tinder? Anonymkode: ddfec...3f6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Ha ha, den beskjeden fikk jeg og . Tror det har noe med at abonnementet går ut om tre dager, og at de vil at jeg skal fortsette å henge på Tinder. Hvilket jeg har null planer om Anonymkode: 64124...3d7 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ha ha, den beskjeden fikk jeg og . Tror det har noe med at abonnementet går ut om tre dager, og at de vil at jeg skal fortsette å henge på Tinder. Hvilket jeg har null planer om Anonymkode: 64124...3d7 Hm, spesielt! Mitt går ikke ut før om et halvt år. Tinder har blitt døllt. Anonymkode: ddfec...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hm, spesielt! Mitt går ikke ut før om et halvt år. Tinder har blitt døllt. Anonymkode: ddfec...3f6 Helt enig . Var på Tinder for 2-3 år siden og da var det jo mere normale tilstander Anonymkode: 64124...3d7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 Verkar for meg som folk har gått i feriemodus på Tinder for er veldig rolegt der no. Anonymkode: ec638...1f3
DeLorean Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ha ha, den beskjeden fikk jeg og . Tror det har noe med at abonnementet går ut om tre dager, og at de vil at jeg skal fortsette å henge på Tinder. Hvilket jeg har null planer om Anonymkode: 64124...3d7 Profitt. Alt handler om det. Kyniske folk.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 Det er ikke liksene du har akkurat nå, men til sammen over en viss periode 🙉 Anonymkode: 9e899...dc5
indigob Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 Du er shaddow banned. Skjedde meg og ! Google it.. det innebærer at du er blokkert fra tinder, men tinder vil ikke at du skal forstå det.
indigob Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er dame, har tinder gold. Hva skjer med tinder? Anonymkode: ddfec...3f6 Du er shadow banned. Google det. Det skjedde meg og.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #10 Skrevet 4. juli 2021 indigob skrev (1 time siden): Du er shadow banned. Google det. Det skjedde meg og. Men hvorfor blir man shadow banned? Fordi man ikke liker det man får? Jeg har aldri vist meg naken på profilbildene eller skrevet kjipe ting til noen. Jeg vet instagram har shadowbanna meg for rumpebilder, men det er jo forståelig nok. Anonymkode: ddfec...3f6
indigob Skrevet 4. juli 2021 #11 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men hvorfor blir man shadow banned? Fordi man ikke liker det man får? Jeg har aldri vist meg naken på profilbildene eller skrevet kjipe ting til noen. Jeg vet instagram har shadowbanna meg for rumpebilder, men det er jo forståelig nok. Anonymkode: ddfec...3f6 Tinder er fucka… det kan være at du har dårlige bilder, ikke er populær nok eller at du har brutt regler. når du er shadow bannet så vises du ikke for de andre brukerene. Tinder gjør det på denne måten når de ikke liker deg, men ikke har grunn til å Utvise deg. du er usynlig rett og slett. De vil og ta penger fra deg sånn at tinder gold fortetter å løpe. Googlet du ? Du får enda mer detaljert forklaring der. Ikke alle vet at shaddow banning er ekte.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #12 Skrevet 4. juli 2021 For noe tøys. Jeg er ikke TS, men jeg fikk samme beskjed . Har ikke gjort noe av det det henvises til for å bli shadow baned . Jeg er ikke så lite attraktiv at jeg ikke får likes . Hatt profilen i en mnd, men har sveipa mesteparten til venstre, rett og slett for de mannfolka i min aldersgruppe har gått ut på dato tydeligvis . Menn over 50 .. Anonymkode: 64124...3d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå