AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Hadde en krangel med henne i forrige uke, nå føler jeg at hun ikke fortjener han hun er sammen med. Han er egentlig penere enn henne, jeg er drittlei av at de to skal være så lykkelige og sukkersøte hele tiden. føler han heller burdee vært sammen med meg da jeg er penere enn henne. Hun burde heller funnet seg en på sitt nivå. jeg synes det er urettferdig at hun har kapret ham og ikke jeg. Dessuten er hun en sånn en som ikke forteller så mye om fortida i nye forhold, hun var aldri "vond å be" da hun var singel og sjekket opp mange gutter og litt løs på tråden,, nå sitter hun prektig i sitt nye forhold og moraliserer om å være trofast. synes hun har dobbeltmoral i denne saken. har egentlig litt lyst til å lekke litt detaljer om fortiden hennes så han kan vurdere henne på nytt, for jeg tviler på at hun har fortalt ham alle fyllesexhistoriene. Han fortjener sannheten og meg istedet for min dobbeltmoralske venninne. hva tenker dere om dette? Anonymkode: 9e08c...c34 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde en krangel med henne i forrige uke, nå føler jeg at hun ikke fortjener han hun er sammen med. Han er egentlig penere enn henne, jeg er drittlei av at de to skal være så lykkelige og sukkersøte hele tiden. føler han heller burdee vært sammen med meg da jeg er penere enn henne. Hun burde heller funnet seg en på sitt nivå. jeg synes det er urettferdig at hun har kapret ham og ikke jeg. Dessuten er hun en sånn en som ikke forteller så mye om fortida i nye forhold, hun var aldri "vond å be" da hun var singel og sjekket opp mange gutter og litt løs på tråden,, nå sitter hun prektig i sitt nye forhold og moraliserer om å være trofast. synes hun har dobbeltmoral i denne saken. har egentlig litt lyst til å lekke litt detaljer om fortiden hennes så han kan vurdere henne på nytt, for jeg tviler på at hun har fortalt ham alle fyllesexhistoriene. Han fortjener sannheten og meg istedet for min dobbeltmoralske venninne. hva tenker dere om dette? Anonymkode: 9e08c...c34 Du trenger hjelp. Anonymkode: bb4f1...155 84
Narad Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Tror du skal slutte å kalle deg venninne av denne jenten som du er så misunnelig på. Venninner løfter hverandre og ønsker hverandre lykke i livet, ikke forsøker å ødelegge for dem. 41
Silva Pluvialis Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 (endret) Wow. Hva hadde du tenkt om du var i venninnens situasjon og hun skrev dette innlegget om deg? Veldig illojalt av deg. Hvorfor er du ikke glad på hennes vegne? Endret 6. oktober 2022 av Tvillingsjel 6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 Jeg tenker at svaret er innlysende på hvorfor venninna di ble foretrukket og ikke du. Personligheten vant i dette tilfellet, og det skal den karen være sjeleglad for . Og hvis du ikke vet det så har alle en fortid og en ungdomstid som mange bruker på å vokse på og utvikle innsikt og erfaring til inntekt for voksenlivet Anonymkode: fbe18...587 12
Gjest Maxwell Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hadde en krangel med henne i forrige uke, nå føler jeg at hun ikke fortjener han hun er sammen med. Han er egentlig penere enn henne, jeg er drittlei av at de to skal være så lykkelige og sukkersøte hele tiden. føler han heller burdee vært sammen med meg da jeg er penere enn henne. Hun burde heller funnet seg en på sitt nivå. jeg synes det er urettferdig at hun har kapret ham og ikke jeg. Dessuten er hun en sånn en som ikke forteller så mye om fortida i nye forhold, hun var aldri "vond å be" da hun var singel og sjekket opp mange gutter og litt løs på tråden,, nå sitter hun prektig i sitt nye forhold og moraliserer om å være trofast. synes hun har dobbeltmoral i denne saken. har egentlig litt lyst til å lekke litt detaljer om fortiden hennes så han kan vurdere henne på nytt, for jeg tviler på at hun har fortalt ham alle fyllesexhistoriene. Han fortjener sannheten og meg istedet for min dobbeltmoralske venninne. hva tenker dere om dette? Anonymkode: 9e08c...c34 At du ikke er noen venninne. Endret 4. juli 2021 av Maxwell
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 Jeg har ei venninne som er slik. Og jeg har degradert henne fra venninne til bekjent… Anonymkode: 7f385...822 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde en krangel med henne i forrige uke, nå føler jeg at hun ikke fortjener han hun er sammen med. Han er egentlig penere enn henne, jeg er drittlei av at de to skal være så lykkelige og sukkersøte hele tiden. føler han heller burdee vært sammen med meg da jeg er penere enn henne. Hun burde heller funnet seg en på sitt nivå. jeg synes det er urettferdig at hun har kapret ham og ikke jeg. Dessuten er hun en sånn en som ikke forteller så mye om fortida i nye forhold, hun var aldri "vond å be" da hun var singel og sjekket opp mange gutter og litt løs på tråden,, nå sitter hun prektig i sitt nye forhold og moraliserer om å være trofast. synes hun har dobbeltmoral i denne saken. har egentlig litt lyst til å lekke litt detaljer om fortiden hennes så han kan vurdere henne på nytt, for jeg tviler på at hun har fortalt ham alle fyllesexhistoriene. Han fortjener sannheten og meg istedet for min dobbeltmoralske venninne. hva tenker dere om dette? Anonymkode: 9e08c...c34 Tenker du bør bruke tiden din på noe annet enn trolling på KG… Anonymkode: 52acb...805 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde en krangel med henne i forrige uke, nå føler jeg at hun ikke fortjener han hun er sammen med. Han er egentlig penere enn henne, jeg er drittlei av at de to skal være så lykkelige og sukkersøte hele tiden. føler han heller burdee vært sammen med meg da jeg er penere enn henne. Hun burde heller funnet seg en på sitt nivå. jeg synes det er urettferdig at hun har kapret ham og ikke jeg. Dessuten er hun en sånn en som ikke forteller så mye om fortida i nye forhold, hun var aldri "vond å be" da hun var singel og sjekket opp mange gutter og litt løs på tråden,, nå sitter hun prektig i sitt nye forhold og moraliserer om å være trofast. synes hun har dobbeltmoral i denne saken. har egentlig litt lyst til å lekke litt detaljer om fortiden hennes så han kan vurdere henne på nytt, for jeg tviler på at hun har fortalt ham alle fyllesexhistoriene. Han fortjener sannheten og meg istedet for min dobbeltmoralske venninne. hva tenker dere om dette? Anonymkode: 9e08c...c34 De fleste har hatt fyllesex og har gamle historier, men er likevel trofaste i et forhold. Hadde aldri vært sammen med en dårlig person som var utrolig pen, jeg heller. Du høres ikke ut som en god og snill person. Om du forteller hennes fortid så blir ikke du valgt vet du. Anonymkode: 89319...196 6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #11 Skrevet 4. juli 2021 Skikkelig smålig. Du er ikke hans type. Unn i det minste venninne lykke.. Anonymkode: f298b...df6 4
Gjest SomeDude32 Skrevet 4. juli 2021 #12 Skrevet 4. juli 2021 Inviter han over en kveld. Sjenk han alkohol. Etterhvert som han begynner å bli full så begynner du å snakke om at du bryr deg om han og alt det der. Så begynner du å lekke informasjonen. Når han blir lei seg trøster du han. Så lar du han smadre musa di og besundle deg. Når han innser hva han har gjort så må du bare betrygge han om at han fortjener bedre og at det er naturlig å ville ha gode kvinner i sitt liv. Jobb så for å overtale han om å forlate dama på sikt. Få han til å konfrontere dama og spørre henne spørsmål om fortiden. Hvis hun kvier seg for å svare og oppfører seg rart så er hun skyldig. Mulig du må være elskerinne en periode men gjør det som må gjøres. Du kommer til å vinne 💪
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #13 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste har hatt fyllesex og har gamle historier, men er likevel trofaste i et forhold. Haha, nei, det stemmer ikke. Anonymkode: 916f4...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #14 Skrevet 4. juli 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Haha, nei, det stemmer ikke. Anonymkode: 916f4...ad4 Hva har sex i fylla å gjøre om noen er trofast eller ei? selvfølgelig stemmer det Anonymkode: 457f1...112 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #15 Skrevet 4. juli 2021 Hadde ei sånn venninne før, og vettu hva - etter hun sa mannen min hadde klådd henne på ræva på bryllups natta så brakk jeg ankelen pga jeg hatet henne og han. Bare løgn alt sammen, er fortsatt gift. Men hun, er helt ute av bildet. Min mor hater henne, og samme gjør vi. Hun er 45 år, barneverns pedagog og en fyllik og 4 barns mor.. æsj. Hun har klina med eksene mine før og prøvd å ødelegge masse. Sånne mennesker burde blitt frarøva livets rettigheter spør du meg. Anonymkode: c640e...ca1 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #16 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hva har sex i fylla å gjøre om noen er trofast eller ei? selvfølgelig stemmer det Anonymkode: 457f1...112 Nei, det gjør det da ikke. Men det er jo bare å komme med vitenskapelige kilder hvis du vil at vi skal tro på det. Anonymkode: 916f4...ad4
Cyndaquil Skrevet 4. juli 2021 #17 Skrevet 4. juli 2021 Uansett hvor pen du er ble du ikke valgt fordi personligheten din et umoden . Slike hat sjalusi tanket og høye tanker om seg selv kontra andre er utrolig frastøtende for andre. han vil være sukkersøt med henne fordi han liker henne 😊 vær så sjalu du bare vil 8
Silva Pluvialis Skrevet 4. juli 2021 #18 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hadde ei sånn venninne før, og vettu hva - etter hun sa mannen min hadde klådd henne på ræva på bryllups natta så brakk jeg ankelen pga jeg hatet henne og han. Bare løgn alt sammen, er fortsatt gift. Men hun, er helt ute av bildet. Min mor hater henne, og samme gjør vi. Hun er 45 år, barneverns pedagog og en fyllik og 4 barns mor.. æsj. Hun har klina med eksene mine før og prøvd å ødelegge masse. Sånne mennesker burde blitt frarøva livets rettigheter spør du meg. Anonymkode: c640e...ca1 Hun er barnevernspedagog, men sliter med alkoholavhengighet som påvirker hennes egne barn? Her ville jeg meldt til barnevernet selv... 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #19 Skrevet 4. juli 2021 Tenker at du veldig snart kommer til å sitte helt alene i verden uten å forstå hvorfor. Skaff deg sykdomsinnsikt og det litt raskt om du vil forhindre det. Anonymkode: 8183b...933 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #20 Skrevet 4. juli 2021 Jeg tenker at mennesker som rangerer folk etter utseendet er idioter. Oppførselen din tilsier at jeg har rett... Anonymkode: c4e92...98e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå