Gå til innhold

Barnetvserie eller film på tidlig/medio 90-tallet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å huske navnet på en serie eller en film fra barndommen. Den må ha gått på tv en plass mellom 1990 og 2000, men sannsynligvis en del år før 2000. Utfordringen er at jeg husker svært lite, men det jeg husker omhandler en robåt som lå gjemt (?) i sivet, hovedpersonene var barn, og jeg tror ikke de egentlig fikk bruke båten. Mulig det var en gutt/jente. Mener dette var en nordisk film/serie. 

Har troen på KG - alltid noen som har god husk! 😁

Anonymkode: 62e6d...d5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg prøver å huske navnet på en serie eller en film fra barndommen. Den må ha gått på tv en plass mellom 1990 og 2000, men sannsynligvis en del år før 2000. Utfordringen er at jeg husker svært lite, men det jeg husker omhandler en robåt som lå gjemt (?) i sivet, hovedpersonene var barn, og jeg tror ikke de egentlig fikk bruke båten. Mulig det var en gutt/jente. Mener dette var en nordisk film/serie. 

Har troen på KG - alltid noen som har god husk! 😁

Ååååhhh! Denne husker jeg! De hadde også med seg div ting til båten. Mener å huske at de tok med en gulvmatte og et glass med vann som de hadde skjell eller kreps i.

Likte denne serien så godt at jeg fant min egen båt i fjæra og så lekte jeg og venninna mi at vi var i den serien 😂

Husker dessverre ikke navn..

Anonymkode: 5bc4e...0d9

AnonymBruker
Skrevet

Der var den! 

Anonymkode: 5bc4e...0d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åååhhh 😍😍😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk 🥰 Nå ble jeg skikkelig rørt! 😭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...