Gå til innhold

Finnes det menn som både er handy og godt trent?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor finnes mannfolkene som både er handy og godt trent (styrkemessig)? Møter bare på folk som er en av delene... 

Anonymkode: 30f30...a6b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser da mange kraftige håndverkere ihvertfall.

Anonymkode: 5e667...909

• Liker 1
Skrevet

Merkelig ting å spørre om:)

DE SAMLER SEG IKKE PÅ ETT OG SAMME STED!!!

• Liker 3
Skrevet

Jeg driver med resturering av hus som yrke og er også kroppsbygger, men det er veldig vanskelig og kombinere da det er vanskelig å få nok hvile, da man gjerne er aktiv 10-14 timer om dagen.

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer er begge deler. Var dock mer trent før han begynte i byggebransjen, det tar mesteparten av tiden! Men fortsatt en av de som er godt trent. 

Anonymkode: 5dae9...c81

AnonymBruker
Skrevet
TomHm skrev (4 timer siden):

Jeg driver med resturering av hus som yrke og er også kroppsbygger, men det er veldig vanskelig og kombinere da det er vanskelig å få nok hvile, da man gjerne er aktiv 10-14 timer om dagen.

Det gir forsåvidt mening..

AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (4 timer siden):

Merkelig ting å spørre om:)

DE SAMLER SEG IKKE PÅ ETT OG SAMME STED!!!

Derfor jeg lurte på hvor noen av disse plassene var, da jeg aldri har møtt på en!

AnonymBruker
Skrevet

Med "godt trent", mener du bolemuskler? Da er det jo forståelig at håndverkere, som jo ofte er godt trent, ikke er "trent" nok for deg.

Anonymkode: b73fb...ef4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Med "godt trent", mener du bolemuskler? Da er det jo forståelig at håndverkere, som jo ofte er godt trent, ikke er "trent" nok for deg.

Ikke nødvendig med bolemuskler, men at dem er markerte og ser at dem trener. 

Skrevet

Ja det finnes, men som en håndverker gjør. Det lager man, mitt beste råd er: Finn en handy, trenings interesert mann, ta han som trenings partner , så får dere verdens beste kropp og forhold

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2021 den 17.23):

Håndverkermuskler, farm muscles, country strong, hva enn man velger å kalle det, de som bruker kroppen hele dagen i arbeidet sitt er jo sterke og godt trent, selv om de ikke er "rippa". Tar en sterk pappakropp hundre dager i uka 🤤

Anonymkode: 5578a...792

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...