AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Jeg tar imot penger på PayPal, men opplever at jeg får beskjed om at beløpet overstiger en eller annen begrensning + at jeg ikke får til å føre pengene over til min egen bankkonto. Hva kan jeg gjøre med dette??? Har prøvd å lese meg opp i Løsningssenteret, men går ikke an å fikse det der inne. Går heller ikke an å kontakte dem? Anonymkode: 2d59a...aed
klondrik Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg tar imot penger på PayPal, men opplever at jeg får beskjed om at beløpet overstiger en eller annen begrensning + at jeg ikke får til å føre pengene over til min egen bankkonto. Hva kan jeg gjøre med dette??? Har prøvd å lese meg opp i Løsningssenteret, men går ikke an å fikse det der inne. Går heller ikke an å kontakte dem? Anonymkode: 2d59a...aed Kan virke som du må inn for å verifisere eller bekrefte noen opplysninger for å fjerne grensen. Har du overført store beløp før dette skjedde? Endret 4. juli 2021 av klondrik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå