AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Naboen under oss røyker ofte hasj i helgene. Det er veldig irriterende for det går rett inn på vår balkong (innglasserte) og vi kan neste ikke lufte i det hele tatt i frykt for å få det inn til oss. Nå på sommeren er jo det veldig irriterende. Jeg er gravid og har ikke videre lyst til å eksponere meg for dette. Vil det hjelpe å klage til styret over dette? Eller er det bare noe man må finne seg i? Vi bor forøvrig i et veldig dyrt og barnevennlig område, men tydeligvis finner man hasjrøykere over alt. Anonymkode: 3d648...b26
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Dersom du bor andre steder enn i oslo, ring politiet når han røyker. De kommer. Jeg gjorde det med en hasjrøykende nabo på verandaen. Opplevde samme som deg at det stanka hasj da jeg satt ute og det kom inn i leiligheten. Ringte politiet som kom. Aldri kjent hasjlukt igjen Anonymkode: d9fba...bed
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Hasj er jo ulovlig, så ring politiet Anonymkode: 081ab...c35
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 At det er hasj, er irrelevant. Men å røyke så man plager naboer er jo irriterende. Be ham bake i stedet? Heldig for dere at han ikke røyker tobakk fast, da, det er jo hyppigere enn i helgene. Anonymkode: c3429...520
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 Be han røyke en annen plass? Anonymkode: cdda5...a16 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 Det er jo bare å be han røyke en annen plass, han undervurderer sikkert hvor mye det lukter. Ingen grunn til å gjøre det vanskeligere enn det faktisk er. Noen få ord og problemet er ute av verden Anonymkode: baf10...100 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 Ring politiet. Håper at vedkommende mister lappen Anonymkode: 40551...0a2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dersom du bor andre steder enn i oslo, ring politiet når han røyker. De kommer. Jeg gjorde det med en hasjrøykende nabo på verandaen. Opplevde samme som deg at det stanka hasj da jeg satt ute og det kom inn i leiligheten. Ringte politiet som kom. Aldri kjent hasjlukt igjen Anonymkode: d9fba...bed Vi bor dessverre i Oslo. Anonymkode: 3d648...b26
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo bare å be han røyke en annen plass, han undervurderer sikkert hvor mye det lukter. Ingen grunn til å gjøre det vanskeligere enn det faktisk er. Noen få ord og problemet er ute av verden Anonymkode: baf10...100 Problemet er bare at vi ikke er 100% sikker på at det er naboen under oss, men vi tror det siden det vil være der det kommer fra siden vi får inn såpass mye røyk. Det kan jo være fra sidene også. Jeg tenkte kanskje å høre med styret. Anonymkode: 3d648...b26
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #10 Skrevet 4. juli 2021 Hva med å..........SNAKKE MED HAN?😲😲😲 Jeg har hatt veldig god suksess med å faktisk bare ta det opp med den det gjelder fremfor å klage til gårdeier eller ringe politiet. Gå ned til han med en vennlig tone og forklar situasjonen. Han ser vel også magen din hvis du er godt på vei. Tror det er lettere å komme frem til en løsning som passer for alle hvis man gjør det på den måten. Folk som dunker i taket med en vaskekost når det er bråkete i etasjen over, vil ofte oppleve at naboen da skrur musikken opp enda høyere for å provosere, eller fordi han gir f*. Din nabo vil nok være takknemlig for at du går til han fremfor å klage til andre, og sjansen et dermed større for at han heller tar seg en gåtur når han skal kose seg med tjallen sin fremfor å sitte på verandaen og dermed utsette en gravid for hasjisrøyk. Anonymkode: 90039...767 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #11 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med å..........SNAKKE MED HAN?😲😲😲 Jeg har hatt veldig god suksess med å faktisk bare ta det opp med den det gjelder fremfor å klage til gårdeier eller ringe politiet. Gå ned til han med en vennlig tone og forklar situasjonen. Han ser vel også magen din hvis du er godt på vei. Tror det er lettere å komme frem til en løsning som passer for alle hvis man gjør det på den måten. Folk som dunker i taket med en vaskekost når det er bråkete i etasjen over, vil ofte oppleve at naboen da skrur musikken opp enda høyere for å provosere, eller fordi han gir f*. Din nabo vil nok være takknemlig for at du går til han fremfor å klage til andre, og sjansen et dermed større for at han heller tar seg en gåtur når han skal kose seg med tjallen sin fremfor å sitte på verandaen og dermed utsette en gravid for hasjisrøyk. Anonymkode: 90039...767 Jeg er bare ikke 100% sikker på at det er fra naboen direkte under. Det kan komme fra sidene også. I tillegg har jeg aldri møtt på denne naboen i gangene. Anonymkode: 3d648...b26
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #12 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er jo bare å be han røyke en annen plass, han undervurderer sikkert hvor mye det lukter. Ingen grunn til å gjøre det vanskeligere enn det faktisk er. Noen få ord og problemet er ute av verden Anonymkode: baf10...100 Enig. Skriv på et ark; kan du vennligst slutte å røyke hasj, med en eneste gang! det siver inn i min leilighet, og jeg vil ikke bo i en hasjluktende leilighet. Tar han ikke hensyn da, kan du si ifra til styret eller politiet Anonymkode: 8b257...bde
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #13 Skrevet 4. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg er bare ikke 100% sikker på at det er fra naboen direkte under. Det kan komme fra sidene også. I tillegg har jeg aldri møtt på denne naboen i gangene. Anonymkode: 3d648...b26 Da spør du om han også har merket denne lukten og er plaget av lukten, som dere er. Kanskje innrømmer han at det er han og dere kommer til enighet, eller kanskje spiller han dum selv om han vet at han er den skyldige. Hvis sistnevnte så kan det hende han slutter å røyke på verandaen. Gjør i alle fall dette før du går til styret. Anonymkode: 90039...767
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #14 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig. Skriv på et ark; kan du vennligst slutte å røyke hasj, med en eneste gang! det siver inn i min leilighet, og jeg vil ikke bo i en hasjluktende leilighet. Tar han ikke hensyn da, kan du si ifra til styret eller politiet Anonymkode: 8b257...bde Jeg hadde ikke vært redd for å sende de en mld hvis jeg viste 100% sikkert hvor det kommer fra, men føler veldig på å anklage noen feil. Jeg tror også det bor 3 stk i den leiligheten i rundt 25-30 års alderen. De jobber og aldri noe fest, bortsett fra den røykinga da. Anonymkode: 3d648...b26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå