AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Er 25 uker på vei, har kjent liv hver dag i 3 uker nå. Kanskje litt tidlig å si men jeg legger merke til at når jeg sover, sover hun også. Eller jeg kjenner henne iallfall ikke da, straks jeg våkner er hun også å lager litt liv. Hun er generelt veldig rolig hele dagen, litt liv etter at jeg har spist og når jeg dytter på magen. Mulig det blir mer aktivtet der inne på natta etterhvert, men har det igrunn godt som vi har det sammen nå 🙊. Lurer bare på: dere som hadde en rolig baby i magen var det en rolig baby når den kom ut også? Var det sammenheng? 😊 Anonymkode: 7430f...ff8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Stemte ikke for meg..... Jenta var svært aktivitet magen og kjemperolig da hun kom ut. Gutten var så rolig i magen at jeg var på ekstrasjekk flere ganger, han hylte 24/7 i flere mnd da han kom ut😬 Anonymkode: 2762e...aef
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Baby er fremdeles liten, så du vil nok kjenne met etterhvert. Hun mi våknet først til i uke 32, da sov hun kun når jeg holdt på, ordentlig full fres hver eneste gang jeg skulle hvile eller sove. Ut kom det en rolig baby. Anonymkode: d98e7...aa6
boblevann Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 Min var svært bedagelig i magen, sparket litt innimellom men «plaget» meg aldri. Han sov stort sett om natta og, i magen. Ut kom en komplett bavian som aldri har sovet skikkelig hverken dag eller natt, og som er høyt og lavt og løper rundt hele dagen 😅 Helt vill 🙉 Så stemte ikke her. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 Turbotrollet i magen har ikke vært i ro et sekund de siste tre årene, så om man kaster all statistiskforståelse ut av vinduet, så stemmer det her 😆 Anonymkode: 76e52...fa0 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 boblevann skrev (18 minutter siden): Min var svært bedagelig i magen, sparket litt innimellom men «plaget» meg aldri. Han sov stort sett om natta og, i magen. Ut kom en komplett bavian som aldri har sovet skikkelig hverken dag eller natt, og som er høyt og lavt og løper rundt hele dagen 😅 Helt vill 🙉 Så stemte ikke her. Akkurat det samme her 😅 Anonymkode: 6bd1d...48e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 Det stemte for mine to barn iallfall. Førstemann var helt turbo i magen, og han var aktiv, høylytt og krevende fra dag 1. Nummer to var veldig rolig i magen, og han var en rolig, lavmælt og sindig gutt fra dag 1. Nå er de i skolealder og begge er fortsatt slik. Anonymkode: 0b5d0...5ac 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 Stemte bra for min, som var veldig aktiv i magen og var mye våken på nettene. Utenfor magen har han alltid slitt med søvn, samtidig som han er veldig aktiv og tidlig ute motorisk. Anonymkode: b5730...b42
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 Omvendt for meg. Nr 1 var rolig i magen, fortsatt aktiv og urolig på det femte året nå. Nr 2 var veldig aktiv i magen. Rolig som baby, sov mye. Fortsatt ei rolig frøken. Anonymkode: f7391...754
Cer3s Skrevet 4. juli 2021 #10 Skrevet 4. juli 2021 Stemte hos meg. Førstemann var overalt i magen, sprella og kjentes ut som en makrell. Lik ute av magen. Andre var mer rolig, bedagelig og myk i bevegelsene og var også sånn ute av magen.
Scoops Skrevet 4. juli 2021 #11 Skrevet 4. juli 2021 Stemte veldig og bra hos meg ihvertfall, rolig i magen og rolig ute
Patriotpaula Skrevet 4. juli 2021 #12 Skrevet 4. juli 2021 Stemte her. Rolig i magen, vært rolig siden hun kom ut ☺️
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #13 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er 25 uker på vei, har kjent liv hver dag i 3 uker nå. Kanskje litt tidlig å si men jeg legger merke til at når jeg sover, sover hun også. Eller jeg kjenner henne iallfall ikke da, straks jeg våkner er hun også å lager litt liv. Hun er generelt veldig rolig hele dagen, litt liv etter at jeg har spist og når jeg dytter på magen. Mulig det blir mer aktivtet der inne på natta etterhvert, men har det igrunn godt som vi har det sammen nå 🙊. Lurer bare på: dere som hadde en rolig baby i magen var det en rolig baby når den kom ut også? Var det sammenheng? 😊 Anonymkode: 7430f...ff8 Min på 25 uker er omvendt. Når jeg er aktiv kjenner jeg han ikke og når jeg skal sove/hvile er det full aktivitet. Anonymkode: 85393...afe 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #14 Skrevet 4. juli 2021 Stemte for meg. Forrige svangerskap var en veldig urolig krabat, sparket hardt og vondt fra uke 17 og til han kom ut. Er nå 2,5 år og vært en energibunt hele livet, samt mye uro på natt pluss kolikk. Andre barnet har vært rolig i magen, sparket litt men ikke noe ekstremt. Er nå 2,5 mnd og er verdens enkleste baby! Sover så å si hele natta, kan legge han våken i senga også sovner han av seg selv, er rolig når han er våken og får litt oppmerksomhet men kan også ligge og kikke litt for seg selv uten problemer, generelt veldig rolig. Et sjokk for meg som har en så aktiv gutt fra før, men også deilig av samme grunn. Anonymkode: b163f...732
tussi84 Skrevet 4. juli 2021 #15 Skrevet 4. juli 2021 Hadde en relativt rolig baby i magen. Merket han mest på kveldstid og natt, ellers kunne det nesten være stille på dagen. Jeg var innom føden faktisk et par ganger fordi det var så stille, men alt var bra. Derimot nå som han er født, og er 9 mnd er det høyt og lavt, og det skal gjerne foregå noe omtrent hele tiden. Heldigvis er han litt flink til å leke på egenhånd/utforske ting, så jeg trenger ikke aktivisere han hele tiden mens han er oppe. Det blir en blanding av at vi gjør ting sammen, og at han får utforske/leke med ting alene. Han er gjerne oppe fra kl 07 - 10, så en dupp fra 10 - 11.30, så våken tid fra 11.30- 1500, så sover han 1500- 1630. Vi legger han rundt 1930/2000. Er vi på besøk hos noen, så dropper han gjerne andre dupp.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #16 Skrevet 4. juli 2021 Jeg opplevde begge mine som aktive i magen, men den mest aktive, har vært en veldig rolig baby. Jeg husker jeg lurte på om hun noen gang sov, for jeg syntes alltid jeg kjente noe bevegelse. Begge holdt meg våken på natten, og med begge har jeg forsøkt å gå fram og tilbake på gulvet for å bysse dem i søvn der inne så jeg selv skulle få sove. Det virket ikke. Den første, som var aktiv i magen, men ikke så aktiv som søsteren, var ganske urolig som liten baby. Og høyt og lavt så fort hun begynte å komme seg rundt. Barnehagen beskriver henne som mer aktiv enn gjennomsnittet. Lillesøsteren, som var enda mer aktiv i magen, var en veldig rolig baby. Hun sov, kikket litt rundt seg, og sov igjen de første månedene. Hun var senere ute motorisk og virket tilfreds med å ligge i ro på et sted og studere ting. Nå er hun 1,5 år og høyt og lavt hun og. Anonymkode: 79c6b...670
mammahjarte Skrevet 4. juli 2021 #17 Skrevet 4. juli 2021 Stemte for min del. Rolig i magen og rolig etterpå.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #18 Skrevet 8. juli 2021 Ville bare nevnte at for meg så merket jeg også betydelig forskjell på aktivitetsnivået etter uke 28 ish. Anonymkode: 6c7a6...f57
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #19 Skrevet 8. juli 2021 Jeg har alltid hørt at det er motsatt - at de som er rolige i magen er urolige utenpå og omvendt. For meg stemmer det bra. Begge mine var rolige i magen og propeller utenpå 😀 Anonymkode: 2fd8a...dbf
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #20 Skrevet 10. juli 2021 Stemte for meg. Rolig inngangen og rolig på utsiden ☺️ Anonymkode: efbeb...4e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå