AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Tips til studieprogram som har arbeidserfaring/utplassering som en del av graden? Anonymkode: a9ad2...0b6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Tips til studieprogram som har arbeidserfaring/utplassering som en del av graden? Anonymkode: a9ad2...0b6 praksis i sykepleie, vernepleie mener jeg og har praksis, lærer, Anonymkode: 3d818...ef7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Sykepleier, vernepleiere, sosionom, barnevern, lærer, fysioterapeut, ergoterapeut, audiograf, lege, psykolog, barnehagelærer. Anonymkode: b7b4e...6d8 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 Arkiv ntnu. Fikk jobb pga praksisplassene Anonymkode: 4de8c...344
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Arkiv ntnu. Fikk jobb pga praksisplassene Anonymkode: 4de8c...344 Jeg håper sånn på at det skjer meg også! Hvilken by fikk du jobb i, om jeg kan spørre? Måtte du flytte? Anonymkode: f9ec6...014
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Arkiv ntnu. Fikk jobb pga praksisplassene Anonymkode: 4de8c...344 Heldig. Her i Oslo har det ikke vært jobber ledig engang. Anonymkode: b20c0...271
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg håper sånn på at det skjer meg også! Hvilken by fikk du jobb i, om jeg kan spørre? Måtte du flytte? Anonymkode: f9ec6...014 Fikk jobb før jeg hadde tatt siste eksamen, midt i Trondheim - ingen erfaring før studiet. Av de som ikke skulle ta master eller gjøre annet fikk alle jeg har kontakt med på mitt kull jobb før vi fikk resultatet på bacheloroppgaven. 2 minutter siden, AnonymBruker said: Heldig. Her i Oslo har det ikke vært jobber ledig engang. Anonymkode: b20c0...271 Jo, 3 stk fra studiet jobber i oslo nå eller fra august. Tror 80% av annonsene på finn i vår var i Oslo! Kjempebra studie, kommer til å savne forelesningene. Anonymkode: 4de8c...344
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 53 minutter siden, AnonymBruker said: Fikk jobb før jeg hadde tatt siste eksamen, midt i Trondheim - ingen erfaring før studiet. Av de som ikke skulle ta master eller gjøre annet fikk alle jeg har kontakt med på mitt kull jobb før vi fikk resultatet på bacheloroppgaven. Jo, 3 stk fra studiet jobber i oslo nå eller fra august. Tror 80% av annonsene på finn i vår var i Oslo! Kjempebra studie, kommer til å savne forelesningene. Anonymkode: 4de8c...344 Det lover godt, selv om jeg er litt bekymret for at de utdanner "for mange" for arbeidsmarkedet i Trondheim 😅 Jeg begynner på andreåret nå i høst, men jeg har allerede master i samfunnsvitenskap, så jeg kommer nok ikke. til å ta en til med mindre jeg får en arbeidsgiver som betaler meg for det. En del av meg håper at de fleste vil ta master, så er det ikke såå mange å konkurrere med sånn rent umiddelbart Anonymkode: f9ec6...014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå