AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Del Skrevet 4. juli 2021 Mannen mener at det å bruke hjelpetall i sudoku er juks. Men jeg skjønner ikke hvordan man ellers skal løse de, så jeg bruker det. Er det uvanlig å bruke hjelpetall? Dvs å skrive ned i hver rute hvilke mulige tall som går i den. Anonymkode: ac103...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Del Skrevet 4. juli 2021 Det er jo juks, man kan løse det uten hjelp. Noen av utfordringene er vel og merke såpass vanskelige at du er nødt til å kunne «se» flere tall på en gang for å se om de passer inn 😛 Anonymkode: 900f1...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 4. juli 2021 #3 Del Skrevet 4. juli 2021 Det er ikke juks. Så lenge du ikke er i en offisiell konkurranse kan du løse sudoku som du vil. Det er mannen din som finner på regler. Notater på papir er jo bare en bedre måte å huske på noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynlen Skrevet 4. juli 2021 #4 Del Skrevet 4. juli 2021 Jeg har sudoku-app, og det går det an å skrive hjelpetall. Det ville det vel ikke gjort om det var juks? Men når jeg løse de store 4x4 i A-magasinet pleier jeg å ha som regel for meg selv at jeg bare bruker hjelpetall på fire og fem stjerners oppgaver. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå