Gå til innhold

Hva kan mannen gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er mye snakk om hva gutter vil ha. Noen vil ha anal, andre vil facefucke dama osv. Men hva vil damene ha? Hva er en "liten" ting som damer vil at mannen skal gjøre?

Anonymkode: ce861...b82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at flere damer vil suge kukk sammen med sin mann i en trekant!

Skrevet

Lytt til henne når hun sier hva hun vil ha og ikke ha fremfor å tro du vet bedre.

(Det gjelder selvfølgelig begge veier.)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kysse på halsen og ørene. 

Anonymkode: 0b9ca...989

• Liker 1
Skrevet

Åpen og ærlig kommunikasjon, å bli hørt, og å høre. Det løser de fleste problemer, og får frem trygghet, etter min erfaring. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

FORSPILL! 😝

For min del er det ingenting som er bedre enn å bli teaset, å føle kåtheten bygge seg opp før han engang gnir på klitten min i det hele tatt. At den eneste berørelsen klitten får de første 15-20 minuttene, kun er supersvak stryking på det aller meste. Sakte penetrering med en finger, først bare i åpningen. Bruke mye lengre tid enn han vanligvis hadde gjort. Sakte bygge opp med å så ta to fingre. Få meg så frustrert og kåt at jeg trygler ham om å gi meg enten hele hånda eller pikken sin 😍🥰🥰🥰 

Anonymkode: cbaa8...074

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha diety talk som forspill. At han sier hva han har lyst å gjøre med meg. I stedet for å bare strekke ut hånda under dyna og begynne å frenetisk massere meg uten et ord.

Anonymkode: ccadb...4f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tros på at jeg ikke liker lange forspill. Ved vaginal sex så kommer jeg fortest om det er rimelig rett på sak, ellers går kroppen min "lei".

For ja, kvinner er forskjellige, men menn får innprentet at alle kvinnee vil ha det sakte og langvarig og med masse oppvarming, og det stemmer faktisk ikke for alle.

Anonymkode: f6ff5...044

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil tros på at jeg ikke liker lange forspill. Ved vaginal sex så kommer jeg fortest om det er rimelig rett på sak, ellers går kroppen min "lei".

For ja, kvinner er forskjellige, men menn får innprentet at alle kvinnee vil ha det sakte og langvarig og med masse oppvarming, og det stemmer faktisk ikke for alle.

Anonymkode: f6ff5...044

Det er helt greit det og jeg sa hva jeg ønsker. Det er likevel en svært vanlig gjenganger, og det er fordi det gjelder for svært mange kvinner. Det er veldig vanlig å være mer slik som du er når man er yngre, og de første årene av et forhold, og at det så begynner å endre seg til at kvinnene ønsker mer oppbygging og langdratt nytelse. For så igjen, senere i livet, nok en gang ønske mer av det rå og det plutselige aspektet som du og kroppen din liker. 

Anonymkode: cbaa8...074

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...