Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei 26 åring her! Jeg tror en jeg gikk i parallellklasse med har fest rett over jordet her. Jeg har akkurat flyttet hjem igjen, men bare midlertidig, så er usikker på om han fortsatt bor der, men tror det er han. 

Hvis det er han, så har han fest. Jeg savner drikking og fest, så hadde vært gøy å slengt seg på. Er det innafor? 

Anonymkode: 63098...ae1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det synes jeg! Håper du tok deg en tur og koste deg 😊

Anonymkode: e8c30...6a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke akseptabelt.

Anonymkode: fe98f...092

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei det ville jeg nok aldri ha gjort.

Anonymkode: 8a965...a3c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, det er ikke akseptabelt.

Anonymkode: fe98f...092

Typisk nordmenn. Hvorfor er ikke det akseptabelt? Høres ut som hun er på bygda et sted. Hvis jeg hadde hatt fest og en gammel klassevenninne hang seg på, hadde jeg bare syntes det var hyggelig! Er noe annet hvis den 65 år gamle naboen jeg aldri ser plutselig hadde stått på dørmatta mi og ville inn på festen min, men en fra parallellklassen på gamleskolen min hadde jo bare vært superkoselig, mener nå jeg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å skrive poenget mitt med at hun er på bygda. Er du fraflyttet fra bygd så er det ofte slik man ser gamle kjente igjen. På en fest. Og det snakkes om gamle dager, hva man gjør nå og planene fra fremtiden. For meg er hvertfall dette helt vanlig. Og jeg hadde bare blitt glad om ts tok seg en tur på min fest som høres over hele bygda 😁

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det Ts? 😃

Anonymkode: 3e321...3d3

AnonymBruker
Skrevet

Fullt innafor på bygda

Anonymkode: 11303...a40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ei 26 åring her! Jeg tror en jeg gikk i parallellklasse med har fest rett over jordet her. Jeg har akkurat flyttet hjem igjen, men bare midlertidig, så er usikker på om han fortsatt bor der, men tror det er han. 

Hvis det er han, så har han fest. Jeg savner drikking og fest, så hadde vært gøy å slengt seg på. Er det innafor? 

Anonymkode: 63098...ae1

Paralellklasse, dvs kun sammen på skolen, og egentlig ikke kjenner?

Anonymkode: 95668...785

AnonymBruker
Skrevet

Helt innafor, bare hyggelig det😊

Anonymkode: 15034...05a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare hyggelig det. Når vi har fest i Hagen og det dukker opp noen naboer som kommer er det kjempe gøy

Anonymkode: e7729...e26

• Liker 1
Skrevet

Vanligvis hadde jeg ikke brydd meg, men nå som det er en pandemi hadde jeg satt pris på å få en melding først. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...