Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet
Skrevet

Jeg fikk meg en kraftig knekk etter et brudd for 2 år siden. Ble rett og slett dumpet da exen gikk hen og giftet seg med sin tidligere forlover. Hun var syk og jeg var naiv nok til å opmuntre ham til å jevnlig besøke henne på sykehuset. Ikke visste jeg at han gikk bak min rygg og langsomt bygde opp forholdet dem i mellom igjen.

Etter det hilste han ikke en gang på meg selv når vi passerte hverandre på gata. Jeg var veldig såret men lot som om hans oppførsel ikke gikk innpå meg så mye.

Siden bruddet har jeg vært på flere dater, men ikke noe mer. Hele tiden var det stort sett en mann som har interessert meg. Omstendighetene tillot ikke at vi fritt frem kunne ta skrittet fult ut. Men vi havnet da i senga sammen et par ganger likevel, uten at jeg turde å gå videre med det.

Men vi var veldig glad i hverandre, så vi bestemte å tråkke til. Bære eller briste.

Vi er helt i startfasen av forholdet. Må innrømme at jeg sliter med angst og usikkerhet for at det skal gå dårlig igjen. Men det verste er at jeg har en lei tendens å tenke på exen når jeg er sammen med min nye nesten-kjæreste. Har så dårlig samvittighet av det! :tristbla: Hvorfor er det slikt? Jeg er HELT sikker på at jeg ikke lenger har kjærlige tanker for min ex, og at jeg er veldig glad i den nye.

Kan denne "flash-backen" være fordi jeg ikke gjorde en grundig nok jobb etter bruddet, slik at jeg sitter igjen med mye bitterhet og sinne som nå forplanter seg inn i det nye forhold?

Innspill? Trenger det da jeg føler at jeg ikke har råd til å miste ham jeg har nå. Samtidig sliter jeg fryktelig med angst og dårlig samvittighet for at exen er så mye i tankene.

:)

Hva bør jeg gjøre, og hva kan jeg forvente videre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Uhu, det må da være noen som har noe å komme med??!!!

:tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...