Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen oppturer og nedturer? Hvordan vil du oppsummere denne perioden av livet ditt? Du er også velkommen til å svare her, hvis du er inne i perioden selv. 

Anonymkode: 1de03...359

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da var jeg singel og barnløs, levde et fritt og harmonisk liv.

Anonymkode: cf97a...640

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde samme jobb hele perioden, første jobb etter at jeg var utdannet som 24 åring, stortrivdes. Tok noe etterutdanning, betalt av arbeidsgiver, så det var krevende år med studier+jobb. 

Kjøpte første bolig med kjæresten, en treroms i Oslo, 2,5 mill for en 60km treroms innenfor ring 2. Vi giftet oss, fikk bedre råd, begynte med det som skulle utvikle seg til å bli våre to store hobbyer i livet - reise, og mat. 

Var ellers lykkelig, og sosial. Vi var mye med venner, lite med familie. Levde Oslo-livet. Det var jo en frihet man ikke får igjen, da alle var barnløse og fleksible, og karrieren nettopp hadde begynt. 

Samtidig rosemaler jeg det nok litt, for jeg husker også søvnløse netter da vi kjøpte bolig, med tanke på hvor mye lån vi tok opp. Konflikt med nabo om felles oppussing. En krevende jobb med høye krav, som medførte et-par runder med tårer på toalettet. I 30-årene får man jo en ny trygghet og selvsikkerhet som gjør at man står stødigere i denne typen situasjoner. 

Anonymkode: dba47...e60

• Liker 1
Skrevet

Hadde fast jobb, mann, enebolig og 2 barn. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rusmisbruker. Ensom. Selvforakt.

Nå:rusfri og glad i meg selv. Men gjeldsslave og nesten alt jeg tjener går til gjeld. Kommer aldri til å klare å «ta igjen» de som har levd et ordentlig liv fra de ble voksne. Hus, barn osv får jeg aldri. 

Anonymkode: 11263...f7d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

25-27 var mye fest og moro! Så ferdig studert, fikk jobb, flyttet sammen med det som nå er mannen min. Reise mye 27-30. Flott og godt bekymringsfritt liv med all frihet! Bare gode minner :) 

Anonymkode: 06b2a...444

AnonymBruker
Skrevet

Flyttet sammen med min mann rett før jeg fylte 25. Fikk meg fast jobb innen det jeg er utdannet som. Fikk vårt første barn da jeg var 27 og kjøpte oss hytte sammen år. Bygget ny enebolig som vi flyttet inn i da jeg var 29. Giftet oss samme år. Fikk barn nummer to da jeg var 30. Mye som skjedde de årene. 

Anonymkode: d59f5...f1c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg giftet meg da jeg var 25, litt før jeg ble 26. Året etter, når jeg var 27, ble jeg ferdig med mastergraden min. Nedturen relatert til det er at jeg brukte ett og et halvt år på å jobbe 80 % i ekstrajobben jeg hadde under studiene, fordi jeg ikke fikk noen relevant stilling relatert til masteren.
Likevel klarte vi kjøpe bolig året etter, da var jeg fremdeles 27, og ble 28 noen måneder senere.
I år, da jeg fortsatt var 28, fikk jeg endelig en jobb mer relatert til utdanningen min. Det er midlertidig stilling, men de skal lyse den ut i August så jeg håper få den permanent da.

Det var også mye opp og ned med mental helse disse årene, men det siste året har jeg vært stabil og har blitt friskemeldt fra terapi.
Vi håper reise litt neste år, forhåpentligvis. 

Anonymkode: 18091...36d

AnonymBruker
Skrevet

25: Møtte typen, begynte å studere master

30: Fortsatt sammen, nettopp kjøpt hus, selvstendig næringsdrivende, ingen barn

Mye reising og hadde det helt flott de årene. Håper det fortsetter slik :)

Anonymkode: 1ad52...fa6

AnonymBruker
Skrevet

For min del så var det noe tøffe og utfordrende år både på jobb og privat. Det gikk en konflikt på jobb som jeg var en del i og som var utrolig slitende. På private så var det at vi valgte å ikke få barn. Er vell en av de vanligste valgene jeg har tatt i mitt liv så har slete en god del med depresjon pga dette. 

Anonymkode: ccfab...d4b

AnonymBruker
Skrevet

Fullførte utdanningen, fikk fast jobb, gift, enebolig og 3 barnsmor. 

Kan oppsummeres som en travel, men veldig fin periode i livet. 

Anonymkode: d6a9b...791

AnonymBruker
Skrevet

Giftet meg da jeg var 25, hadde da to barn, fast jobb og hus. Fikk tredjemann samme året, og etter det har det gått i hverdag og småbarnsliv. Blir 30 i år, og kjenner det er godt å nå være ferdig med baby og småbarnsperioden. Barna blir større og vi får mer overskudd og "frihet". Det var travle år, men nå løsner det mer og mer. Gikk glipp av mye, da vi var først ute med barn, og vennene våre var opptatt med festing og reising. Men vi har også fått nye venner gjennom barna, som vi har feriert med og funnet på ting med. 

Anonymkode: 41ad8...4e8

Skrevet

Da jeg var 25 hadde jeg to 4-åringer, kjøpt hus, fast jobb. Fikk nr 3 da jeg var 28 og giftet meg med mitt livs kjærlighet når jeg var 29. 

Skrevet

Opptatt med å lage og oppdra barn 🙂

Hadde tre barn da jeg var 30 år. Fortsatt gift med samme mann, der vi fortsatt er unge, med mye frihet då barna er voksne og selvstendige. 

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 25: Da hadde jeg akkurat gått fra min x, etter mange år i et dårlig forhold. Jobben gikk på halvt tolv, og til slutt klarte jeg ikke å stå i 60 % stilling en gang (butikk). Ble sykemeldt i en lang periode pga psykisk belastning. Klarte så vidt det var å beholde huset.

Da jeg var 30: Hadde akkurat truffet verdens fineste mann, som jeg er forlovet med, den dag i dag. Jeg var i gang med utdannelsen, og livet hadde tatt en helomvending i en sinnsykt positiv retning. ❤

Anonymkode: 9ee4d...085

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg levde livets glade dager i tjueårene. Hadde mange kjærester og hadde det fint. Reiste litt. 

Da jeg var 30, traff jeg han som ble mannen min, og 3 år senere fikk vi barn.  

Vi kjøpte leilighet sammen da jeg var 32. Det var mitt første leilighetskjøp, men hans andre. Han hadde en liten ettroms da vi ble sammen, der bodde vi i to år før vi kjøpte noe større sammen.

Skilt i dag. Det varte i 18-19 år.

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

Holdt på med bachelor, fikk barn nummer tre, ble skilt.

Nå er jeg i slutten av 30-årene, har master, store barn og gift igjen. Er på et mye bedre sted i livet nå enn da 🙂

Anonymkode: 3a7fd...dde

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Omtrent som i dag.  Bor alene. Singel Arbeidsufør.

Anonymkode: b68ac...2a9

AnonymBruker
Skrevet

25-27, hadde fått mitt første barn, leddgikt og slet mye psykisk og fysisk. Begynte etterhvert med å ta opp fag fra videregående for å få studiekompetanse. Mye drama og krangling i forholdet.

27-30. Singel og alene med barn. Drama med eksen. Fortsatte med fag fra videregående og startet på universitetet da jeg var 29. Gikk fort inn i en lang, dårlig periode fysisk, som varte i 8-9 år. 

Anonymkode: 022d1...289

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 25 hadde jeg rast fra meg ett års tid etter å ha avsluttet et samboerskap. Så fikk jeg meg kjæreste. Vi kjøpte leilighet sammen, og jeg ble gravid da jeg var 27. Fødte vårt første barn da jeg var 28. Før jeg var 30 flyttet vi til rekkehus, og så fortsatte historien etter at jeg fylte 30, med flere barn og etter hvert giftermål. Og deretter skilsmisse, men det er en annen historie. 

Men perioden 25-30 var helt fantastisk!! 🤩🤩

Anonymkode: 6f2b4...6c0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...