Gå til innhold

Bare jeg som ikke liker å ha sex med kjæresten når han er beruset og jeg edru?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

…og jeg er sjeldent beruset, selv om vi kanskje tar oss en fest. Er ikke spesielt glad i alkohol, men det er jo nesten forventet at man skal ha sex etter en kveld ute, og man har drukket. Problemet er bare at jeg ikke er spesielt glad i å ligge med typen når han er beruset og jeg edru. Han blir liksom bråere, noe jeg ikke finner positivt + at stanken av alkohol synes jeg er helt forferdelig. 

Noen andre som har det slik? Eller er det jeg som er rar?

Anonymkode: 80111...290

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neida, jeg er også sånn. 

Anonymkode: 2e84f...0bd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig. Fulle mennesker er ikke særlig attraktive. 

Anonymkode: d7471...330

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Jeg fordrar ikke fulle folk. De stinker sprit lang vei, snøfter, snubler og er overhode ikke egnet til å ha bra sex. I tillegg er det jo ikke helt innenfor å ha sex med en person som er overstadig beruset, mht. samtykkereglene. Heldigvis er samboer avholds, men med eksen var det en utfordring. 

Anonymkode: 73849...032

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke.

Berusede mennesker er ufyselige. 

Men det er jo bare å si at hvis han skal være kjæreste med deg, så får han la være å drikke. 

Anonymkode: 3fd46...e9b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det heller ikke, har aldri sex med mannen når jeg er edru og han beruset. Stinker han skikkelig ber jeg han legge seg på gjesterommet. 

Anonymkode: 373bb...cea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei du er ikke aleine om det. Det byr meg i mot. Vil ikke ha sex om jeg har drukket selv heller. Kun sex når begge er edru.

Anonymkode: 3fda8...2a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har bare edru sex.

Anonymkode: 8bdec...282

• Liker 2
Gjest Maxwell
Skrevet (endret)

Nei det er du langt ifra å være alene om. 

Endret av Maxwell
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Han er alltid kåt når han er full, men blir så herjete og ukoordinert. Det er ingenting å si på entusiasmen, men han blir så sykt dårlig på å ta instruksjon 🙈 Typ "ikke gjør sånn, det er ubehagelig" men ingen forandring. Så er ikke noe moro. Har prøvd mange ganger men jeg får lite utav det. 

Anonymkode: c783d...482

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best at partnere er edru hvis jeg er det, spesielt eksen foretrakk jeg edru. Merkelig nok er det aldri sånn motsatt vei, kanskje fordi jeg slår meg litt mer løs.

Anonymkode: 85c43...46b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker at begge er edru, at begge er brisne/fulle eller at bare jeg er brisen (ikke full). Om partner er full og jeg er edru gidder jeg ikke, det tenker jeg er helt normalt og helt greit. 

Anonymkode: d9c02...abc

AnonymBruker
Skrevet

Vi har bare edru sex. Hvis han har vært ute på byen og drukket mens jeg er edru, legger han seg på gjesterommet fordi jeg ikke liker lukten. Det er ikke noe problem for oss.

Anonymkode: a53a2...859

• Liker 2
Skrevet

Sex med full partner er helt meningsløst. Har enda til gode å ha bra sex med en beruset/full mann. Blir bare rør. Min eks ble ofte kåt når han var full, men sexen ble alltid katastrofe da. Og han var vanligvis en god elsker

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg liker best at partnere er edru hvis jeg er det, spesielt eksen foretrakk jeg edru. Merkelig nok er det aldri sånn motsatt vei, kanskje fordi jeg slår meg litt mer løs.

Hva da motsatt vei?

At han/de liker deg best i senga når du er beruset, eller at du selv liker deg best i senga når du er beruset? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke ha sex med kjæresten min hverken når han er full eller edru. Fikk vite etter vi ble sammen at veldig mange i omgangskretsen min hadde ligget med han, men at de syns han var et dårlig ligg med kort kuk. Tok bort en del av sjarmen det gitt...

Anonymkode: ec1e7...e6a

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Hva da motsatt vei?

At han/de liker deg best i senga når du er beruset, eller at du selv liker deg best i senga når du er beruset? 

Nei, han/de liker meg da. Ikke best heldigvis, men de har virkelig ikke hatt noe imot det som jeg syns er litt rart, for er ikke særlig hyggelig å ligge med fulle folk når man er edru syns jeg selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke menn som drikker alkohol lenger, nordmenn er så opphengt i fylla.

Nå er det kun avholdsmenn som gjelder for meg :) 

Anonymkode: 017ab...803

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg liker ikke ha sex med kjæresten min hverken når han er full eller edru. Fikk vite etter vi ble sammen at veldig mange i omgangskretsen min hadde ligget med han, men at de syns han var et dårlig ligg med kort kuk. Tok bort en del av sjarmen det gitt...

Hvorfor er du sammen med ham?

Anonymkode: ff0af...b68

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor bryr du deg om andres meninger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...