AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Jeg har termin i slutten av september, og tenker bruke sovepose til babyen min. Jeg lurte på om det holder med pysj med lange armer og soveposen eller burde jeg ha pledd over i tillegg? 😄 Hva gjør dere eventuelt på vinteren? Anonymkode: d3671...a88
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 TOGskalaen angir hvor tykke de er og dermed hvilke temperaturer de et for. Se også bildet under. Voksi sine er i hvert fall klassifisert slik. Er veldig fornøyd med dem, i tillegg til Easygrow. "*TOG (Thermal Overall Grade) er et mål på temperaturmotstand som brukes for soveprodukter for barn, og gir en indikasjon på hvor godt produktet isolerer. Det hjelper deg også med å avgjøre hvilket produkt som bør brukes i ulike temperaturer. < 1,0 TOG romtemperatur 24 °C til 27 °C 1,0 til 2,0 TOG romtemperatur 20 °C til 23 °C 2,0 til 3,5 TOG romtemperatur 10 °C til 20 °C" Anonymkode: b7c91...c94 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Jeg brukte fortesten langermet ullpysj og bomullsstrømper i en TOG2-pose hele vinteren til min nyfødte. Ca 18-20 grader romtemp. Anonymkode: b7c91...c94
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg brukte fortesten langermet ullpysj og bomullsstrømper i en TOG2-pose hele vinteren til min nyfødte. Ca 18-20 grader romtemp. Anonymkode: b7c91...c94 Der hadde min svettet bort 🤯 Min bruker ofte bare langermet body, evt heldress/pysj i soveposen, aner ikke temperaturen her nå etter at temperaturmåleren på rommet tok kvelden. Men varierte mellom 13-18 grader. Min er 3 måneder nå, og trives best i litt kjølige temperaturer - akkurat som foreldrene. Anonymkode: 8cf06...f45
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 Tusen takk for veldig hjelpsomme svar, TOGskalaen var jo genial for en førstegangsmor 😄🙏🏼 TS Anonymkode: d3671...a88
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 Denne henger på posene man kjøper fra hm Også står det i merkelappen hvis tog posen har, har flere forskjellige. Men man bruker mest bare sunn fornuft, man merker jo fort hva som blir for varmt/kaldt Anonymkode: fdacb...fab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå