AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Hei sønnen min som er snart 2.5 år gammel er kjempe kjempe glad i å bade. Vi har vært på et par steder men vannet er ganske dypt. Mannen min er livredd for at barnet vårt kan drukne selvom han bruker badering og armringer. Nå har vi bare tenkt å bruke basseng og han får leke i hagen. Men han liker ikke det. Han vil gå ut å badet på stranda. Vet dere om badeplasser der det ikke er så dypt og som passer til små barn? i Oslo eller rundt oslo. Anonymkode: acea3...8ce
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Jeg har ei på 2, og vi pleier å dra til Hovedøya. På den ene stranden der skal man ganske langt ut før det blir dypt. Bjørvika har fått en ny strand, men der har jeg ikke vært enda. Kan være verdt å sjekke ut. Anonymkode: 57fca...c35
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Vet ikke hvor i Oslo du bor, men jeg hadde mange fine somre ved Ulsrudvannet. Anonymkode: 52811...c0b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 Har dere en lidelse som gjør at dere ikke greier å passe på ungen deres? Dere er to voksne på en 2 åring og det finnes de som drar alene på stranden med både 2 åringen, 4 åringen og 6 åringen sin. Deres barn har både badering og armringer og likevel er dere redd for drukning?. Ærlig talt, får han lov å være ute i barnehagen når det regner? Han kan faktisk drukne i en vanndam hvis han detter med ansiktet først eller han kan drukne i badekaret, eller bassenget sitt. Dette er noe av det mest hysteriske jeg har lest på lenge. Og ja, badevann på strender har en viss dybde, det er liksom meningen. Anonymkode: 571e6...19e 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 Storøya på fornebu, katten Anonymkode: 1d9d6...12b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 Katten, Hvervenbukta. Ikke hør på personen over her. Selvsagt er det dødsslitsomt med 2 åring på stranda. Anonymkode: 96acf...713
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 Kadetttangen i Sandvika eller Bygdøy sjøbad pleier vi å reise til. Anonymkode: a013f...e7a 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 Midterste naturiststranda på Huk. Langgrunt, ofte mange barn og mange som passer på at det ikke skal skje barna noe. Anonymkode: f9425...d8d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #10 Skrevet 4. juli 2021 Myrdammen i Rælingen Anonymkode: db31b...d6a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #12 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har dere en lidelse som gjør at dere ikke greier å passe på ungen deres? Dere er to voksne på en 2 åring og det finnes de som drar alene på stranden med både 2 åringen, 4 åringen og 6 åringen sin. Deres barn har både badering og armringer og likevel er dere redd for drukning?. Ærlig talt, får han lov å være ute i barnehagen når det regner? Han kan faktisk drukne i en vanndam hvis han detter med ansiktet først eller han kan drukne i badekaret, eller bassenget sitt. Dette er noe av det mest hysteriske jeg har lest på lenge. Og ja, badevann på strender har en viss dybde, det er liksom meningen. Anonymkode: 571e6...19e Så stygt skrevet til noen som ber om tips. Kanskje noen i denne familien har opplevd noe traumatisk i forhold til vann. Eller kanskje ikke. Irrelevant hva "alle andre" får til. Anonymkode: 04e8c...6e2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #13 Skrevet 4. juli 2021 Vi dro til Fornebu da vi bodde i Oslo. Anonymkode: 97f38...96f
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #14 Skrevet 4. juli 2021 Stilla/Brekkedammen er langgrunn på den ene siden. Mener Langøyene og passer for småttiser? Ganske teit å svare så syrlig ovenfor de som er redde for drukning. Min mor var ganske småhysterisk på dette i min oppvekst, ikke så rart da hun hadde sett sitt søsken drukne. Anonymkode: 9e04f...aff
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #15 Skrevet 4. juli 2021 Langøyene er vel åpent igjen nå? Bukta på sørsiden er langgrunn. Anonymkode: 7f682...a7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå