AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Trenger tips til hva man kan gjøre når mannen fyller 50-år. Hva slags erfaringer har dere her inne? Noen som har arrangert selskap? Hva gjorde dere? Hva ble kostnadene? Tenker alternativ 2 er en reise. Men alt er så usikkert nå pga covid. Mannen har en vennegjeng som han får møtt for sjeldent. Vi har små barn også og dersom jeg skal arrangerte så er det nok å henge fingrene i. Samtidig er det bryllup innenfor samme krets da ca 1 mnd før. Hva gjør man og hva gir man til en som blir 50? 😅 Anonymkode: 4f898...945
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Det kommer helt an på bursdagsbarnet, hvordan det er som person. Jeg kjenner en singel person som nylig ble 50, som er supersosial. Vedkommende fylte et helt innleid hus da vedkommende skulle feire sin bursdag, med sine gjester. Min mann og jeg hadde ikke kunnet gjøre det samme, da vi ikke er like sosiale mennesker. Når din mann har en vennegjeng som han sjelden får møtt, men hvis du vet sikkert at han er en del av den, så ville jeg ha kjørt på å begynt å planlegge festen. Om dere ikke får barnevakt tar selvsagt du alt ansvaret for barna deres både den dagen og dagen derpå uten å mukke. Og i tillegg til å gjøre ting i stand. Det må ikke være overraskelsesfest, burde gå fint å involvere din mann i hele prosessen. Lag liste, og fordel oppgavene frem til når det skjer. Anonymkode: 1a957...3c9 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 En 50-års-dag er det forresten innafor å ta litt seinere enn vanlig også, så siden dere kjenner til et bryllup en del av de kanskje skal i rundt den tiden, så er det innafor å feire bursdagen sånn rett etter første lønning etter det bryllupet, altså. Anonymkode: 1a957...3c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå