AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Selvfølgelig ser man unntak, men generelt sett ser jeg at gutter/menn som kommer fra ressurssterke hjem (og her mener hvor foreldre tjener multimillion-lønninger eller forvalter en stor arv) har svært mye bedre kort ift damer. Alle rike gutter/menn jeg kjenner har en kjempepen blondine, gjerne fra et nobelt hjem selv (men ikke alle), hva er greia med det? Jeg vet at damer er golddiggere (jaja det er litt politisk ukorrekt å si, men alle vet at det stemmer), men disse mennene har jo ikke jobbet fra suksessen til sine forfedre selv... Hva er greia med dette? Fx har alle disse gutta jeg sikter fått egen leilighet av sine foreldre ifm studier og å flytte hjemmefra....hvorfor liker damer bedre i 20åra bedre en kar som har fått en leilighet av pappa enn en normal kar som bor på kollektiv og selv greier å spare opp til en leilighet til når han er ferdig med utdannelse og i fast jobb... Please, inlighten me damer! Anonymkode: 4face...d45 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 De mennene har et kvinnesyn som suger! Anonymkode: fcc95...401 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Så kvinner blir mer tiltrekket av menn med penger, enn menn uten? Dette er banebrytende forskning! Ingen av tenkt på dette før. Du burde publisere og håpe på en Nobelpris. Anonymkode: 45ef5...6c3 16
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så kvinner blir mer tiltrekket av menn med penger, enn menn uten? Dette er banebrytende forskning! Ingen av tenkt på dette før. Du burde publisere og håpe på en Nobelpris. Anonymkode: 45ef5...6c3 Det er et kjent faktum det du sier der.... helt enig med deg i det. Men nå snakker jeg om det mannlige avkom til maktfulle og ressurssterke menn (og damer), disse gutta tjener ikke en krone selv, men får bare penger av fæffffæ. Dersom fæffæ skrur igjen pengekranen, er disse mennene like fattige som deg og meg.. Anonymkode: 4face...d45 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 Damer som har penger , kjører dyr bil, går med dyre klær er også veldig tiltrekkende for menn. Men du TS virker som en person med lav selvsikkerhet. Hvorfor bryr du deg om damer som vil ha en rik mann? Anonymkode: a932d...4cb 7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er et kjent faktum det du sier der.... helt enig med deg i det. Men nå snakker jeg om det mannlige avkom til maktfulle og ressurssterke menn (og damer), disse gutta tjener ikke en krone selv, men får bare penger av fæffffæ. Dersom fæffæ skrur igjen pengekranen, er disse mennene like fattige som deg og meg.. Anonymkode: 4face...d45 Fæffæ? Og det heter «enlighten». Anonymkode: 67adf...923 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 Vi liker han karen i kollektivet også, men han er jo avhengig av at dama har egen leilighet så en kan pule med litt lyd. Anonymkode: 1248f...3ea 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Selvfølgelig ser man unntak, men generelt sett ser jeg at gutter/menn som kommer fra ressurssterke hjem (og her mener hvor foreldre tjener multimillion-lønninger eller forvalter en stor arv) har svært mye bedre kort ift damer. Alle rike gutter/menn jeg kjenner har en kjempepen blondine, gjerne fra et nobelt hjem selv (men ikke alle), hva er greia med det? Jeg vet at damer er golddiggere (jaja det er litt politisk ukorrekt å si, men alle vet at det stemmer), men disse mennene har jo ikke jobbet fra suksessen til sine forfedre selv... Hva er greia med dette? Fx har alle disse gutta jeg sikter fått egen leilighet av sine foreldre ifm studier og å flytte hjemmefra....hvorfor liker damer bedre i 20åra bedre en kar som har fått en leilighet av pappa enn en normal kar som bor på kollektiv og selv greier å spare opp til en leilighet til når han er ferdig med utdannelse og i fast jobb... Please, inlighten me damer! Anonymkode: 4face...d45 Alle damer er innerst inne golddiggere Anonymkode: 2f8df...5b0 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle damer er innerst inne golddiggere Anonymkode: 2f8df...5b0 Alle menn er overflateryttere som driter i det indre så lenge dama er pen. Se så gøy det er å generalisere. Anonymkode: 1248f...3ea 11
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #10 Skrevet 4. juli 2021 Fordi jenter er golddiggers. Er så enkelt som det Anonymkode: 4cbd3...efa 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #11 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi jenter er golddiggers. Er så enkelt som det Anonymkode: 4cbd3...efa Hvorfor er jenter golddiggere tenker du da? Naturlig forklaring med utseende hos mennene, men hvorfor er penger og makt "sexy" hos en dame? Ts Anonymkode: 4face...d45 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #12 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fæffæ? Og det heter «enlighten». Anonymkode: 67adf...923 enlighten selvfølgelig! fæffæ er vel pæppæ med vestkants-sosse-dialekt....da lærte vi begge litt av hverandre. Ha en fortreffelig søndag! Anonymkode: 4face...d45
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #13 Skrevet 4. juli 2021 Jeg kjenner ingen som er i den økonomiske situasjonen som du beskriver. Alle er en plass på midten. Det er ikke mange single av den grunn. Jeg giftet meg ung i den jeg var forelsket i og økonomi var aldri et tema. Anonymkode: 9101d...956 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #14 Skrevet 4. juli 2021 Generelt beveger rike mennesker seg gjennom verden med større trygghet og selvtillit enn mennesker som ikke er det. Og selvtillit og å være trygg på seg selv, er attraktive kvaliteter i en partner. Anonymkode: b6629...d26 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #15 Skrevet 4. juli 2021 Stemmer nok dette. Ser du en fin type med flotte klær og bil - så kan du satse penger på at han har en blond dame. Anonymkode: 5bbe1...952
cerruti Skrevet 4. juli 2021 #16 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor er jenter golddiggere tenker du da? Naturlig forklaring med utseende hos mennene, men hvorfor er penger og makt "sexy" hos en dame? Ts Anonymkode: 4face...d45 Det er sexy for det gir muligheter, og mannen kan automatisk bli mer spennende pga alle mulighetene som ligger der. Feks ferier, utekvelden, valg av hotell, gaver.. 1
Gjest ABM Skrevet 4. juli 2021 #17 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Selvfølgelig ser man unntak, men generelt sett ser jeg at gutter/menn som kommer fra ressurssterke hjem (og her mener hvor foreldre tjener multimillion-lønninger eller forvalter en stor arv) har svært mye bedre kort ift damer. Alle rike gutter/menn jeg kjenner har en kjempepen blondine, gjerne fra et nobelt hjem selv (men ikke alle), hva er greia med det? Jeg vet at damer er golddiggere (jaja det er litt politisk ukorrekt å si, men alle vet at det stemmer), men disse mennene har jo ikke jobbet fra suksessen til sine forfedre selv... Hva er greia med dette? Fx har alle disse gutta jeg sikter fått egen leilighet av sine foreldre ifm studier og å flytte hjemmefra....hvorfor liker damer bedre i 20åra bedre en kar som har fått en leilighet av pappa enn en normal kar som bor på kollektiv og selv greier å spare opp til en leilighet til når han er ferdig med utdannelse og i fast jobb... Please, inlighten me damer! Anonymkode: 4face...d45 Eller inlighten me man... For noe tull! Ingen kvinne sjekker kontoutskriften før hun sjekker om du er en likandes fyr med sjarm og glimt i øyet!! De fleste kvinner bor heller i en jordgamme på Finnmarksvidda med en mann de elsker...enn i Dubai med en de ikke liker!
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #18 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): enlighten selvfølgelig! fæffæ er vel pæppæ med vestkants-sosse-dialekt....da lærte vi begge litt av hverandre. Ha en fortreffelig søndag! Anonymkode: 4face...d45 Aldri hørt noen på Oslo vest si fæffæ. Anonymkode: 67adf...923 5
Realverdien Skrevet 4. juli 2021 #19 Skrevet 4. juli 2021 Dagens kvinner nedstammer fra dem som valgte menn med mest ressurser, slik at avkommet deres overlevde. Det har nok vært kvinner som foretrakk de dovne og lateste mennene med dårligst helse og ingen mammutkjøtt i hula, men de døde etterhvert ut. Det er altså darwinisme at kvinnene blir våte av en flunke ny Porsche Cabriolet. Dette er helt greit. Det som ikke er greit, er når damene løper etter menn som kjøper disse tingene på kreditt og kredittkort!
Realverdien Skrevet 4. juli 2021 #20 Skrevet 4. juli 2021 ABM skrev (4 minutter siden): Eller inlighten me man... For noe tull! Ingen kvinne sjekker kontoutskriften før hun sjekker om du er en likandes fyr med sjarm og glimt i øyet!! De fleste kvinner bor heller i en jordgamme på Finnmarksvidda med en mann de elsker...enn i Dubai med en de ikke liker! De sier vel at de heller gjør dette. Men så ser man at de gjør noe annet. Dette er forvirrende for menn som tror de kan høre på kvinner for å finne ut hva kvinner liker. Ikke rart at det er de som respekterer kvinner minst som får dem mest. Etter at jeg begynte å betale med 500 eller 1000 lapper ute på byen, istedet for å trekke DNB debet kortet mitt, så vil jeg si at jeg femdoblet eller tidoblet suksessraten med kvinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå