AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Selvfølgelig ser man unntak, men generelt sett ser jeg at gutter/menn som kommer fra ressurssterke hjem (og her mener hvor foreldre tjener multimillion-lønninger eller forvalter en stor arv) har svært mye bedre kort ift damer. Alle rike gutter/menn jeg kjenner har en kjempepen blondine, gjerne fra et nobelt hjem selv (men ikke alle), hva er greia med det? Jeg vet at damer er golddiggere (jaja det er litt politisk ukorrekt å si, men alle vet at det stemmer), men disse mennene har jo ikke jobbet fra suksessen til sine forfedre selv... Hva er greia med dette? Fx har alle disse gutta jeg sikter fått egen leilighet av sine foreldre ifm studier og å flytte hjemmefra....hvorfor liker damer bedre i 20åra bedre en kar som har fått en leilighet av pappa enn en normal kar som bor på kollektiv og selv greier å spare opp til en leilighet til når han er ferdig med utdannelse og i fast jobb... Please, inlighten me damer! Anonymkode: 176ae...265 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Selvfølgelig ser man unntak, men generelt sett ser jeg at gutter/menn som kommer fra ressurssterke hjem (og her mener hvor foreldre tjener multimillion-lønninger eller forvalter en stor arv) har svært mye bedre kort ift damer. Alle rike gutter/menn jeg kjenner har en kjempepen blondine, gjerne fra et nobelt hjem selv (men ikke alle), hva er greia med det? Jeg vet at damer er golddiggere (jaja det er litt politisk ukorrekt å si, men alle vet at det stemmer), men disse mennene har jo ikke jobbet fra suksessen til sine forfedre selv... Hva er greia med dette? Fx har alle disse gutta jeg sikter fått egen leilighet av sine foreldre ifm studier og å flytte hjemmefra....hvorfor liker damer bedre i 20åra bedre en kar som har fått en leilighet av pappa enn en normal kar som bor på kollektiv og selv greier å spare opp til en leilighet til når han er ferdig med utdannelse og i fast jobb... Please, inlighten me damer! Anonymkode: 176ae...265 For meg var det fordi vi gikk på skole sammen, og siden det da var den gruppen jeg hang med så var det i den gruppen jeg fant meg kjærester og venner. Hadde jeg vært i et annet miljø så ville det vært andre menn jeg hadde funnet. Anonymkode: a1f65...1d8 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvfølgelig ser man unntak, men generelt sett ser jeg at gutter/menn som kommer fra ressurssterke hjem (og her mener hvor foreldre tjener multimillion-lønninger eller forvalter en stor arv) har svært mye bedre kort ift damer. Alle rike gutter/menn jeg kjenner har en kjempepen blondine, gjerne fra et nobelt hjem selv (men ikke alle), hva er greia med det? Jeg vet at damer er golddiggere (jaja det er litt politisk ukorrekt å si, men alle vet at det stemmer), men disse mennene har jo ikke jobbet fra suksessen til sine forfedre selv... Hva er greia med dette? Fx har alle disse gutta jeg sikter fått egen leilighet av sine foreldre ifm studier og å flytte hjemmefra....hvorfor liker damer bedre i 20åra bedre en kar som har fått en leilighet av pappa enn en normal kar som bor på kollektiv og selv greier å spare opp til en leilighet til når han er ferdig med utdannelse og i fast jobb... Please, inlighten me damer! Anonymkode: 176ae...265 Jeg tror det går mye på at man har større muligheter med en rik person. Men, menn er virkelig ikke noe bedre der - tro du meg! Anonymkode: fbee3...844 3
Knirke Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Selvfølgelig ser man unntak, men generelt sett ser jeg at gutter/menn som kommer fra ressurssterke hjem (og her mener hvor foreldre tjener multimillion-lønninger eller forvalter en stor arv) har svært mye bedre kort ift damer. Alle rike gutter/menn jeg kjenner har en kjempepen blondine, gjerne fra et nobelt hjem selv (men ikke alle), hva er greia med det? Jeg vet at damer er golddiggere (jaja det er litt politisk ukorrekt å si, men alle vet at det stemmer), men disse mennene har jo ikke jobbet fra suksessen til sine forfedre selv... Hva er greia med dette? Fx har alle disse gutta jeg sikter fått egen leilighet av sine foreldre ifm studier og å flytte hjemmefra....hvorfor liker damer bedre i 20åra bedre en kar som har fått en leilighet av pappa enn en normal kar som bor på kollektiv og selv greier å spare opp til en leilighet til når han er ferdig med utdannelse og i fast jobb... Please, inlighten me damer! Anonymkode: 176ae...265 Er de? Kom gjerne med forskning som støtter teorien din. Kan det hende at disse gutta du kjenner er kjekkere og har mer interessante personligheter enn de "normale" karene du kjenner som bor i kollektiv? Hvorfor tror du automatisk at det har med foreldrenes penger å gjøre? 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 Vil heller ha en økonomisk type enn sløsetype.... Anonymkode: 20460...f48 2
Puny Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Selvfølgelig ser man unntak, men generelt sett ser jeg at gutter/menn som kommer fra ressurssterke hjem (og her mener hvor foreldre tjener multimillion-lønninger eller forvalter en stor arv) har svært mye bedre kort ift damer. Alle rike gutter/menn jeg kjenner har en kjempepen blondine, gjerne fra et nobelt hjem selv (men ikke alle), hva er greia med det? Jeg vet at damer er golddiggere (jaja det er litt politisk ukorrekt å si, men alle vet at det stemmer), men disse mennene har jo ikke jobbet fra suksessen til sine forfedre selv... Hva er greia med dette? Fx har alle disse gutta jeg sikter fått egen leilighet av sine foreldre ifm studier og å flytte hjemmefra....hvorfor liker damer bedre i 20åra bedre en kar som har fått en leilighet av pappa enn en normal kar som bor på kollektiv og selv greier å spare opp til en leilighet til når han er ferdig med utdannelse og i fast jobb... Please, inlighten me damer! Anonymkode: 176ae...265 Kvinner verdsetter materielle verdier, og menn utseende. Dette er da ikke noe nytt? Det ene er ikke mer eller mindre overfladisk enn det andre. Kvinner kalles «gold diggers», for dette. Hva kan vi kalle menn som nærmest utelukkende går etter utseende? Endret 4. juli 2021 av Puny 6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 Antar noe er sant uten bevis Vil at det skal diskuteres selv om påstanden er tatt ut av rumpa Hvorfor skal alltid menn pisse ute når det regner? Diskuter Anonymkode: d69c0...2c4 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Antar noe er sant uten bevis Vil at det skal diskuteres selv om påstanden er tatt ut av rumpa Hvorfor skal alltid menn pisse ute når det regner? Diskuter Anonymkode: d69c0...2c4 Skjønner ikke at noen gidder å late som dette ikke stemmer?? Penger drar damer. Om pappa er rik drypper det på sønnen. Les deg opp om hypergami. Damer foretrekker litt rikere, litt høyere status enn dem selv. Og penger er et sterkt afrodisiak. Så kan vi late som vi snakker om indre felles verdier.... Anonymkode: 2293c...938 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #10 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg vet at damer er golddiggere (jaja det er litt politisk ukorrekt å si, men alle vet at det stemmer), Jeg får litt lyst til å banke på for å sjekke om noen er hjemme, men isteden ønsker jeg lykke til videre 👍🏻 Anonymkode: 61178...c48 7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #11 Skrevet 4. juli 2021 Sånn har det jo vært i all tid, det finnes damer som "selger seg". Anonymkode: 7b451...ee3 2
Chiubi Skrevet 4. juli 2021 #12 Skrevet 4. juli 2021 Puny skrev (2 timer siden): Kvinner verdsetter materielle verdier, og menn utseende. Dette er sa ikke noe nytt? Det ene er ikke mer eller mindre overfladisk enn det andre. Kvinner kalles «gold diggers», for dette. Hva kan vi kalle menn som nærmest utelukkende går etter utseende? Det er svært sjelden man ser en pen mann med en mindre pen dame. Kvinner kan finne seg i at fyren ikke er noe fruktfat, så lenge han har makt og penger. Både unge kvinner og unge menn vil normalt sett heller velge en partner med egen leilighet fremfor en som bor i kollektiv. 2
PM75 Skrevet 4. juli 2021 #13 Skrevet 4. juli 2021 Hvis holdningen din er at alle damer er golddiggere, så forstår jeg at du ikke drar damer. Vi finner gjerne partnere i samme miljø som vi er vant til fra oppveksten, så dette er nok en god forklaring. De blondinene du henviser til er ofte fra samme, rike miljø. 5
Puny Skrevet 4. juli 2021 #14 Skrevet 4. juli 2021 Chiubi skrev (1 time siden): Det er svært sjelden man ser en pen mann med en mindre pen dame. Kvinner kan finne seg i at fyren ikke er noe fruktfat, så lenge han har makt og penger. Både unge kvinner og unge menn vil normalt sett heller velge en partner med egen leilighet fremfor en som bor i kollektiv. Yep, og omvendt. Menn kan finne seg i at kvinnen ikke eier nåla i veggen, så lenge hun ER et fruktfat. Ofte foretrekker disse mennene at kvinnen ikke har egne penger, for da får de mere makt. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #15 Skrevet 4. juli 2021 Slutt å være misunnelig på de vakre og rike ! Det finnes noen for alle, like barn leker best. Anonymkode: 20460...f48 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #16 Skrevet 4. juli 2021 "Nå tidens Gud er penger og profeten er Rothschild" Anonymkode: 89b43...274
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #17 Skrevet 4. juli 2021 Jeg tror nok dette er en påstand med mye hold i. Jeg tror også at disse parene ofte ikke er de lykkeligste (om de har blitt sammen pga det materielle). Jeg har vel vært en slags «gold digger» selv en gang i tiden. For meg var det helt fantastisk med disse muligheten økonomisk. Det å kunne gå ut og spise blåskjell og drikke hvitvin i Kragerø når som helst? Kjøre båt, gå på alle konserter, reise til Roma på impulstur osv. Wow. For meg var dette en helt ny verden. Det var også en snill gutt, med en grei familie. De var oppegående og bereiste, interessante samtalepartnere. Til syvende og sist måtte jeg innse at det var pengene som hadde tiltrukket meg mest…. Alle mulighetene dette åpnet og hvor ulikt det hele var fra mitt vanlige liv. Nå er jeg sammen med en nyutdannet barneskolelærer som strever med å spare opp EK til leilighet, og jeg har aldri vært lykkeligere Men, jeg forstår gold diggere til en viss grad Anonymkode: e7e1f...4e3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå