AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Hei💓 Sikkert jeg som vanlig overtenker dette, men sånn er det vel når man har crush på en.😫 For et par måneder siden så fortalte en bekjent av meg til en han skjenner at jeg liker han.. Han gjorde ikke så mye med det annet enn å adde meg på Facebook. Han sendte meg også en melding der han sa han ikke var ute etter noe forhold. Vi har aldri møttes eller pratet sammen, så tenkte greit da er han bare ikke interessert nok 🙄 Nå nylig så inviterte jeg alle mine Facebook venner til å like en side jeg har laget til min egen bedrift. Ut av kanskje 10 venner på Facebook så var han en av de om likte siden, haha!🤠 Jeg tenker jo selvfølgelig at han kanskje kan like meg litt likevel, men tviler. Bare skjønner ikke hvorfor han skulle likt siden min. Er absolutt ingenting der han kan bruke eller klarer ikke finne en god grunn til hvorfor han skulle likt siden. Vi er begge i 30 årene btw. Uff høres så teit ut dette, men hva tenker dere? Anonymkode: e833b...d7d
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Du liker en du aldri har snakket med eller møtt. Han sier jo selv at han ikke er ute etter forhold, er det greit for deg? Anonymkode: e8674...843 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du liker en du aldri har snakket med eller møtt. Han sier jo selv at han ikke er ute etter forhold, er det greit for deg? Anonymkode: e8674...843 Mente jeg har møtt han, men aldri alene og snakket med han Anonymkode: e833b...d7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå