Gå til innhold

Lar dere barn hoppe på trampoline uten nett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier☝️

Anonymkode: e0058...fe2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet ikke. Men jeg sjekker ikke hagene til alle vennene, så det kan jo skje.

Anonymkode: e895c...d3f

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig ikke, men nettet vårt er ødelagt, og ja, ungene bruker trampolina uten nett🙈 de er 12 og 14 år.

Gjør du?

Anonymkode: 87ebb...c89

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei! 

Anonymkode: 3065d...911

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, overhode ikke. 

Som tidligere nevnt, jeg vet jo ikke hvordan det er hos samtlige kompiser, så der kan jeg ikke styre det. 

Anonymkode: 21ae0...2e4

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: cd988...555

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Passer alltid på at trampolinen er koblet til WiFi

Anonymkode: 6c68b...479

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 69cac...05a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg lar dem også gå i sola uten solkrem. Og når de var enda mindre prompa jeg på soverommet og håpa det skulle lukte bæsj i noen minutter.

Anonymkode: b8a07...6b5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har sett hvor alvorlige skadene kan være om de hopper uten nett, og vil ikke at det skal skje mine barn.

Anonymkode: 013df...a58

• Liker 2
Skrevet

barndommen min virket plutselig utrygg ut :klo: 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (1 minutt siden):

barndommen min virket plutselig utrygg ut :klo: 

🙄 Jeg satt i baksetet uten bilbelte som barn, uten å dø en eneste gang. Likevel tenker jeg at det er fint at setebelter er påbudt nå.

• Liker 8
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

🙄 Jeg satt i baksetet uten bilbelte som barn, uten å dø en eneste gang. Likevel tenker jeg at det er fint at setebelter er påbudt nå.

ikke sant? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, min datter hopper uten nett. Hun er ti år, har turnet siden hun var fem, og har stor kontroll over hvor hun lander. Vi satt nylig på nettet fordi hun ville det, men det hindret henne fra å bruke trampolinen på den måten hun ville, så da gikk nettet av igjen. 

Hadde jeg derimot hatt "bajaser" eller mindre barn, hadde nettet vært på. Men ei jente som slår hjul på en bom uten problemer, har også god kontroll på hvor og hvordan hun lander. 

Anonymkode: 26a0a...5f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei. Passer alltid på at trampolinen er koblet til WiFi

Anonymkode: 6c68b...479

Nei og nei så morsomt😳😂

Anonymkode: e0058...fe2

AnonymBruker
Skrevet

Nei! 

Anonymkode: 789d4...856

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ja, min datter hopper uten nett. Hun er ti år, har turnet siden hun var fem, og har stor kontroll over hvor hun lander. Vi satt nylig på nettet fordi hun ville det, men det hindret henne fra å bruke trampolinen på den måten hun ville, så da gikk nettet av igjen. 

Hadde jeg derimot hatt "bajaser" eller mindre barn, hadde nettet vært på. Men ei jente som slår hjul på en bom uten problemer, har også god kontroll på hvor og hvordan hun lander. 

Men om hun skulle ha lyst til å ta det ned igjen å så er uheldig å faller ned, så er det ingen forsikring som dekker det uhellet der. Å hvis andre barn skader seg står dere ansvarlig for det. 

Anonymkode: d8d37...c96

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Men om hun skulle ha lyst til å ta det ned igjen å så er uheldig å faller ned, så er det ingen forsikring som dekker det uhellet der. Å hvis andre barn skader seg står dere ansvarlig for det. 

Anonymkode: d8d37...c96

Hva mener du med at ingen forsikring dekker uhell på trampoline uten nett?

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke vanlig å bygge trampolinene nedfelt på gress?

Den ruver jo nok i utgangspunktet, og så et nett på toppen? 

Anonymkode: fcd8a...ab4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2021 den 2.10):

Du vet, kan fint skje uhell likevell. 

Anonymkode: dd8e0...575

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...