AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Nettopp sluttet helt å amme, så vet ikke hva som er vanlig eller anbefalt.. Anonymkode: 325c1...866
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Så mye den har lyst på. Anonymkode: a847f...d38
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Står veiledende på pakken, men ha som hovedregel at d alltid skal være litt igjen i flaska. Da er du sikker på at mini er god og mett ☺️ Anonymkode: 4e226...f22
Patriotpaula Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 Kommentar til den over her; Det blir jo utrolig mye svinn over tid hvis det alltid skal være igjen litt i flaska - helt unødvendig. Vi har aldri kjørt en hovedregel om at det alltid skal være igjen litt i flasken. Dette handler om å lese barnet sitt, virker barnet fornøyd etter flaska, da er det helt fint. Vi skjønte i hvert fall veldig godt når vår baby ville ha mer. Tror vår fikk sånn 120-150 ml 5-6 ganger i døgnet i den alderen, sov ca 12 t sammenhengende på natt. Så spiste sånn jevnt over hver tredje time på dagtid, men dette varierer selvsagt - noen dager mer sulten enn andre. Og i den alderen begynte hun med smaksprøver på fast føde også, siden hun hadde fått mme nesten siden fødsel av. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 Hvis jeg husker rett skal baby ha ca 700 ml melk til dagen, der ett måltid vil variere mellom 80-150 ml. Anonymkode: 04a95...dc8
Blomsterpotta Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Står veiledende på pakken, men ha som hovedregel at d alltid skal være litt igjen i flaska. Da er du sikker på at mini er god og mett ☺️ Anonymkode: 4e226...f22 Helt enig, er ikke mange dråpene som går i vasken. Jeg anser ikke dette som sløsing engang. Jeg har aldri fulgt anbefalinger på nan og grøt, barna mine fikk til de vsr skikkelig mette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå