Gå til innhold

Har playere platoniske vennskap med motsatt kjønn, eller handler alt om å få seg et ligg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser liksom for meg at de ikke har særlig respekt for det motsatte kjønn, men jeg tar kanskje feil? 

Anonymkode: 51c99...9cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ikke så mange playere, men mitt inntrykk er at alt handler om å få seg ligg av damer. Jeg er dame selv da. Vet ikke helt hva de tenker om damer generelt. Kanskje at de bare skal ha sex med flest mulige damer før de til slutt slår seg til ro med hun de til slutt skal satse på? Aner ikke, men sikkert mange menn her som kan opplyse oss. 

Anonymkode: dec50...9b0

• Liker 1
Skrevet

Alt handler om å få seg et ligg.

Menn er ikke ute etter vennskap med damer. Det er det vi har gutta til.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært venner med playere. Jeg tror ikke de var ute etter vennskap først og fremst, men de er bare folk de også, som alle andre. Når det ikke blir noe ligging, og vi tross alt kommer godt overens, så blir man venner da. Men det var først og fremst da jeg var yngre, og mentaliteten var litt mer "så lenge vedkommende er hyggelig med meg så er det greit". I dag pleier jeg ikke vennskap med drittsekker.

Anonymkode: a1a8d...da5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann selv og har ingen slike i min nærmeste krets, men kjenner noen få litt mer perifert. Kvinnesynet tilhører hundre år tilbake i tid, så at kvinner faktisk er villige til å ligge med dem er helt utrolig. Jeg hadde ikke orka å være venn med dem engang, alle jeg har møtt er veldig grunne sjeler som prater som de har vett til.

Anonymkode: e9e0e...37c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kamerat som jeg nok ville beskrive som en player i den fasen av livet han var i da vi ble venner, men menn er faktisk ikke nødvendigvis playere hele livet, noen har en fase på noen år der de må rase fra seg.

Jeg ble kjent med min kamerat gjennom jobb, vi jobbet sammen i årevis og hadde en god tone på jobb, samme humor, men null tiltrekning ellers. Jeg er eldre enn ham, gift, og generelt langt utenfor målgruppa til en player. Han var lenge i et fast forhold, og da det tok slutt bestemte han seg for å flytte til en annen by og leve livet - pule flest mulig damer, prøve alt som var å prøve av narkotika, og så videre - i noen år før han slo seg til ro. Tror han rundet 100 damer etter 2-3 år, der noen av dem var langvarige FFs mens de fleste var ONS, gjerne fra Tinder. Helt sikkert noen knuste hjerter også. 

Nå er han "ferdig" med player-stilen (sier han iallefall), har fått seg samboer, ,venter barn, planlegger bryllup neste sommer. 

Vi er fortsatt venner, men veldig platonisk og stort sett i form av lange samtaler over chat når han har dårlige dager eller trenger en som "lever familielivet" til å dytte ham litt i riktig retning igjen. 

Anonymkode: 67a64...fec

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er mann selv og har ingen slike i min nærmeste krets, men kjenner noen få litt mer perifert. Kvinnesynet tilhører hundre år tilbake i tid, så at kvinner faktisk er villige til å ligge med dem er helt utrolig. 

Anonymkode: e9e0e...37c

Dette kjenner jeg meg igjen i, og må si at jeg tror mange menn sklir i retning av slikt kvinnesyn, nettopp fordi kvinner blir villige til å ligge med en når man er sånn. Hjelper ikke å smatte rødvin og ha lest Sigrid Lavransdatter og snakke om kvinners følelser når det som vinner frem på fest er å slenge kølla på skuldra til ei dame og si: "Det er telefon til deg!" Når damene løfter luren og brenner telleskritta som stjerneskudd vet man jo hva man skal gjøre neste gang.

Du skrev også: "Jeg hadde ikke orka å være venn med dem engang, alle jeg har møtt er veldig grunne sjeler som prater som de har vett til."

Mannfolk gir vel de beste samtalene, selv om det er unntak. Tror mange skjørtejegere legger seg på linja som de vet damer synes er behagelig og "ikke for smart". Basic Bitch hadde vel en artig episode der typen tar med hun trultete på en slik minigolf og bare serverer henne lunkne og grunne replikker. Sex ender det med likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...