Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er nylig blitt gravid (6 uker). Spiste noen plommer og moreller nå som ikke var vasket. Fikk litt dårlig smak i munnen etterpå, som om frukten var litt «våt» av å ha ligget i kjøleskapet  og vannet på dette var litt «muggent». Skal jeg bekymre meg nå, eller er jeg bare hysterisk og teit? Prøver å tenke at det går bra, men er veldig redd for SA.

Anonymkode: 31e76...369

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke bekymre deg, du er litt hysterisk, men ikke teit. Jeg har såvidt turt å spise gjennomstekt spekeskinke siden jeg ble gravid, og har skrelt alt av grønnsaker, for jeg tar ikke sjansen på å bare vaske😂

Det er bare fint å være litt hysterisk, for det beste for mageboeren.

Både plomme og moreller vokser på trær også, og det vi skal være forsiktig med er å ikke få i oss jord, så dette går nok fint☺️

Anonymkode: f3d63...c84

AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre!! Ja, det går nok bra. Når disse tankene kommer, stresser jeg meg nok mer opp enn jeg trenger. Uansett lite å gjøre med det nå, det er jo spist! Vasker neste gang - og skreller nok også! Godt poeng med dette ang jord / trær. Det gjorde meg roligere. Takk!

Anonymkode: 31e76...369

AnonymBruker
Skrevet

Vasker alt som er kjøpt uansett. Men frukt fra egen hage er jeg ikke like nøye med. Bare det som kan ha jord på seg :)

Anonymkode: f006f...83d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...