Gå til innhold

Er det billigere å leie ett rom i bofelleskap for 5000kr (ink alt) eller 3300-4000 ink internett og/eller strøm?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har aldri bodd i bofelleskap eller hybel før, så vet derfor ikke mye om hvor dyrt eller billig noe er. Mitt spørsmål er da:

Er det billigere å leie ett rom i bofelleskap til 5000kr inkludert alt (dvs strøm, oppvarming, varmtvann, internett, Kabel-/Digital-TV) eller 3300-4000 inkludert internett og/eller strøm?

Anonymkode: eb958...f44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan varmes den første boligen opp, om det ikke er via strøm? 🤔 Og varmtvannet går jo også på strøm. Så hvis strøm og Internett er inkludert i det billigere rommet så er det jo bare TV som mangler, og det behøver du kanskje ikke? 

Anonymkode: 8b631...e5b

AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig blir 3.300-4.000 rimeligere. Strøm, internett og tv deles jo på antallet med de andre som bor der. 

Anonymkode: e0149...6ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan varmes den første boligen opp, om det ikke er via strøm? 🤔 Og varmtvannet går jo også på strøm. Så hvis strøm og Internett er inkludert i det billigere rommet så er det jo bare TV som mangler, og det behøver du kanskje ikke? 

Anonymkode: 8b631...e5b

Hei, TS her.

Jeg ser sjeldent på TV og trenger den derfor ikke. Da tror jeg går for det billigere rommet med strøm. Takk for svar:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mest sannsynlig blir 3.300-4.000 rimeligere. Strøm, internett og tv deles jo på antallet med de andre som bor der. 

Anonymkode: e0149...6ed

(Ts her)

Takk for svar, og tror jeg går for det billigere alternativ:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...