AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Nå under pandemien skal han reise med gutta. Vet ikke helt men synes det er litt rart.Han og gutta er i ferd med å bli noen gamle menn( 50+) De krangler en del også. Anonymkode: a829c...a61
Realverdien Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Det kjøpes sex på MINST halvparten av fotballturer til England. Mennene lærer hverandre opp hvor i Soho de skal gå for de beste og "tryggeste" strippeklubbene. Etter kort tid tenker man med det lille hodet. Derfra går turen kjapt på bordell via internett booking, eller en slik "fixer" man betaler noen pund for å vise veien. De gifte mennene er de verste naturligvis; dette er jo deres eneste sjanse i løpet av året til å knulle fremmed. Kjøben har jeg ikke så mye erfaring med, men den er vel også kjent for sine... lettlevde forhold. Just saying. Snakker fra erfaring. 9
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 Hadde ikke syntes det var rart i det hele tatt. Jeg kunne ha dratt på jentetur de plassene, så hvorfor skulle ikke mannen dra med sine kompiser? Alle menn er ikke utroe horebukker. Anonymkode: 387c3...535 31
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 Seriøst? Innimellom blir jeg overrasket hvor lite kvinner unner sine menn. Selvfølgelig er det ikke gutteturer alene et rødt flagg! Anonymkode: f7de2...aba 25
Adrenalina1 Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde ikke syntes det var rart i det hele tatt. Jeg kunne ha dratt på jentetur de plassene, så hvorfor skulle ikke mannen dra med sine kompiser? Alle menn er ikke utroe horebukker. Anonymkode: 387c3...535 Jo, det er de. Så fort de får sjangsen. Ikke vær naiv. 8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 «Vi har vært verden rundt, det vil si Køben og London…»🤪🤪🤪 Anonymkode: 85922...d93 8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 Adrenalina1 skrev (4 minutter siden): Jo, det er de. Så fort de får sjangsen. Ikke vær naiv. Slutt å projisere egne opplevelser på ALLE menn. Anonymkode: f7de2...aba 16
Perleugla Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 Adrenalina1 skrev (7 minutter siden): Jo, det er de. Så fort de får sjangsen. Ikke vær naiv. Nei det er de ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #10 Skrevet 4. juli 2021 Hvordan er han ellers Ts? Har det noensinne vært noen episoder hvor du følte at han ikke respekterte deg som partner? Er han flørtete av natur? Liker han å pushe grensene? Kan han ha en tendens til å være egoistisk på bekostning av sine nærmeste? Anonymkode: 9c872...6a7 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #11 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nå under pandemien skal han reise med gutta. Vet ikke helt men synes det er litt rart.Han og gutta er i ferd med å bli noen gamle menn( 50+) De krangler en del også. Anonymkode: a829c...a61 Det å reise alene på heisatur midt i en pandemi som 50-åring er så harry at jeg ikke har ord. Hvorfor kan de ikke dra på tur i Norge? Det er fortsatt slik at det ikke anbefales å reise til utlandet. I tillegg har man ikke så fryktelig mange uker med kone og barn der man ikke jobber. Anonymkode: 51070...d78 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #12 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvordan er han ellers Ts? Har det noensinne vært noen episoder hvor du følte at han ikke respekterte deg som partner? Er han flørtete av natur? Liker han å pushe grensene? Kan han ha en tendens til å være egoistisk på bekostning av sine nærmeste? Anonymkode: 9c872...6a7 Det hjelper ikke å ikke være flørtete av natur når man drar med en gjeng. Med fri flyt av alkohol og gruppepress kan selv de minst flørtende mannfolkene falle for fristelsen. Men det er jo ikke det som er hovedproblemet her - det er prioriteringer. Anonymkode: 51070...d78 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #13 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Seriøst? Innimellom blir jeg overrasket hvor lite kvinner unner sine menn. Selvfølgelig er det ikke gutteturer alene et rødt flagg! Anonymkode: f7de2...aba Enig. Selvsagt er ikke ferietur med venner noe rødt flagg i seg selv. Jeg drar selv på ferietur med venninner årlig (ikke under korona da) . Hadde tatt seg ut om mannen ble paranoid for det. Da tenker jeg man i utgangspunktet ikke har noe tillit i forholdet, og kanskje andre problemer man bør jobbe med sammen. Anonymkode: dae54...c09 6
MapleSirup Skrevet 4. juli 2021 #14 Skrevet 4. juli 2021 Jeg ville ikke tenkt i retning av utroskap i det hele tatt. Men så har jeg kun hatt kjærester av høy kvalitet❤️Hva er ellers vitsen…..? 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #15 Skrevet 4. juli 2021 Best å gjøre det slutt Anonymkode: ec53d...a2e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #17 Skrevet 4. juli 2021 Drar de til London nå så må de i karantene 🤣 Anonymkode: 0ef9d...dcd 5
Nnilm Skrevet 4. juli 2021 #18 Skrevet 4. juli 2021 Nei det er ikke et rødt flagg. At du ikke stoler på mannen din er noe annet. Alle menn er faktisk ikke utro så fort de får sjansen, men så finnes det jo de kvinnene som mener at å gå på strippeklubb er utroskap. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #19 Skrevet 4. juli 2021 Hæ? Jeg skal på jentetur til Amsterdam. Jeg er en voksen dame, og ingen bestemmer over meg. Mannen min er voksen han også, og selvfølgelig får han også dra på gutteturer. Anonymkode: 6a143...5ed 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #20 Skrevet 4. juli 2021 Kona skal på jentetur til Køben og London. Er det rødt flagg (ser bort fra pandemien) Anonymkode: 00d74...d99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå